Wat is er mis met almere muziekwijkquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Telkens als ik op dit topic zit, zie ik weer dat station voor me waar ik eens per vergissing kwam....Almere Muziekwijk, als je daar ergens woont, ga je of voor de trein liggen, of zulke foto's posten, denk ik maar...
Laat me raden.. jij komt uit Medemblik?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Abbekerk ligt hier 3-4 km vandaan![]()
Maar 16 is wat aan de jonge kant. Ziet er wel goed uit overigens.
Toen ik bij de weblog werkte heb ik geleerd... altijd alles eerst in een kladblokje zetten voordat je op post druktquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
KANKER KANKER KANKER!!!!!!
Ik post echt 50 plaatjes ofso.. staat er: onze database is te druk.... dus ik terug, m'n hele post weg
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Toen ik bij de weblog werkte heb ik geleerd... altijd alles eerst in een kladblokje zetten voordat je op post drukt
VIND ZE TERUD DAN!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Chen het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook wel geleerd, en het kutte is ook van 1 meisje had ik 14 foto's en die ben ik nu allemaal kwijt
Nee, geen Medemblik, maar Oostwoud (gehucht, maar goed, geen ghetto).quote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Laat me raden.. jij komt uit Medemblik?
Vroeger zag ze er veel lekkerder uit.. een jaartje geleden..
Normaal zit die in demondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef bokkiej het volgende:
De enige keer dat ze een paal in dr handen zal hebben in dr leven
Niet met kankerschelden.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
Ik post echt 50 plaatjes ofso.. staat er: onze database is te druk.... dus ik terug, m'n hele post weg
Alles selecteren en CTRL+C drukken voordat je 'm post. Dan kun je 'm met CTRL+V weer helemaal terughalen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |