Jaren lang zweedse cursussen gevolgd. Dit is de vertaling :quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Bernard0s het volgende:
Dit schreef ze in haar 1e berichtje:
åå vilken Sötis ! =)en 10:A till dig !!!
=) du kan väl vara snäll och kolla in
mina bilder med =)
Geen idee wat het betekent, maar dat boeit me ook niet haha.
Hahahaha. Ja dat zou ook nog kunnen. Ach maakt me niet uit, zat anderen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jaren lang zweedse cursussen gevolgd. Dit is de vertaling :
Jij bent lelijk ! Voor jou 10 anderen !
Ga je eens scheren.
Behaarde aap
ja is goed en wat die gast boven zei klopt nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef Bernard0s het volgende:
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ik naar haar toe moet komen omdat ze gewillig is.
Dat 'SOT' zal ik goed in de gaten houden bij toekomstige berichtjes ofzo.
Haha nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja is goed en wat die gast boven zei klopt niet
Dat staat er helemaal niet, wacht ik ga kijken of ik het kan vertalenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja dat zou ook nog kunnen. Ach maakt me niet uit, zat anderen:
[afbeelding]
Die XX is geen breezerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef mien-moeke het volgende:
Fok!stertjes in Br33z4H Stylowh!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek zo
Ook leuk. MSN adressen
Verzamelen maar.
Whaha doe je goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Haha nee dat dacht ik al.
Ik heb net even een paar berichten gestuurd naar mooie vrouwtjes met veel Söt en Nöken erin.
Whaha zo ver zat ik er niet naastquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef Doofiej het volgende:
åå vilken Sötis ! =)en 10:A till dig !!!
=) du kan väl vara snäll och kolla in
mina bilder med =)
Aaawh, hoe lief, ook een 10 voor jou!!!
jij bent gewild. en hou mijn foto's in de gaten
Preciezer kan ik het niet
Whaha HUMPAaa HUMPAaa HUMPAa PAAquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die rechter, humpaaa humpaaa humpaaa paaaa![]()
[afbeelding]
Jup zelf vertaaldquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha zo ver zat ik er niet naastheb je het zelf vertaald? of via een site?
Whahah ok ik moest in Zweden een pizza bestellen, hun hadden geschreven wati k moest zeggen klonk voor geen meter. Die man was boos wahha want die zweedse nam het over en zei , voortaan wil ik met iemand praten die wel zweeds kan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:34 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Jup zelf vertaald, Ik ging veel om met zweedse op de vakantie
![]()
BELANGRIJKER ----> Jag vill knülla dig <---quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok ik moest in Zweden een pizza bestellen, hun hadden geschreven wati k moest zeggen klonk voor geen meter. Die man was boos wahha want die zweedse nam het over en zei , voortaan wil ik met iemand praten die wel zweeds kan.
Ik kan nu wel een aantal dingen, gewoon de basics.
en owja bernardos voor jou om te onthouden:
Jag älskar dig
dat betekend ik hou van jou
Uhuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:36 schreef BonJovi het volgende:
en owja bernardos voor jou om te onthouden:
Jag älskar dig
dat betekend ik hou van jou
Nope dat is echt waarquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uhuhen als je dat zegt tegen een zweedse dan krijg je klappen omdat je wat verkeerds gezegd heb
Thanks die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:38 schreef Doofiej het volgende:
[..]
BELANGRIJKER ----> Jag vill knülla dig <---
Alles wat je moet weten (ik wil je neuken)![]()
in het deens is het jeg elskar degquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:40 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nope dat is echt waar, in het deens is het Jeg ëlskar dig ofzo
, lijkt op elkaar maar hij liegt niet
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef Doofiej het volgende:
Ik ging met deze 2 om, Met die linker heb ik kunnen genieten, oh en let niet op die koppen ze zijn daar aan de coke -.-![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |