fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende: Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende: ik kom niet en deze keer echt niet tenzij siemen me overhaalt maar ik kom toch niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:02 schreef CherryLips het volgende:
ok dan, maar eventjes en niet lachen om m'n lippen.
Haha die lippen van jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:02 schreef CherryLips het volgende:
neuh alleen die paljas en dominique.90 waren minderjarigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef renz0r het volgende:
Hoeveel man zullen er zijn?...De helft PUBers en dan de wat diehard ONZ'ers?
Veuls te veul PUBbers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef renz0r het volgende:
Hoeveel man zullen er zijn?...De helft PUBers en dan de wat diehard ONZ'ers?
Ja eentje van mij waar ik zo gei een lolly in mijn mond hebquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er nog spraakmakende foto's, niemand in zijn broek geplast bijvoorbeeld?
Och, het kan altijd erger, heh bizz?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
ik heb wel een halve liter ice tea over m'n shirt gemikt?
Zo een waarvan als die geplaatst wordt de reacties zijn van, "goh die heeft er ervaring mee"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja eentje van mij waar ik zo gei een lolly in mijn mond heb
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo een waarvan als die geplaatst wordt de reacties zijn van, "goh die heeft er ervaring mee".
En dat als moslim zijndequote:
quote:
Had jij geen bruine t-shirt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik at ook mee en zat aan de andere kant van de tafel
donbkerbruin (nouja meer zwart
haar en lang grijs shirt
grijs met doodskopjes, en ene polsbandjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had jij geen bruine t-shirt?
Ik kan niemand inbeelde met een grijs shirt.
quote:
we misten je alquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik lag op de bank![]()
Voor het eerst een meet niet bezocht!
Shaft was op teevee, wat denk jequote:
Zo hé, smileyaids opgelopen op de terugweg?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ja uh hoiik ben ook weer thuisssss
![]()
ps; wanneer komen de foto's onlinewhiii
Btw er was iets heel geksde trein stopte in Gouda
en ik zat bij de deur en iemand riep zo me naam
en toen keek ik zo alleen ik verstond hem niet goed en hij zei zo (hij stond buiten) jij was toch in Utrecht blabla ik zo jaaaaaaaaaaaaaa
en toen zei hij zo in Stairway
ik zo jaaaaaaaaaaa
![]()
maar toen was hij al weer weg
en hij was er bij de vorige meet ook
![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo hé, smileyaids opgelopen op de terugweg?
En dat terwijl het bleef bij een half-vage 'oh, jíj bent díe!', en wat afkeurende blikken van mijn kant bij het horen van het woord 'Febo'. Oh well.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:55 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaje weets
maar ik weet al wie die jongen is
hij heb zo in mijn fobo gepost hihii wat een giller
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:55 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaje weets
maar ik weet al wie die jongen is
hij heb zo in mijn fobo gepost hihii wat een giller
dan pasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:00 schreef eRrrrJeee het volgende:
zo ook weer thuis
wat een bak nog met die opzijnkopstaande hanekam
heb 111pics gemaakt.. naja niet alleen ik.. de mensne met me camera ook
ik denk dat ze of maandag of dinsdag online komen
mensen het was gezellig
stap jij uit bij gouda ipv nwk ?quote:
Whihi jaaaaaquote:
maandag of dinsdag zei tie tochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar blijven de foto's van kotsende modjes en copuleerdende pubjes?
Ja, overstappen van intercity naar sprinterquote:
Je stond me echt aan te kijken met een gezicht van "wat is dat nou voor debiel"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:03 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Whihi jaaaaawas egt grappig
ik dacht echt zo huh
hihihi :p dat je me herkende hihi
Jaaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, overstappen van intercity naar sprinter
[..]
Je stond me echt aan te kijken met een gezicht van "wat is dat nou voor debiel"![]()
Bij de karaoke-meet zal ik wel iets interessants selecterenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nog headbang les gehad van een punker.
Ohhh ik weet al wiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef moemoe het volgende:
Haha, inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:05 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaawant ik zat zo met me zusje te praten en toen keek me zusje zo
en ik dacht zo
ohh ze heb sjans van een jongen ofsow want ze zat zo te kijken en jij stond daar zo :p maar later bleek dat je dus ook er was
ik breek je nek/rug les van een gast in een pyama en hanekamquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef moemoe het volgende:
Whihi :p hmmquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ik was er maar een uur ofzo, ik moest eerst werken, en daarna ging ik weg met de rest
. Ik heb je verder ook bijna niet gezien, dus. Alleen buiten heel even en daar in die trein dus
.
Geweldig tochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik breek je nek/rug les van een gast in een pyama en hanekam
Vergeet de 22 piercings in zijn gezicht en de pokemon tattoo niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik breek je nek/rug les van een gast in een pyama en hanekam
Ik jou ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:15 schreef KrAstrid het volgende:
ik heb poedeliewoepsie ook helemaal niet gezien
Buiten de hele tijd bij de rest en ook boven (gegeten)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:18 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik jou ook nietwaar zat jij
ik zat achterin aan een tafel
Hij deed zelfs zijn shirt voor ons uit om alles te showenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vergeet de 22 piercings in zijn gezicht en de pokemon tattoo niet.
Held.
Ohh okej, maar ik ga slapenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef KrAstrid het volgende:
[..]
Buiten de hele tijd bij de rest en ook boven (gegeten)
krastrid!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:15 schreef KrAstrid het volgende:
ik heb poedeliewoepsie ook helemaal niet gezien
Niet dat ik weetquote:
Hoiquote:
Volgens paultjuhhh hebben poedeliewoepsie en zijn broeiterje gezoendquote:
Hmm okquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens paultjuhhh hebben poedeliewoepsie en zijn broeiterje gezoend![]()
U riep?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
Het was haske tof.
En ik reed net haske hard.![]()
Alvast wat wist-u-datjes:
Wist u dat:
- Memento-Mori omgedoopt is tot Krastrid?
Dat klopt, het was nu namelijk wel gezellig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:44 schreef Bravebart het volgende:
Tof, ik was er niet.
Pciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, het was nu namelijk wel gezellig.![]()
Idem. Ik had willen komen, ware het niet dat ik andere 'verplichtingen' had, inclusief bier zuipen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:44 schreef Bravebart het volgende:
Tof, ik was er niet.
Tof hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
Het was haske tof.
En ik reed net haske hard.![]()
Alvast wat wist-u-datjes:
Wist u dat:
- Memento-Mori omgedoopt is tot Krastrid?
- Quara niet meer echt nuchter was?
- Hij Jezus zag?
- Enter belaagd werd door alles met een piemel en met name een zekere KLB-hoermod?
- Er foto's zijn gemaakt die beter niet gemaakt hadden kunnen worden?
- Boem-dikkie toch in slaap viel onderweg?
- The_Terminator daar een foto van heeft?
- We meer voor dan in de Stairway zaten?
- Bizznitch een typje is van: wat mijn oogjes zien gooien mijn handjes/voetjes om en dan bij voorkeur iets met drank er in.
- We een foto van Remlof gezien hebben die eigenlijk op FOK! zou moeten.(die uit zijn rijbewijs)![]()
- Moemoe haske ruig kan headbangen?
- we een levende emo.gif gezien hebben?
- er ongetwijfeld nog veel meer gebeurd is maar dat dat mij nu even niet te binnen schiet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:02 schreef CherryLips het volgende:
ze had een ontsteking (ofzo) eraan was ind e loop van de dag al minder geworden ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat was er met jouw lippen?
Het enige wat me opviel is dat je er een dikke laag Labello-achtig iets op smeerde, maar voor de rest was er volgens mij niks mis mee.
ochquote:
Ugh de vrolijkheid... heb je teveel breezers op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ja uh hoiik ben ook weer thuisssss
![]()
ps; wanneer komen de foto's onlinewhiii
Btw er was iets heel geksde trein stopte in Gouda
en ik zat bij de deur en iemand riep zo me naam
en toen keek ik zo alleen ik verstond hem niet goed en hij zei zo (hij stond buiten) jij was toch in Utrecht blabla ik zo jaaaaaaaaaaaaaa
en toen zei hij zo in Stairway
ik zo jaaaaaaaaaaa
![]()
maar toen was hij al weer weg
en hij was er bij de vorige meet ook
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:09 schreef remlof het volgende:
Het was leuk [afbeelding]
Minder druk dan de vorige meets maar dus wel meer de mogelijkheid om met mensen te praten...
En ik vond jullie allemaal tof, vooral Sala-Adin en Memento_Mori
welkesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha dat ene filmpje paul haha
Nee hoor Nosh, ik vond het echt tof dat je er was. En ik ben geen groot fan van Febo maar het kan mijn goedkeuring wel wegdragen hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat terwijl het bleef bij een half-vage 'oh, jíj bent díe!', en wat afkeurende blikken van mijn kant bij het horen van het woord 'Febo'. Oh well.
Thuis, overigens. De meest aaibaaie metalheads ooit ontmoet (één met een pokemon-tattoo.), en op de terugweg bevaderd door een overbezorgde conducteur. Hoera.
.
Ik dacht eerst dat jij een man was, afgaande op je usericonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
En McDavid die gewoon heulegaar geen neger was
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:09 schreef remlof het volgende:
Het was leuk [afbeelding]
Minder druk dan de vorige meets maar dus wel meer de mogelijkheid om met mensen te praten...
En ik vond jullie allemaal tof, vooral Sala-Adin en Memento_Mori
Jawel, die komen nog. De rest van mijn foto's waren niet echt mooi.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:09 schreef Chowi het volgende:
Zijn er niet meer foto's?
Zwarte balkjes, fix jij dat nog even? Ik had geen zin om het met paint te doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond het leukst nog die metal detector op het laatstwat de hell was dat voor kerel men.
!
owja ik moest je een coltrui makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zwarte balkjes, fix jij dat nog even? Ik had geen zin om het met paint te doen![]()
En je zou mijn onderkin nog weg fotosjoppen!
je ligt IN bed OP de laptop... en dan toch nog kunnen fokken hè. Die mods van tegenwoordig staan ook nergens meer voor...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
owja ik moest je een coltrui makenen zwarte balkjes. Doe ik straks wel, ik lig nog in bed op de laptop, geen photoshop hier
![]()
scherpquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je ligt IN bed OP de laptop... en dan toch nog kunnen fokken hè. Die mods van tegenwoordig staan ook nergens meer voor...
ik typ met mijn navel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je ligt IN bed OP de laptop... en dan toch nog kunnen fokken hè. Die mods van tegenwoordig staan ook nergens meer voor...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Allez, foto's!
Boem-Dikkie en Whoopsydaisy
[afbeelding]
Boem-Dikkie en Remlof (en let vooral op de shirtjes!)
[afbeelding]
Sala-Adin en Whoopsydaisy
[afbeelding]
Sala-Adin en enter
[afbeelding]
you are a God.quote:
Heeft iemand dat filmpje nog dat ie gozer zon handstand ging maken tegen de muur en op ze hoofd landde ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond het leukst nog die metal detector op het laatstwat de hell was dat voor kerel men.
!
Hiervoor dient een apart topic geopend te wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Saladin interview
http://www.youtube.com/watch?v=xvvwPh3GL5g
is al Saladin ontmaskerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hiervoor dient een apart topic geopend te worden
erjé geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Heeft iemand dat filmpje nog dat ie gozer zon handstand ging maken tegen de muur en op ze hoofd landde ?![]()
Komop doe wat moeite ervoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:10 schreef dominique.90 het volgende:
Wij zijn ook weer wakker
Meet was vet tof!
Wij hebben ook nog wat foto's, zal ze zo even uploaden, maar waar kan je ze uploaden *dat je een hele map erop kan zetten?* anders moet ik foto voor foto doen
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef Q. het volgende:
Je had je deze keer goed verstopt, PDL.
Wij kwamen hem later nog op het station tegenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:27 schreef _nWo_ het volgende:
Viel me nog mee dat die gozer ons niet helemaal naar huis volgde want zo leek het er wel op
Hij liep idd nog na die smakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:30 schreef Quara het volgende:
[..]
Wij kwamen hem later nog op het station tegenen hij liep in rondjes geloof ik
WTF?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
- we een levende emo.gif gezien hebben?
Ffff, gelukkig geen RARquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:38 schreef dominique.90 het volgende:
Nou dan hier de foto's uploaden:
Foto's van de meet, gemaakt door paljas & dominique.90
http://rapidshare.com/files/33472202/2007-05-26-1153-26.zip.html
Hij bestaat ook nogquote:
Nee!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef Quara het volgende:
[..]
Hij bestaat ook nogIs het beeld gelijkend?
Wel, de foto is net zo vaag als je avatarquote:
wat een slet!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je nog eens beschermen als je naar de trein loopt!
Ik kijk niet helemaal joepie meer uit mn ogenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:20 schreef Quara het volgende:
[afbeelding]
The_Terminator, Bizznitch, ? en moemoe
Iedereen had aan het headbangen moeten gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef _nWo_ het volgende:
Ik vond wel dat ze op het laatst wat schappelijkere muziek gingen draaien
Was wel verdacht dat iedereen toen naar huis ging
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Sjoerd en ik zijn nog los gegaan toen iedereen weg was zijn we met die andere mafkees van stairway gaan headbangen en jumpen!
daar gaat je imagoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Sjoerd en ik zijn nog los gegaan toen iedereen weg was zijn we met die andere mafkees van stairway gaan headbangen en jumpen!
ik had wel verwacht dat jij en je broer al jumpstylend zouden binnenkomen trouwens. Da's dus de zoveelste verwachting die niet bewaarheid is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
MEE!!!
Heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef Borkydude het volgende:
Hey gekken
Het was zeker tof
Wel lullig dat ik dan weer net voor het oog van iedereen op m'n bek moest gaan en dat Mash_ dan zijn kotsen net kan uitstellen tot we voorbij de groep waren
Zeur niet, ik heb alles gemist....quote:
Weet ik veel? Ik was er in zn geheel niet dus...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef Quara het volgende:
Ik heb het ook gemist... Dat was binnen zeker?
Allebei buitenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef Quara het volgende:
Ik heb het ook gemist... Dat was binnen zeker?
Nee ervoor zelfsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:21 schreef _nWo_ het volgende:
Jou heb ik wel keihard op je bek zien gaan ja
Maar heb niet die andere gozer zien lopen nekken... was dat nadat jij op je bek viel ?
Hij was niet dronken, hij gaf maagzuur de schuldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Haha, die Rein kan ook weinig hebben he
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hij was niet dronken, hij gaf maagzuur de schuld
Ik heb vernomen dat er iemand 14 werd geschatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef dominique.90 het volgende:
Haha geweldig!![]()
Weetje, volgens mij was ik weer de jongste op de meet
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er iemand 14 werd geschat
De portier die vroeg ook nog aan Eric hoe oud ie wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er iemand 14 werd geschat
Wat nou ook nogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De portier die vroeg ook nog aan Eric hoe oud ie was![]()
hahahahaha, inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe jong ben je danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef dominique.90 het volgende:
Haha geweldig!![]()
Weetje, volgens mij was ik weer de jongste op de meet
Jawelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Arme jongenKreeg hij dit keer geen bier mee ?
Was er een portierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ow, dat dan weer welquote:
Hij had zelfs kasteelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, dat dan weer wel
Naja heeft hij het iig beter gedaan dan Sebasser
Ja, maar dat lustte hij niet ofso ?quote:
Klopt, toen kreeg Erik hemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat lustte hij niet ofso ?
Teringquote:
Je moet je ook voorstellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:45 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb veel mensen gezien, maar zij mij niet zo geloof ik![]()
Volgende keer draag ik wel een shirt met dit konijn er op![]()
Ik trouwens lekker naast PoedelieWoepsie![]()
Ja he ik keek jou aan en jij keek door me heen en liep weer wegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet je ook voorstellen![]()
Ik kwam tot de conclusie dat jij er niet was gister![]()
Was jij de Snowdoggg van de avond?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja he ik keek jou aan en jij keek door me heen en liep weer weg![]()
Ik had dat prachtige bruine shirt aan gek![]()
(Ik herkende je niet meteen)
En ik was trouwens al om 11 uur weer weg![]()
Heb je met mensen gepraat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik weet niet hoezo![]()
Ik ging niet raar dansen hoor![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja he ik keek jou aan en jij keek door me heen en liep weer weg![]()
Ik had dat prachtige bruine shirt aan gek![]()
(Ik herkende je niet meteen)
En ik was trouwens al om 11 uur weer weg![]()
Ja uh hoiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Bier halen ofzo![]()
Volgende keer inderdaad tot het einde blijven![]()
Hoiquote:
Huhquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom gingen ze allemaal roepen toen wij aan het praten waren ?![]()
Laat maar hangen danquote:
nee man, hij heeft uit zich zelf gepraatquote:
Mag ik de foto's?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee man, hij heeft uit zich zelf gepraat
wat een meet h3h3h3h3.. de fotos ik wil de fotos ...
oh wacht,,, ik heb de fotos
Wat mean ben jij zegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee man, hij heeft uit zich zelf gepraat
wat een meet h3h3h3h3.. de fotos ik wil de fotos ...
oh wacht,,, ik heb de fotos
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:41 schreef eQuaL het volgende:
eRrrrJeee
Niet die ene foto aub![]()
![]()
Waarom lach ik altijd op foto'sMoet ik niet doen
![]()
heul nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:47 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]maar anders sta je er sago op
ohh nou als ik niet lachquote:
nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:51 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
ohh nou als ik niet lachdan lijk ik sago en arogant ensow
nee idd, maar ik was nogal snel weer weg (Vanochtend vroeg op mn werk) en ik zt eigenlijk de hele tijd bij PoedelieWoepsiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef P8 het volgende:
heb ik jou eigenlijk nog gezien? Volgens mij niet he
Nee maar er was geen 1 15jarige, en wel een paar van 16, maar ik ben daar de jongste van geloof ik !quote:
Hihi okejquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Nee maar er was geen 1 15jarige, en wel een paar van 16, maar ik ben daar de jongste van geloof ik !
Er waren maar 3 topics of zo voor deze meet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:05 schreef paultjuhhh het volgende:
topic gaat ook langzaam
filmpjes doe ik morgen weer verder btw
Ik vond het dan ook maar een matige meet. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er waren maar 3 topics of zo voor deze meet.
Gelukkig hoefde je niet van ver te komen. En er was bier.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het dan ook maar een matige meet. Eigenlijk.
Sjongejonge, ben jij een vrouw ofzo, dat je zo praat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde je niet van ver te komen. En er was bier.
allemaal stomme mensenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het dan ook maar een matige meet. Eigenlijk.
Dat scheelt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde je niet van ver te komen. En er was bier.
En wanneer gaan wij weer een keertje daten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjongejonge, ben jij een vrouw ofzo, dat je zo praat?,
.
Pick a date, honey!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij weer een keertje daten?
Doe eens youtubenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
paljas jij sstaat zo leuk op een movie van me
Die met: hoe is de meet, -peace- ?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
paljas jij sstaat zo leuk op een movie van me
was dat die met dan ene meisje sat te vlirten?>quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo op de meet ik wou dat even checken bij jullie fokkers
Aan mij wel en hij wilde mijn nummerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:38 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Wat nou ook nog
De portier vroeg niet aan mij hoe oud ik was hoor
NIET?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
En McDavid die gewoon heulegaar geen neger was
komt voor de bakker rustigquote:Op zondag 27 mei 2007 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sletje, je hebt de hele dag gehad.
Schnelll [afbeelding]
Sala is niet gekomen met een bomgordel. Zorg ervoor dat ik dat ook niet doe.quote:
Dat was ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef CherryLips het volgende:
wie was die dwaas die volgens krastrid z'n krullen had afgeknipt? gozers mogen hun krullen niet afknippen.
*eensch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef CherryLips het volgende:
wie was die dwaas die volgens krastrid z'n krullen had afgeknipt? gozers mogen hun krullen niet afknippen.
Jij wel, David, jij wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |