allemaal stomme mensenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het dan ook maar een matige meet. Eigenlijk.
Dat scheelt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde je niet van ver te komen. En er was bier.
En wanneer gaan wij weer een keertje daten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjongejonge, ben jij een vrouw ofzo, dat je zo praat?,
.
Pick a date, honey!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij weer een keertje daten?
Doe eens youtubenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
paljas jij sstaat zo leuk op een movie van me
Die met: hoe is de meet, -peace- ?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
paljas jij sstaat zo leuk op een movie van me
was dat die met dan ene meisje sat te vlirten?>quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo op de meet ik wou dat even checken bij jullie fokkers
Aan mij wel en hij wilde mijn nummerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:38 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Wat nou ook nog
De portier vroeg niet aan mij hoe oud ik was hoor
NIET?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
En McDavid die gewoon heulegaar geen neger was
komt voor de bakker rustigquote:Op zondag 27 mei 2007 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sletje, je hebt de hele dag gehad.
Schnelll [afbeelding]
Sala is niet gekomen met een bomgordel. Zorg ervoor dat ik dat ook niet doe.quote:
Dat was ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef CherryLips het volgende:
wie was die dwaas die volgens krastrid z'n krullen had afgeknipt? gozers mogen hun krullen niet afknippen.
*eensch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef CherryLips het volgende:
wie was die dwaas die volgens krastrid z'n krullen had afgeknipt? gozers mogen hun krullen niet afknippen.
Jij wel, David, jij wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |