krastrid!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:15 schreef KrAstrid het volgende:
ik heb poedeliewoepsie ook helemaal niet gezien
Niet dat ik weetquote:
Hoiquote:
Volgens paultjuhhh hebben poedeliewoepsie en zijn broeiterje gezoendquote:
Hmm okquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens paultjuhhh hebben poedeliewoepsie en zijn broeiterje gezoend![]()
U riep?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
Het was haske tof.
En ik reed net haske hard.![]()
Alvast wat wist-u-datjes:
Wist u dat:
- Memento-Mori omgedoopt is tot Krastrid?
Dat klopt, het was nu namelijk wel gezellig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:44 schreef Bravebart het volgende:
Tof, ik was er niet.
Pciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, het was nu namelijk wel gezellig.![]()
Idem. Ik had willen komen, ware het niet dat ik andere 'verplichtingen' had, inclusief bier zuipen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:44 schreef Bravebart het volgende:
Tof, ik was er niet.
Tof hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:36 schreef RealZeus het volgende:
Het was haske tof.
En ik reed net haske hard.![]()
Alvast wat wist-u-datjes:
Wist u dat:
- Memento-Mori omgedoopt is tot Krastrid?
- Quara niet meer echt nuchter was?
- Hij Jezus zag?
- Enter belaagd werd door alles met een piemel en met name een zekere KLB-hoermod?
- Er foto's zijn gemaakt die beter niet gemaakt hadden kunnen worden?
- Boem-dikkie toch in slaap viel onderweg?
- The_Terminator daar een foto van heeft?
- We meer voor dan in de Stairway zaten?
- Bizznitch een typje is van: wat mijn oogjes zien gooien mijn handjes/voetjes om en dan bij voorkeur iets met drank er in.
- We een foto van Remlof gezien hebben die eigenlijk op FOK! zou moeten.(die uit zijn rijbewijs)![]()
- Moemoe haske ruig kan headbangen?
- we een levende emo.gif gezien hebben?
- er ongetwijfeld nog veel meer gebeurd is maar dat dat mij nu even niet te binnen schiet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:02 schreef CherryLips het volgende:
ok dan, maar eventjes en niet lachen om m'n lippen.
ze had een ontsteking (ofzo) eraan was ind e loop van de dag al minder geworden ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat was er met jouw lippen?
Het enige wat me opviel is dat je er een dikke laag Labello-achtig iets op smeerde, maar voor de rest was er volgens mij niks mis mee.
ochquote:
Ugh de vrolijkheid... heb je teveel breezers op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ja uh hoiik ben ook weer thuisssss
![]()
ps; wanneer komen de foto's onlinewhiii
Btw er was iets heel geksde trein stopte in Gouda
en ik zat bij de deur en iemand riep zo me naam
en toen keek ik zo alleen ik verstond hem niet goed en hij zei zo (hij stond buiten) jij was toch in Utrecht blabla ik zo jaaaaaaaaaaaaaa
en toen zei hij zo in Stairway
ik zo jaaaaaaaaaaa
![]()
maar toen was hij al weer weg
en hij was er bij de vorige meet ook
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:09 schreef remlof het volgende:
Het was leuk [afbeelding]
Minder druk dan de vorige meets maar dus wel meer de mogelijkheid om met mensen te praten...
En ik vond jullie allemaal tof, vooral Sala-Adin en Memento_Mori
welkesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha dat ene filmpje paul haha
Nee hoor Nosh, ik vond het echt tof dat je er was. En ik ben geen groot fan van Febo maar het kan mijn goedkeuring wel wegdragen hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat terwijl het bleef bij een half-vage 'oh, jíj bent díe!', en wat afkeurende blikken van mijn kant bij het horen van het woord 'Febo'. Oh well.
Thuis, overigens. De meest aaibaaie metalheads ooit ontmoet (één met een pokemon-tattoo.), en op de terugweg bevaderd door een overbezorgde conducteur. Hoera.
.
Ik dacht eerst dat jij een man was, afgaande op je usericonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
En McDavid die gewoon heulegaar geen neger was
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:09 schreef remlof het volgende:
Het was leuk [afbeelding]
Minder druk dan de vorige meets maar dus wel meer de mogelijkheid om met mensen te praten...
En ik vond jullie allemaal tof, vooral Sala-Adin en Memento_Mori
Jawel, die komen nog. De rest van mijn foto's waren niet echt mooi.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:09 schreef Chowi het volgende:
Zijn er niet meer foto's?
Zwarte balkjes, fix jij dat nog even? Ik had geen zin om het met paint te doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond het leukst nog die metal detector op het laatstwat de hell was dat voor kerel men.
!
owja ik moest je een coltrui makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zwarte balkjes, fix jij dat nog even? Ik had geen zin om het met paint te doen![]()
En je zou mijn onderkin nog weg fotosjoppen!
je ligt IN bed OP de laptop... en dan toch nog kunnen fokken hè. Die mods van tegenwoordig staan ook nergens meer voor...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
owja ik moest je een coltrui makenen zwarte balkjes. Doe ik straks wel, ik lig nog in bed op de laptop, geen photoshop hier
![]()
scherpquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je ligt IN bed OP de laptop... en dan toch nog kunnen fokken hè. Die mods van tegenwoordig staan ook nergens meer voor...
ik typ met mijn navel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je ligt IN bed OP de laptop... en dan toch nog kunnen fokken hè. Die mods van tegenwoordig staan ook nergens meer voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |