Doe jij ook s slapen zeg.quote:
Elven zijn ook best gay en al helemaal hun glimmende stadjes met grote witte fallussymbolen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg fake-wolf, wie zegt dat jij dit zegt? Finder kwam uit de kast, nou en?
Waarom niet? Een schoonheidsslaapje kan geen kwaad.quote:
Dat is waar. Schoonheid moet in stand gehouden worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom niet? Een schoonheidsslaapje kan geen kwaad.
Je bent nu nog kaal en strak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar. Schoonheid moet in stand gehouden worden.
Kijk eens aan, Kees22 leest de POLSC. Kom eens vaker langs Kees, dat zou ik leuk vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:17 schreef Kees22 het volgende:
Uit de gouden korenaren
maakte God Groningers, Friezen en Drenthenaren.
Uit het kaf en de andere resten,
maakte hij de Hollanders in het westen.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=93389quote:Kabinet akkoord over beleidsprogramma
ANP DEN HAAG - Het kabinet heeft vrijdagavond laat een akkoord bereikt over het zogeheten beleidsprogramma, de nadere uitwerking van het regeerakkoord tussen CDA, PvdA en ChristenUnie.
Dat maakten ingewijden rond het kabinet bekend, na een uitzonderlijk lang durende ministerraad.
In het beleidsprogramma wordt de 10 miljard euro die in het regeerakkoord zijn uitgetrokken, verdeeld over de zes hoofdpijlers van beleid, zoals sociale samenhang, versterking van de economie en duurzaamheid. Vorige week ontstond onenigheid in het kabinet over het verdeling van het geld en de te nemen maatregelen. Sommige ministers wilden aanzienlijk meer uitgeven dan beschikbaar is. Bovendien dreigde het beleidsprogramma veel te lang te worden. Premier Jan Peter Balkenende en de vicepremiers Wouter Bos en André Rouvoet werden het donderdag eens over een concept-tekst, maar volgens kringen rond het kabinet is die vrijdag toch weer flink gewijzigd.
Het beleidsprogramma wordt op 14 juni gepresenteerd. Voor die tijd moet nog een topontmoeting plaatsvinden tussen het kabinet, werkgevers en vakbeweging over de vraag hoe zo veel mogelijk mensen aan de slag geholpen kunnen worden. Of op de agenda van die zogenoemde participatietop ook een hervorming van het ontslagrecht zal staan, is nog niet duidelijk. In het kabinet was daarover vrijdagavond nog steeds geen knoop doorgehakt. CDA-minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken wil aanpassingen van het ontslagrecht met de sociale partners bespreken, maar de PvdA-bewindslieden voelen daar niets voor. Ook de vakbebweging heeft er geen enkele behoefte aan.
Oh?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef sigme het volgende:
Sidekick, jij bent altijd goed in het herkennen van handschriften.
Bluesdude?quote:Ik heb een vraagje. Ik heb hier: Vijf herkenningspunten van terreur wat tekst geleend van iemand anders. Ik vind dat mijn schrijfstijl op diens stijl lijkt; wat vind jij? Hoeveel van die tekst denk jij, komt uit mijn koker?
Nee malle, de vraag is niet of jij kan raden van wie ik tekst leen, het is overigens iemand die al lang dood & begraven isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Bluesdude?
Nee, ik herken het niet.
Er is volgens mij een speciaal woord voor wat je daar geloof in de geschiedenis noemt; het idee dat de geschiedenis van een volk of natie op een al vaststaande manier zich zal manifesteren of ontwikkelen. Ik kan er alleen niet op komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef sigme het volgende:
Sidekick, jij bent altijd goed in het herkennen van handschriften.
Ik heb een vraagje. Ik heb hier: Vijf herkenningspunten van terreur wat tekst geleend van iemand anders. Ik vind dat mijn schrijfstijl op diens stijl lijkt; wat vind jij? Hoeveel van die tekst denk jij, komt uit mijn koker?
Marxisme heeft dat heel sterk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:23 schreef sigme het volgende:
Marxisme?
Dat is een verrassing....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |