ja maar met woorden wil ik ook niet want dan worden andere de dupe, ik wil niet mensen uitschelden zo ben ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Verbeter je verbale kwaliteiten, dan kun je het alleen met woorden af en kun je beter uiting geven aan je woede.
En neem eens een dagje vrij van de markt.
Koop een boksbal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar met woorden wil ik ook niet want dan worden andere de dupe, ik wil niet mensen uitschelden zo ben ik niet![]()
ja gaat het er met veel rust echt uit? of stop je het dan juist weg voor later?? want mischien heb ik er daarom laatste tijd zo last van, omdat ik altijd heel veel slikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mediteren
Woede is vaak een uiting van machteloosheid. Als je die (negatieve) energie kan sturen in een positieve richting (iets doen) dan is het voor jou en je omgeving beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mediteren
Fietsen dan? Zoek een stukkie natuurgebied op, en zet wat aggresieve muziek op!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
dat overdreven hardlopen zou ik wel doen als ik zon lopende band had.. voor door het dorp rennen heb ik toch te veel schaamgevoel
Ten eerste gaat het om de oorsprong van je woede (zie: machteloosheid). Ten tweede, als je over je woede zelf nadenkt blijf je in die negatieve emotie hangen en kan het erger worden. Je kan dan beter gewoon iets heel anders gaan doen, waar je blij van word. Of rustig en analythisch nadenken over reden van je boosheid. Maar als je te boos bent is dat moelijk en moet je eerst iets anders doen om de ergste boosheid kwijt te raken. Hardlopen is niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja gaat het er met veel rust echt uit? of stop je het dan juist weg voor later?? want mischien heb ik er daarom laatste tijd zo last van, omdat ik altijd heel veel slik![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Viswijfje het volgende: omdat ik altijd heel veel slik![]()
nou ik ben niet echt boos, ik weet teminste niet op wie, maar heb wel zon enorm 'boosgevoel'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het om de oorsprong van je woede (zie: machteloosheid). Ten tweede, als je over je woede zelf nadenkt blijf je in die negatieve emotie hangen en kan het erger worden. Je kan dan beter gewoon iets heel anders gaan doen, waar je blij van word. Of rustig en analythisch nadenken over reden van je boosheid. Maar als je te boos bent is dat moelijk en moet je eerst iets anders doen om de ergste boosheid kwijt te raken. Hardlopen is niks mis mee.
Wow, jij kan iets kapot shoppen? Dan moet het wel een erg zieke uitverkoop zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb de laatste tijd best vaak dat ik me bosigvoel en t liefst dingen kapot zou slaan of shoppen maar ben
daar word ik eigelijk alleen maar boser en geergerder vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:03 schreef het.ismij het volgende:
sporten werkt ideaal voor mij.
Net zo lang doorgaan totdat ik geen gewicht meer kan tillen, en me spieren al schreeuwen als k shirtje uit wil doen!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef BossFight het volgende:
Masturbatie, wil ook wel is helpen.
Dan heb je waarschijnlijk het gevoel dat je geen (of iig te weinig) controle hebt over je leven. De snelste oplossing is dan om iets te gaan doen. Hardlopen (schijt hebben aan kijkende dorpsgenoten) of begin een cursus, hobby (liefst samen met andere mensen). Als je je leven richting kan geven (ook al is het maar met 1 hobby-ding) heb je iets om je energie in te stoppen. En zo kom je er ook meer en meer achter wat je wel en niet wil. Dan kom je er ook achter waar je boosheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou ik ben niet echt boos, ik weet teminste niet op wie, maar heb wel zon enorm 'boosgevoel'
dat ik eigelijk alles en iedereen wil uitschelden en schoppen tegen dingen.. maar zonder dat ik echt boos op iemand ben hoor want dat word ik eigelijk nooit![]()
Das ook knap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
daar word ik eigelijk alleen maar boser en geergerder van![]()
Jawel dat moet je wel, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik boos ben moet ik niet aan seksen denken
Ik zou nóg een kloon maken en daarmee hele boze posts makenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb de laatste tijd best vaak dat ik me bosig voel en t liefst dingen kapot zou slaan of shoppen maar ben dan te verstandig om het niet te doen (nee dan moet ik t daarna ook weer opruimen, ik wil niet dat er iets kapot gaat door mij)..
maar ondertussen raken mensen die niks eraan kunnen doen afentoe de dupe omdat ik ineens scheld in een gesprek of op fok omdat het eruit moet..
heeft iemand tips voor een vriendelijke manier om de woede uit je lijf te halen??
ik heb sporten al geprobeerd maar dat helpt ook niet genoeg![]()
ik hou niet van schelden enzow dus als kloon zou ik dat nog steeds niet doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou nóg een kloon maken en daarmee hele boze posts maken
Mijn sublieme suggestie van een boksbal gemist?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
ja ik ben daar dan te slim voor om t niet te doen maar daarom blijf ik wel boos
Mijn sublieme suggestie is ook al over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn sublieme suggestie van een boksbal gemist?
We worden gewoon genegeerd, Luus!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:19 schreef Lucille het volgende:
Mijn sublieme suggestie is ook al over het hoofd gezien.
Manieren om boosheid kwijt te kunnen?
nee die heb ik gezien das wel een goeie mischien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn sublieme suggestie van een boksbal gemist?
Volgens mij hebben ze geen boksballen bij de AH, maar je kunt het uiteraard proberen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
nee die heb ik gezien das wel een goeie mischien!
maar toen ik t las dacht ik gewoon ah en dat vond ik niet echt iets om te posten![]()
Ik zou toch maar even 'ah' posten voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar toen ik t las dacht ik gewoon ah en dat vond ik niet echt iets om te posten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:54 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb 1 keer gejoint maar toen zag ik eerst zingende gebouwen (dat was nog wel leuk) maar daarna kreeg ik t heeel koud en rillerig en dat was echt vet eng
Ja, dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef Scorpie het volgende:
Je bent ook wel weer een kutkloon he TS, ongelooflijk.
Ik vond mijn suggestie ook wel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat zou ik wel willen maar durf/lukt me niet, net zoiets al met slaan ofzo: heb het gevoel dat ik het wel wil maar iets houd me tegen!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik vond mijn suggestie ook wel goed.
Gillen! en dan heel hard, zo hard dat je dagen niet kan praten omdat je keel zeer doet.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
Open een topic op FOK!, zorg dat de mensen waar je boos op bent het topic opmerken!
Succes gegarandeerd!
Ga brood bakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb de laatste tijd best vaak dat ik me bosig voel en t liefst dingen kapot zou slaan of shoppen maar ben dan te verstandig om het niet te doen (nee dan moet ik t daarna ook weer opruimen, ik wil niet dat er iets kapot gaat door mij)..
maar ondertussen raken mensen die niks eraan kunnen doen afentoe de dupe omdat ik ineens scheld in een gesprek of op fok omdat het eruit moet..
heeft iemand tips voor een vriendelijke manier om de woede uit je lijf te halen??
Dat gevoel ken ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat zou ik wel willen maar durf/lukt me niet, net zoiets al met slaan ofzo: heb het gevoel dat ik het wel wil maar iets houd me tegen!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef OldJeller het volgende:
Een Nederlands boek pakken en proberen te bevatten wat erin staat.
Ben je je boosheid zo kwijt, aangezien je er weinig van zal begrijpen en vervolgens met zwakzinnige paardenhoofd verslagen voor je uit zit te staren.
Op een vriendelijke manier je woede uit je lijf halen.........? Hoor je wel wat je zegt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
Pak je een voorwerp, mep erop: succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
Koop een boksbal.
Yes dat is waar..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Probeer eens logisch na te denken dat lost zoveel op!
Wil je niet weten dat is de sleutel tegen agressie echt geloof mij!
Ik ben eigenlijk nooit boos, ik snap teveel soms..zodat ik dan maar denk ach die ander weet niet beter of is onopgevoed whatever,..en dan dat relaxte gevoel erbij zalig..
probeer het us uit!!!!!!!!!
Jij bent gevaarlijk, weet je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Rhanna het volgende:
Hehehe...
Ik raak het kwijt door schelden in het verkeer, en chille muziek luisteren.
En daarna poolen
Bij het afstoten kun je namelijk flink uithalen
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:27 schreef Viswijfje het volgende:
nou jullie moeten niet denken dat t alleen van fok komt hoor dan worden sommige hier te trots over zichzelf!
Deed ik ook altijd, werkt ook heel erg goed bij mij, tenzij ik verlies en ik veel afgeknald wordt dan werkt het averechtsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef LiQu1D het volgende:
[..]
Schrijf zelf soms gedichten; nja je kan het niet gedichten noemen maar eerder een soort verhaal dat dan weer lijkt op een gedicht, maar het rijmt dus niet. (wat ook niet hoeft). Dus mja van je af schrijven kan helpen.
Harde muziek met een schiet game ofzo helpt ook soms. Lekker knalle; afreagere..
[..]
Dat zeg ik, stevige seks.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:12 schreef Nikske het volgende:
of ga hardlopen (komt er ook nog eens endorfine vrij, je eigen happy-drug)... Het is niet waar dat je je woede hierdoor opkropt, je wordt rustig en hebt dan de kans erover na te denken... Wanneer je boos bent kun je nl niet echt rationeel nadenken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |