Toepasselijke Vrolijke Post :quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
mmm iedereen sponaan gillend weggelopen?
kom op, het zonnetje lacht, de lucht is blauw, dit topic is leeg, dus vul 'm maar gauw!
Ohw als vervoer het probleem is wil ik daar best wel met mijn lieve moedertje over praten hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je m komt brengen
zijn de schildpadjes nu vijverloos?
Ohww jij wilt gewoon meeten ! Anders gaan we toch van de zomer ofzo een keer naar een dierentuin ofzo ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
nee joh, ben je gek, ik probeer alleen een meet en greet te regelen
in het dolfinarium is er nooit van gekomen.
(het dolfitasje is nog steeds in gebruik hier hoor en de opblaasdolfijn komt weer uit de schuur als het zwembadtemperatuur is)
Lijkt me leuk Artis !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
wil je misschien naar artis? daar moeten we dit jaar nog verplicht heen (we hebben weer vrijkaartjes dus we moeten wel, en mocht je daar zin in hebben, stuur ik je er wel 1 op als je wilt)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Bluezz het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden![]()
Ik weet wel dat haar gezondheid niet altijd even goed was, ook wel een paar keer in en uit het ziekenhuis, maar wat is er gebeurt, staat er iets in FC Senesta?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef senesta het volgende:
Ik zit al de hele tijd met kippevel.
Ik weet niets meer dan julliequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat haar gezondheid niet altijd even goed was, ook wel een paar keer in en uit het ziekenhuis, maar wat is er gebeurt, staat er iets in FC Senesta?
Nee, hoe dien je ze toe?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb is blij : doerak reageert heel goed op de nieuwe medicijnen.
dr kaak is weer normaal en het is nu aan het genezen.
en dr eten blijft er nu in (het poeder werkt dus goed)
ik kan aan haar merken dat ze zich goed voelt.
alleen die pillen....... dat vindt ze maar niks.
ehm.... nou gewoon... bek open, pilletje dr in, bek dicht, doorslikken maarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, hoe dien je ze toe?
Fijn dat het beter gaat
Doerak spoort nietquote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
o maar nagels knippen gaat hier prima
ik leg doerak op dr rug op mijn schoot en ik kan heel relaxed nagel voor nagel knippen.
en doerak ligt er nog bij te spinnen ook
Alsof ik in deze periode überhaupt tijd heb ergens voorquote:
nou eh.. ooit.. hadden we een dikke discussie over een tostie apparaat (jaja. spongebob komt zo.. )quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef lady-wrb het volgende:uhmmie.
wat hebben jullie met spongebob?
ik zat gisteren te googlen op spongebob en ik trof tussen de resultaten jullie jobensaskia.nl ook aan
Zeker Zeker ! Na zo'n tosti ben je er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Uhmmie het volgende:
die van ons is door een heel bevallig poesje gesloopt
handvat is afgebroken.
en bij ons is 1 tostie per keer wel genoeg.
job wil zn tostie nooit zo bruin.. en ik hou wel van een beetje doorbakken tostie
en we staan ook zelden gelijk op.. dus 1 tostie per keer is voor ons genoeg
maar je word wel vrolijk van zo'n tostie he nonneke
`quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] wat een 'rattenkop'.. [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef tonja het volgende:
Moet je dit zien! http://www.liveleak.com/view?i=4c5_1180451879&p=1
hmm poes met slabje?quote:
Tsss... en dan klagen die van mij al om een hoedje op hun verjaardagquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef tonja het volgende:
Moet je dit zien! http://www.liveleak.com/view?i=4c5_1180451879&p=1
is het daar al tijd voor dan ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Zit te denken: waren het misschien kruisbessen die je nu gekocht had?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, maar dat is het enige dat ik kan bedenken dat enigszins aan de beschrijving voldoet
De heldenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef tonja het volgende:
Spike![]()
Ik ben zo trots op mijn poezebeesten. Ze geven geen krimp met al dat onweersgeweld, en dat terwijl ik het raam open heb staan en er hier al een paar best spectaculaire donders geweest zijn.
ja jammer is dat he? maar misschien trekt het binnenkort weer aan, je weet nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:26 schreef Uhmmie het volgende:
Tis niet meer zo druk als ooit in dit topic he...
nu kan ik paar dagen niet kijken en weinig missen lijkt het.
*aai spike*
blijft een ontzettend leuk beest
een kip ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
jullie raden nooit wat luca maandag voor zijn verjaardag krijgt
Ongetwijfelt heeft de vuurwerk cd hier zijn bijdrage aan geleverd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De helden![]()
Hier is nog niks geweest, geen regen geen onweer, ja het waait een beetje wassut. Heb de ramen allemaal open gezet, even lekker die hitte eruitLang leven de airco op mn werk
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
bijna nonneke !
een spongebob tostidinges
(en nog veel meer hoor, dat tostigeval is alleen maar voor de gein)
Ook hier wordtquote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Beaker het volgende:
Ik ben zojuist een slijmprop met wat bloed verloren! Daarnaast "knapte" er iets toen ik bukte en heb nu het idee het een en ander te verliezen .......
Jaaaaaa ik las het vanmorgenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Uit OUD gejat :
[..]
Ook hier wordt![]()
![]()
![]()
Wie weet is er vanavond een kleineBiek
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:09 schreef Beaker het volgende:
Hoi! Bij de vk was alles goedhet is nu gewoon afwachten, maar volgens haar gaat het ook niet heel erg lang meer duren!
Ik ga nu douchen en dan relaxen op bed en kijken wat er komen gaat! Lief dat jullie allemaal zo meeleven![]()
Nog even niets dus, zet hem op Beakerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef Beaker het volgende:
* meld *
Nou hier dus geen babyik ben de nacht aardig doorgekomen met al dat gerommel, maar het zet gewoon niet door
begin nu wel een beetje ongeduldig te worden
![]()
Het gerommel gata ook nu gewoon door .......
even een vraag over een wee, kan dat zijn met flinke pijnlijke steken?Dat "kanppen" van gisteren was denk ik ook niks, want het enige dat ik verlies is dat vieze slijm
![]()
* Beaker heeft een baaldag
Crookie![]()
Alsjeblieft bewaar mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
dat is niet altijd zo hoor, bluezz.
moet je toch vaker meelezen in oud![]()
Volgens mij is die 24 uurs regel alleen als je water breekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag het ook
Maarruh, na het verliezen der slijmprop moet je toch binnen 24 bevallen?
Nou ja, niet iets voor SC F&F
Xenaaaaaaaa wakker worden!!!!!
[afbeelding]
Dat hangt van mijn vrije tijd afquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef Nonneke het volgende:
Je timmert toch wel een super hok voor ze he MMach ?![]()
* Nonneke verliefd is op MMach zn knutselwerkjes uit K&W![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef Beaker het volgende:
Oke, wij zijn officieel begonnen met het bijhouden van de weeen![]()
Het begint als een kramp onder in mijn buik en word steeds heftiger ( nog wel te doen zeg maar ) en daarna zakt het weer af, dit alles duurt nog geen minuut![]()
Ik ben zes uur begonnen en heb het nu nog steeds en ze worden nu ook regelmatiger, zal dit dan het echte begin zijn??
Ik heb ze nu zeg maar om de 6 minuten
Net nog even nichtje wezen bekijkenwat ik daar zag zit nog in mijn buik!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef thecrook het volgende:
Mag ik even komen patsen met het feit dat wij bij die 4% horen die op de uitgerekende datum bevallen?
Beaker is vanmorgen om 7:07 uur bevallen van een kerngezonde dochter, we hebben haar Jet genoemd
Foto's en bevallingsverhalen volgen als we zijn uitgerust, ik ben inmiddels 34 uur achtereen in touw en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten![]()
We'll be back!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:40 schreef Uhmmie het volgende:
ey gefeliciteerd bluezz!
Ik krijg gewoon altijd kippevel van dit soort berichtjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef Nonneke het volgende:
*Heel goed nieuws gepikt uit OUD*
[..]
![]()
![]()
JET
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
bij jet moet ik altijd denken aan die freggel met die twee plukken.
die vond ik de leukste van allemaal
beaker en crook gefeliciteerd met jet!
bas is nou een ouwe opa
Goed! Antibioticakuurtje is klaar nu en hij voelt zich duidelijk een stuk beter. Hij leek een beetje misselijk van de antibiotica, wilde vaak gras eten, maar is weer helemaal de oude.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het nu met spike auties?
Hij kan er behoorlijk sip uitzien hoor, inclusief zuchten en steunen, zal eens proberen daar een foto van te maken. Sipkequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
sipke
als er één hond nooit sip kijkt, is het spike wel.
spike: de altijd lachende hond
Krijgen ze dan ook andere namen? Zoals Helmut enzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welIk zal de katten nu maar gaan voorbereiden op het feit dat ze over anderhalve maand Katzen worden
jamie komt van james -> engelse vorm van jacobusquote:
In ons geval vooral adviezen om Mimosa weerbaarder te maken en zich meer op haar gemak te laten voelen. Tips over de inrichting van het huis (bij ons gelukkig al best OK maar we hebben toch wat dingen aangepast), rustgevende middelen gebruiken zoals valeriaan en matatabi (is véél prettiger dan Ernesto aan de Clomicalm - kattenprozac - te doen, wat de dierenarts als enige optie wist maar eigenlijk niet wilde voorschrijven) , op welke lichaamstaal je moet letten, wanneer je gedrag moet negeren of juist belonen, hoe je bepaalde gedrag makkelijk kunt beinvloeden. Het is wel leuk want je leert gelijk een boel over je andere katten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef tonja het volgende:
Gedragstherapie?Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat voor adviezen krijg je dan?
Hopelijk vind je gauw weer iets geschikts.quote:Ja, balen van mijn werk. Mijn baas was heel tevreden over me, maar door een verloren rechtszaak zal hij de boel moeten verkopen. Naja, gelukkig is Fok! er nog![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat weet ik, Bluezz. Ik verander het ook niet hoor
of mensenkennisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Ellatjuh het volgende:
hehe zo praten wel meer dierenbezitters
en als ze maar luisterd.
ik roep op een normale manier de kat van mn ouders maar die loopt gewoon door..
selectief gehoor denk ik
owja dat heeft ze zeker.quote:
Ja, ze zeiden wel in het eerste telefoongesprek "het kan wel even duren! We hebben een hoop aangereden dieren. Maar kunnen jullie erbij blijven?"quote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef senesta het volgende:
Geen idee, hij is wel heel mooi.
Op zich wel balen dan dat hij weer vloog, anders waren ze wel gekomen?
Proost!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Dubbel feest in Bloemendaal, golfer en ik hebben allebei op dezelfde dag te horen gekregen dat we een nieuwe baan hebben![]()
![]()
Dus, hoppa :
[afbeelding]
*hik*![]()
![]()
golfer Consultant bij een werving & selectiebureau in Hoofddorp en ik als polikliniekmedewerker interne, mdl en cardiologie in het rode kruisziekenhuis in Beverwijk.quote:
Nog meer nieuwe banen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Dubbel feest in Bloemendaal, golfer en ik hebben allebei op dezelfde dag te horen gekregen dat we een nieuwe baan hebben![]()
![]()
Dus, hoppa :
[afbeelding]
*hik*![]()
![]()
ik ben net thuis johquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, gooi je msn eens aan! Ik wil morgen graag komen maar ik weet niet waar ik heen moet
Nee, precies.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Uhmmie het volgende:
hmm tja ik heb er ook weleens over gedacht om bij de dierenambu te gaan helpen
maar daar werd gezegd dat je minimaal 2 dagen per week beschikbaar moet zijn
tja.. dat gaat dus niet he
denk dat ze hoop meer vrijwilligers (en dus minder druk opd ie paar vrijwilligers die ze nu hebben) meer kunnen krijgen als ze dat soort regels afschaffen.
met een fulltime baan zit ik niet te wachten op min. 2 dagen pe rweek beschikbaarheid
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef tonja het volgende:
Net guacamole gemaakt. Nog nooit eerder gedaan. Dus het luchtje was nieuw voor de katten. Harry reageerde hier op zijn zachtst gezegd merkwaardig op. Mijn avocado, uien, knoflook adem maakte iets in hem los. Wat weet ik niet. Hij vond het doodeng, maar moest blijven ruiken en keek daarbij of hij het monster van Lochness ontwaarde.![]()
Oeh ! Nieuwe Harry en Loes Huggggg foto'squote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Fototoestel is stuk. Ga in juli een nieuwe kopen.
Leuke foto's Nonneke!
Hier nog nooit een bloedneus of haal geweest *klopt ernstig af*quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef senesta het volgende:
Wat een leuke foto's Nonneke!
Zo kijkt Elco ook altijd naar katten.
Alleen is die al heel wat keren afgedropen met een bloedneus.
Een beetje je eigen kat voor lul zetten op internetquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Poesjes plagen![]()
Xena's nieuwe speeltje, voor méér zie kattenfototopic
[afbeelding]
Ha ha, ja inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hier nog nooit een bloedneus of haal geweest *klopt ernstig af*
Etters zijn het, want ze weten het best hoor dat ze de poesjes met rust moeten latenPoesjes op straat is helemaal geweldig, alleen voor je armspieren wat minder
![]()
Nu kan het aan mij liggen maar als ik de lichaamstaal goed interpreteer is de kat hier meer op z'n gemak dan de hond?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Nonneke het volgende:
Xena wat een mooi nieuw speledingetje ! Zo te zien vind ze het erg spannend![]()
Aan die van mij is zoiets niet toevertrouwd die zeiken dat hele ding onder![]()
Hier de rest van de serie poesje plagen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jemigquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds een maandje loopt er hier een rode kat rond die echt met elke kat uit de buurt ruzie maakt. Zo ook met mijn katten.
Ze durven inmiddels bijna niet meer de tuin uit en elke ochtend is het weer raak zodra ze naar buiten mogen (des nachts blijven onze katten binnen namelijk) en hoor ik dat geschreeuw weer aan (meestal ren ik naar beneden en jaag de rode kat weg door erachteraan te rennen, water richting hem te gooien, noem maar op).
Vanochtend daarentegen lag heel de keuken onder het bloed![]()
.
En daarnet heb ik Mickey dan eindelijk gevonden, in de tuin, op een steen, te slapen (hij viel totaal niet op). In eerste instantie zag ik niks aan hem, totdat ik het laatste plekje, een van zijn achterpoten checkte, daar is een stukkie uit en hij wankelt nu ook.
Arm ding. En ik zeg nooit dat katten rotbeesten zijn, maar die rode kat is echt een kutkat. En ik krijg echt de neiging om overal briefjes op te hangen dat ze hun rode kat maar binnen moeten houden (ik weet niet van wie ie is).
Nope, geen nieuwe buren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Jemig![]()
Dat is inderdaad balen, geen nieuwe buren gekomen waar de kat van kan zijn?
Een echte oproerkraaier dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, geen nieuwe buren.
En de kat is ook niet jong, dus eigenlijk zou ie hier al langer moeten rondlopen, maar ik heb hem nog nooit gezien. Hij is ook echt brutaal, want ik kom hem wel erg vaak in onze tuin tegen.
Hij wankelt, maar ik mag er wel gewoon aankomen zonder dat ie zijn poot wegtrekt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Een echte oproerkraaier dus![]()
Hoe gaat het met mickey nu?
Zielig hoor, wat zal het zeer doen![]()
Ah gos, misschien durft hij hem nog niet te belasten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij wankelt, maar ik mag er wel gewoon aankomen zonder dat ie zijn poot wegtrekt.
Ik denk ook niet dat het nodig is om naar de dierenarts te gaan. Hij kan het zelf mooi schoon houden.
Geen idee, maar dat zou wel een geweldig idee zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef tonja het volgende:
Kan je die rooie te pakken krijgen? Zo ja, dan kan je hem een halsbandje omdoen met een briefje voor de eigenaar.
Pff geen idee, maar volgens mij hebben we ook een kruiden/groententuinen topic (met mensen die ongetwijfeld meer weten dan ik), ik zal hem even zoeken voor je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef kims_mama het volgende:Ik breek hier ff snel in. Kom hier amper, maar misschien kunnen jullie helpen. Een topic aanmaken lijkt me niet nodig. (ik kan zo geen topic vinden) We hebben een klein kruidentuintje. Nu zag ik dat de dille megagroot is geworden. Kan ik dat nog verpotten, of zou hij dan dood gaan? En we hebben ook nog 1 tomaatplantje. Die is ook megagroot. Zou ik die het beste moeten opbinden, of ook in een andere pot verpotten. alvast bedankt!
Ik zou hem niet zomaar een halsbandje omdoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef tonja het volgende:
Kan je die rooie te pakken krijgen? Zo ja, dan kan je hem een halsbandje omdoen met een briefje voor de eigenaar.
Onze eigen katten hebben inmiddels zoiets vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu kan het aan mij liggen maar als ik de lichaamstaal goed interpreteer is de kat hier meer op z'n gemak dan de hond?
Ja, op controle geweest afgelopen maandag en alles ging goed. Ik moet ze een keer per week pasta op de tanden smeren, elke dag spul door het drinkwater doen en ze brokken voeren naast het rauwe spul. Ook zei de dierenarts dat bij raskatten het gebit vaak een heikel punt is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef SHE het volgende:
geen zin om terug te lezen
Dus Tonja, hoe is het met je fauna afgelopen? Alles weer in ordnung?
Jaquote:
ja dat weet ik. jammer.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Zij heeft het gehad met Fok
Ze deed ons wel de groeten, maar dat was ook al weer een hele tijd geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |