Ik krijg gewoon altijd kippevel van dit soort berichtjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef Nonneke het volgende:
*Heel goed nieuws gepikt uit OUD*
[..]
![]()
![]()
JET
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
bij jet moet ik altijd denken aan die freggel met die twee plukken.
die vond ik de leukste van allemaal
beaker en crook gefeliciteerd met jet!
bas is nou een ouwe opa
Goed! Antibioticakuurtje is klaar nu en hij voelt zich duidelijk een stuk beter. Hij leek een beetje misselijk van de antibiotica, wilde vaak gras eten, maar is weer helemaal de oude.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het nu met spike auties?
Hij kan er behoorlijk sip uitzien hoor, inclusief zuchten en steunen, zal eens proberen daar een foto van te maken. Sipkequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
sipke
als er één hond nooit sip kijkt, is het spike wel.
spike: de altijd lachende hond
Krijgen ze dan ook andere namen? Zoals Helmut enzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welIk zal de katten nu maar gaan voorbereiden op het feit dat ze over anderhalve maand Katzen worden
jamie komt van james -> engelse vorm van jacobusquote:
In ons geval vooral adviezen om Mimosa weerbaarder te maken en zich meer op haar gemak te laten voelen. Tips over de inrichting van het huis (bij ons gelukkig al best OK maar we hebben toch wat dingen aangepast), rustgevende middelen gebruiken zoals valeriaan en matatabi (is véél prettiger dan Ernesto aan de Clomicalm - kattenprozac - te doen, wat de dierenarts als enige optie wist maar eigenlijk niet wilde voorschrijven) , op welke lichaamstaal je moet letten, wanneer je gedrag moet negeren of juist belonen, hoe je bepaalde gedrag makkelijk kunt beinvloeden. Het is wel leuk want je leert gelijk een boel over je andere katten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef tonja het volgende:
Gedragstherapie?Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat voor adviezen krijg je dan?
Hopelijk vind je gauw weer iets geschikts.quote:Ja, balen van mijn werk. Mijn baas was heel tevreden over me, maar door een verloren rechtszaak zal hij de boel moeten verkopen. Naja, gelukkig is Fok! er nog![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat weet ik, Bluezz. Ik verander het ook niet hoor
of mensenkennisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:00 schreef Ellatjuh het volgende:
hehe zo praten wel meer dierenbezitters
en als ze maar luisterd.
ik roep op een normale manier de kat van mn ouders maar die loopt gewoon door..
selectief gehoor denk ik
owja dat heeft ze zeker.quote:
Ja, ze zeiden wel in het eerste telefoongesprek "het kan wel even duren! We hebben een hoop aangereden dieren. Maar kunnen jullie erbij blijven?"quote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef senesta het volgende:
Geen idee, hij is wel heel mooi.
Op zich wel balen dan dat hij weer vloog, anders waren ze wel gekomen?
Proost!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Dubbel feest in Bloemendaal, golfer en ik hebben allebei op dezelfde dag te horen gekregen dat we een nieuwe baan hebben![]()
![]()
Dus, hoppa :
[afbeelding]
*hik*![]()
![]()
golfer Consultant bij een werving & selectiebureau in Hoofddorp en ik als polikliniekmedewerker interne, mdl en cardiologie in het rode kruisziekenhuis in Beverwijk.quote:
Nog meer nieuwe banen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Dubbel feest in Bloemendaal, golfer en ik hebben allebei op dezelfde dag te horen gekregen dat we een nieuwe baan hebben![]()
![]()
Dus, hoppa :
[afbeelding]
*hik*![]()
![]()
ik ben net thuis johquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, gooi je msn eens aan! Ik wil morgen graag komen maar ik weet niet waar ik heen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |