hahahhahaaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Meganog het volgende:
Jaap gooit een emmer kots over de vloer.
Palma ontploft.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef avonne het volgende:
Ja, Palma, dat krijg je ervan als je een grote bek tegen Jaap trekt.
Ontslaan, ze moet gewoon haar werk doen, meer niet !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Meganog het volgende:
Jaap:"Ik vind dat we Palma op haar gedrag moeten aanspreken"![]()
Geen lekkere zin om te lezen met een slok koffie in je keel. Gedverdemme.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef Nostalgist het volgende:
Wringt zijn polo met kots uit om het op te drinken.
Daar heeft ze wel een punt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke vindt het normaal dat de HH de kots opruimt.
Net als in de Horeca.
oja... kan iemand mij vertellen hoe Brian daar op reageerde?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Goed ook hoe Amanda haar Huubplan uitoefende. Op Mitch. Waarbij Brian ook toevallig weg was.
Dat vertel ik je straks wel, nu is het te veel humor met Japioquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef avonne het volgende:
[..]
oja... kan iemand mij vertellen hoe Brian daar op reageerde?
Stel je niet aan, doe gewoon je werkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef Nostalgist het volgende:
Kots in iemand's gezicht spetteren, een emmer kots over de vloer gooien en het dan nog gek vinden dat Palma weggaat ? Hou nou toch op.
Ik had Jaap allang een hoek gegeven.
Reken er maar op dat dat hok er tiptop uitziet, als ze terugkomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef schatje het volgende:
Een warm welkom voor Natasia.
Die liep even door beeld om zijn gitaar veilig te stellen. Verder niet meer gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef avonne het volgende:
[..]
oja... kan iemand mij vertellen hoe Brian daar op reageerde?
Hoe laat komt the bigger, but not better Natasia terug?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef schatje het volgende:
Hoe laat komt ze ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef schatje het volgende:
quote:
Vind je dit echt humor? Met kots gooienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vertel ik je straks wel, nu is het te veel humor met Japio
nee, niet op Palma en kots, maar hoe hij reageerde toen hij hoorde / merkte dat Amanda het gezellig had met Mitchquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die liep even door beeld om zijn gitaar veilig te stellen. Verder niet meer gezien.
Ik weet niet, maar ik hoop zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe laat komt the bigger, but not better Natasia terug?
Als het naar Sonja is, is dat humor van de bovenste plank!quote:
ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:01 schreef schatje het volgende:
[..]
[[url=http://aycu04.webshots.com/image/15483/2005251531937321722_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Hij zoekt aspirines.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef Meganog het volgende:
Jaap maakt een puinhoop in de kapsalon.
Dat meen je niet ......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef Meganog het volgende:
Jaap maakt een puinhoop in de kapsalon.
Wow!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:01 schreef schatje het volgende:
[..]
[[url=http://aycu04.webshots.com/image/15483/2005251531937321722_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Alle sigaretten zijn weg, Japio heeft de grootste lolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
Hij gaat nu echt te ver, geloof ik.
Ik ben benieuwd of de Febo tegen hem op kan.
Nou, dat hebben we gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:08 schreef Ning het volgende:
08:21 - Een nieuwe dag
Een nieuwe dag breekt aan in de Villa. Het zonnetje schijnt alweer lekker en de vogeltjes fluiten er lekker op los. De Miljonairs liggen nog heerlijk te slapen maar dat zal niet lang meer duren. Palma staat al weer te popelen de Miljonairs liefdevol wakker te maken. Wat zal deze dag ons weer gaan brengen?
Haar nieuwe siliconen lopen zo leegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasja krijgt een zenuwinzinking als ze nu binnen zou komen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
*net bijgelezen...
Ik hoop zo dat jullie allemaal liegen...
Lekker in die zure luchtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef milk-shake het volgende:
laat het gaan regenen...............zodat ze allemaal de villa in moeten...
Wat natuurlijk ontzettend logisch is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
Palma heeft alle kabels van de pc 's meegenomen.
Eric vindt dat Brian Amanda als zijn bezit beschouwt en dat dat niet moet kunnen. Aanleiding tot dit gesprek I dunno.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef noekje het volgende:
Wat spoort niet volgens Eric?
Thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eric vindt dat Brian Amanda als zijn bezit beschouwt en dat dat niet moet kunnen. Aanleiding tot dit gesprek I dunno.
Dat is toch ook verschrikkelijk goor zegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk. Palma roept HH op te vertrekken. HIJ heeft zijn kots over haar heen gegooit !
[afbeelding]
Moet van Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Amanda neemt Huub vanavond mee op een 'date'.
ja dit is waarlijk een ranzig hoogtepunt in de jaapdgkhistoriequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is toch ook verschrikkelijk goor zegDát vind ik dus veeeeel erger dan iemand een ei op zijn kop tikken.
Nou, ik kan je verzekeren dat een eitje tikken best wel leuk is. Ik heb er net weer eentje in de pan liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is toch ook verschrikkelijk goor zegDát vind ik dus veeeeel erger dan iemand een ei op zijn kop tikken.
En het feit dat Huub en Eric dat zo luidkeels vertellen aan Amada geeft wel aan hoe geweldig het plan van Brian is !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Amanda neemt Huub vanavond mee op een 'date'.
Dat jij nu kunt eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, ik kan je verzekeren dat een eitje tikken best wel leuk is. Ik heb er net weer eentje in de pan liggen
Nou ben ik niet bepaald een fan van de HH.. maar dat ze hier bij weglopen kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima actie, maar kots over iemand uitsmeren. . .zelfs als het Sonja betreft, kán niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft de kapsalon overhoop gehaald.
Dat is toch logisch ...... Japio zocht een doosje paracetamol !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
alle spullen van de cap van BSOL liggen nu dus op de grond.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima actie, maar kots over iemand uitsmeren spetten. . .zelfs als het Sonja betreft, kán niet.
Anders ik wel. Ik vind het niet eens jammer dat ik het niet heb zien gebeurenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ben ik niet bepaald een fan van de HH.. maar dat ze hier bij weglopen kan ik me heel goed voorstellen.
uuuh, oke het is smerig, maar palma wil zelf toch zo graag meespelen in het spel?? dan moet ze niet nu kwaad weglopen, maar zorgen dat ze jaap erges mee terug pakt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Psies!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima actie, maar kots over iemand uitsmeren. . .zelfs als het Sonja betreft, kán niet.
boterham met leverworst hier lekker hoor er is meer dan een ransjaap voor nodig om mijn eten te verpestenquote:
Een eitje etenquote:
Inderdaad het wordt een compleet debiel spel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een ranspartij. Is dit de manier om een spel te spelen en eventueel te winnen?
Ik weet het niet hoor, maar dat is echt over de grens wat mij betreft. . .quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef patje30 het volgende:
[..]
uuuh, oke het is smerig, maar palma wil zelf toch zo graag meespelen in het spel?? dan moet ze niet nu kwaad weglopen, maar zorgen dat ze jaap erges mee terug pakt!
Ze is zelf begonnen met voedsel over mensen heen te gooien....(over Huub)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef patje30 het volgende:
[..]
uuuh, oke het is smerig, maar palma wil zelf toch zo graag meespelen in het spel?? dan moet ze niet nu kwaad weglopen, maar zorgen dat ze jaap erges mee terug pakt!
Ze wil zelf zo graag aan het spel meedoen. Dus dan kun je ook wat terugverwachten. Had ze maar niet zo tegen Jaap moeten schreeuwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef FSR het volgende:
[..]
Ze is zelf begonnen met voedsel over mensen heen te gooien....(over Huub)
En wie de bal kaatst.....
Ik ben het gedeeltelijk met je eens hoor, het is werkelijkwaar te smerig voor woorden, maar goed... ze wil het spel zo graag meespelen, dan moet ze ook maar de consequenties ervan inzien...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar dat is echt over de grens wat mij betreft. . .
Shit, shit, shit. We hebben net zo'n lol met Japio. Kom jij onze lol verpesten niet de naam van die ratquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef demins het volgende:
Waar is Brian???
ontbijtenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
Waar is Lieke ?
Ik weet nog dat de meerderheid hier het niet vond kunnen dat jj een ei op dr kop getikt kreeg, maar dit is echt vele malen ranziger. Is het nu acceptabel omdat het Sonja is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies!
In het geval van Sonja had het een mengsel van kots en dunne stront moeten zijn.
Precies dit slaat werkelijk nergens meer op. Een kerel die zijn meisje vraagt een ander te versieren. En aan het eind van de avond vraagt heb je nog gewerkt. Een grote eikel die alles en iedereen onder de kots smeert. Prima showquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Is dit de apotheose voordat de stekker er definitief uit wordt getrokken of zo?
Het hele concept is enorm naar de maan. Ransshow in alles is het geworden. Ranzige seks, ranzige mensen, ranzige ethiek.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de meerderheid hier het niet vond kunnen dat jj een ei op dr kop getikt kreeg, maar dit is echt vele malen ranziger. Is het nu acceptabel omdat het Sonja is?
Je begint het te begrijpen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de meerderheid hier het niet vond kunnen dat jj een ei op dr kop getikt kreeg, maar dit is echt vele malen ranziger. Is het nu acceptabel omdat het Sonja is?
Zou ik ook gezegd hebben!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een eerste inspectie gedaan van de keuken en de hal. Volgens hem moeten alle muren opnieuw geschilderd worden![]()
Om dat eitje heb ik dubbel gelegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:
Ok, inderdaad dan begrijp ik het. Ik blijf nog steeds vinden dat het niet kan, ook bij Palma niet, maar ik begrijp dat sommigen een uitzondering maken.quote:
Het lijkt mij beter dat ze gewoon naar huis gaat en daar vooral blijft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
Als je zoals Natasia een operatie hebt gehad en je komt thuis moet dat dan toch wel in een schone omgeving zijn ivm infectie gevaar. Lijkt me beter dat ze maar weg blijft.
En nooit meer terugkomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
Als je zoals Natasia een operatie hebt gehad en je komt thuis moet dat dan toch wel in een schone omgeving zijn ivm infectie gevaar. Lijkt me beter dat ze maar weg blijft.
Palma is begonnen met de ranzigheid, zij begon met eieren kapot slaan op het hoofd van Jaap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Ok, inderdaad dan begrijp ik het. Ik blijf nog steeds vinden dat het niet kan, ook bij Palma niet, maar ik begrijp dat sommigen een uitzondering maken.
Een van de leukste avonden! "Hihihi, één eitje en iedereen over de zeik!" (Jaap)quote:
Dat lijkt me wel het minste ! Ze moet op haar knieen de slaapkamer schoonmaken. Wat denkt ze wel, Natasia komt terug en dan deze smeerboel ........ Nee Palma, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef demins het volgende:
Laat Palma eerst maar eens haar excuses aanbieden!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goede analyse! Laat die dragonder oprotten!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Palma is begonnen met de ranzigheid, zij begon met eieren kapot slaan op het hoofd van Jaap.
Oók in ranzigheid zijn er gradaties wat mij betreft....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Palma is begonnen met de ranzigheid, zij begon met eieren kapot slaan op het hoofd van Jaap.
Eric wie ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef kybe het volgende:
Heb ik dat nou goed verstaan, zei Eric eerst stemmen we Huub naar huis en dan Jaap???
Klopt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof full-on Jaap Terror niet precies was waar iedereen op zat te wachten...
De hele COS heeft zich de greppeltyfus lopen ergeren aan Palma...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef demins het volgende:
[..]
Een van de leukste avonden! "Hihihi, één eitje en iedereen over de zeik!" (Jaap)![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan ff gemist, maar dan nog. . .eh, kijk als Palma nou haar stront over Jaap had uitgesmeerd, en dan Jaap zijn kots over haar ok, dan denk ik redelijk gelijkwaardig. Maar ik heb 10 keer liever dat iemand een ei op mijn kop tikt dan dat ik kots over me heen krijg. Maar das heel persoonlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van aanranding zijn plannetje. Dus ik mag hopen dat het Niet mag doorgaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
Nu las ik vannacht dat Eric alcohol in het eten wil voor zijn date die normaal gesproken geen alcohol nuttigt. Die date moet wat losser komen van hem. Ik wil daar toch nog even wat van vinden.
Ik begin Eric steeds enger te vinden daarin. Dat dus.
klopt ik had het ook leuk gevonden als dit bij TAS was gebeurdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof full-on Jaap Terror niet precies was waar iedereen op zat te wachten...
De hele COS heeft zich de greppeltyfus lopen ergeren aan Palma...![]()
Nou, da's dus duidelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
E: We stemmen eerst Huub eruit en daarna Jaap.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef kybe het volgende:
Heb ik dat nou goed verstaan, zei Eric eerst stemmen we Huub naar huis en dan Jaap???
Je begrijpt toch wel, dat ik het echt niet kan hebben dat Palma eieren kapot slaat ...... Hoe durft zequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef ericahysterica het volgende:
oh eric zegt dat hij naar huis gaat als het er hier zo ranzig aan toe gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Precies! De smiecht heeft mazzel dat die opmerking ondergesneeuwd is door de andere gebeurtenissen, maar alléén voor het plan al zou hij uit de villa moeten worden gezet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
Nu las ik vannacht dat Eric alcohol in het eten wil voor zijn date die normaal gesproken geen alcohol nuttigt. Die date moet wat losser komen van hem. Ik wil daar toch nog even wat van vinden.
Ik begin Eric steeds enger te vinden daarin. Dat dus.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel, dat ik het echt niet kan hebben dat Palma eieren kapot slaat ...... Hoe durft ze
Jij voelt me tenminste nog een beetje aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het slaat ook echt nergens op.
Een eitje over iemands hoofd.
Iedereen in huilie-mode![]()
Tegen wie zei die dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
E: We stemmen eerst Huub eruit en daarna Jaap.
Heel triest plannetje. Ligt een beetje in het verlengde van de drugs in het ijs van Amanda wat ze laatst vertelde en waar Eric zo verbolgen op reageerde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
Het is gewoon een soort van aanranding zijn plannetje. Dus ik mag hopen dat het Niet mag doorgaan.
Zouden ze daar nou allemaal geselecteerd zijn op totaal gebrek aan introspectie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zegt de in het openbaar rukkende Nicolaas aanrandende travestiete relnicht![]()
Het begint er aardig op te lijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zouden ze daar nou allemaal geselecteerd zijn op totaal gebrek aan introspectie?
in elke geval werkt het geheugen heel selectiefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zouden ze daar nou allemaal geselecteerd zijn op totaal gebrek aan introspectie?
Maar hoe wil hij die knul daar losser mee krijgen dan? alcohol in eten verdampt, daar word je echt niet losser van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van aanranding zijn plannetje. Dus ik mag hopen dat het Niet mag doorgaan.
alleen de intentie is al zo fout.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar hoe wil hij die knul daar losser mee krijgen dan? alcohol in eten verdampt, daar word je echt niet losser van.
Hij heeft mitch geinstrueerd ook gewoon alcohol te doen in zijn coctails.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar hoe wil hij die knul daar losser mee krijgen dan? alcohol in eten verdampt, daar word je echt niet losser van.
Ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:52 schreef petraa het volgende:
GEzellig daar in de kooi, betalen we hiervoor om naar slapende mensen te kijken ?
Dat is Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef ericahysterica het volgende:
erik ligt te pitten op de bank nu ff een belletje van de febo graag
Erik ook, die ligt aan de andere kant bij de drankquote:
Palma heeft geen "kots" over zich heen gekregen, maar mogelijk wel wat spetjes toen Jaap met zijn t-shirt wapperde waarmee hij een tijdje daarvoor in de kots had liggen rollen. Nou, je weet zelf wel dat daar dan niet veel kots meer aanzit, aan zo'n t-shirt. Palma overdrijft weer eens schromelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ff gemist, maar dan nog. . .eh, kijk als Palma nou haar stront over Jaap had uitgesmeerd, en dan Jaap zijn kots over haar ok, dan denk ik redelijk gelijkwaardig. Maar ik heb 10 keer liever dat iemand een ei op mijn kop tikt dan dat ik kots over me heen krijg. Maar das heel persoonlijk![]()
![]()
True. Ik snap trouwens niet dattie om een beetje kots al naar huis wil, al die ruzies en zo dat is wel normaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alleen de intentie is al zo fout.
eric zegt dat gewoon om de boel op te jutten die is echt niet van plan om op te stappen hoor daar geloof ik niets vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
True. Ik snap trouwens niet dattie om een beetje kots al naar huis wil, al die ruzies en zo dat is wel normaal
Ik heb persoonlijk liever ruzie dan kots over me heenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
True. Ik snap trouwens niet dattie om een beetje kots al naar huis wil, al die ruzies en zo dat is wel normaal
Gewoon een grote bek dus, maar als het op dit soort daden uitkomt...ho maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eric zegt dat gewoon om de boel op te jutten die is echt niet van plan om op te stappen hoor daar geloof ik niets van![]()
Palma drijft over en af .........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef demins het volgende:
[..]
Palma heeft geen "kots" over zich heen gekregen, maar mogelijk wel wat spetjes toen Jaap met zijn t-shirt wapperde waarmee hij een tijdje daarvoor in de kots had lopen rollen. Nou, je weet zelf wel dat daar dan niet veel kots meer aanzit, aan zo'n t-shirt. Palma overdrijft weer een schromelijk!
Hij vroeg Mitch ook om het, gemaskeerd, door drankjes te doen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik liever allebei niet, maar welkom in DGKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever ruzie dan kots over me heen![]()
Dankuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik liever allebei niet, maar welkom in DGK
is iemand drogeren niet strafbaar baaiduwee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef demins het volgende:
[..]
Hij vroeg Mitch ook om het, gemaskeerd, door drankjes te doen!![]()
eric is raarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef demins het volgende:
[..]
Hij vroeg Mitch ook om het, gemaskeerd, door drankjes te doen!![]()
heb je inmiddels al streams?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Danku![]()
Ik denk laat ik ook eens gaan kijken waar het over gaat![]()
Huub snurkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef ericahysterica het volgende:
van wie zijn die rare geluiden die ik nu hoor?![]()
Die moet ik niet.quote:
Huubje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef ericahysterica het volgende:
van wie zijn die rare geluiden die ik nu hoor?![]()
Hij kan net zo goed wat door dat drankje gooien zodat die jongen buiten wetsen raakt en Eric zijn gang kan gaan. Dat is toch het enige waar het om te doen is...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is iemand drogeren niet strafbaar baaiduwee?![]()
ik denk dat de redactie momenteel erg druk is met de boze poetsvrouwen, misschien zijn ze wel op de vuist gegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
en waarom mogen ze überhaupt slapen?
HAHAHAHAHAHAH wij allemaal hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef getl0st het volgende:
Ow GADVERDAMME!
Denk je gister alles gehad te hebben met Jaap zijn kots-rol-actie..
Gaat het nu nog even verder met over iemand anders gooien (wel juiste persoon) en stukjes gooien..
Ik wordt er serieus zwaar misselijk van!
En Jaap loopt weer schitterend met zijn hoedje opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH wij allemaal hoor
'Ze' is vast niet de HH.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
E|ric geeft door : "We moeten aankleden en buiten gaan zitten zodat 'ze' hier even kunnen werken"
De kaboutersquote:
Huub antwoordde: "Dat is niet een vraag waarvan je ooit dacht, dat je die nog zou gaan stellen"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:07 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Jaap wat heb je met die beha gedaan waar je je kont mee hebt afgeveegd?
Ach, ik ben op hakken weleens een berg op gegaan dus golfen moet helemaal wel lukken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef Charmian het volgende:
Amanda ging toch golfen, hoe doet ze dat op die hakjes?
een van opzet nobel spel is verworden tot een ranzige klucht ...........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er met de streamers gebeurd? Een huis onderkotsen wordt tegenwoordig als "humor" gezien?![]()
![]()
8 maanden DGK heeft de hersentjes van vele streamers door elkaar geklutst blijkbaar...
Dat heeft DGK gedaan door voortdurend in het spel in te grijpen, situatie's voortdurend te sturen, regels te veranderen en bepaalde mensen nadrukkelijk de hand boven het hoofd te houden. Ik denk dat veel streamers dat zat zijn en het wel best vinden als de zaak uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er met de streamers gebeurd? Een huis onderkotsen wordt tegenwoordig als "humor" gezien?![]()
![]()
8 maanden DGK heeft de hersentjes van vele streamers door elkaar geklutst blijkbaar...
Hij is nog heel druk bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat zich niet douchen of omkleden.
Niet alleen de hersentjes zijn vannacht door elkaar geschut.. ik denk dat velen maagjes ook in de war waren vannachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Mika25 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef Charmian het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, Lieke de FEBO krijgt Jaap wel in beweging.
en ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Japio is teruggefloten door de FEBO.
Huub hoopt dat het een nog grotere zooi is als Natasja thuiskomt.![]()
![]()
Heeft die zwabberhoer het toch weer voor elkaar.. dit lacht zich achter nu de tering..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik gok zo maar dat de FEBO er alles aan doet om Natasia in een schoon huis te laten revalideren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een van opzet nobel spel is verworden tot een ranzige klucht ...........![]()
De beste plek voor kots imho.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De kots ligt zelfs onder het bed van Natasia
Wanneer komt dat terug dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat de FEBO er alles aan doet om Natasia in een schoon huis te laten revalideren.
Wel knap van Japio dat hij zelf 'achter' kan overteffen !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is teruggefloten door achter.....
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een van opzet nobel spel is verworden tot een ranzige klucht ...........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |