Lekker in die zure luchtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef milk-shake het volgende:
laat het gaan regenen...............zodat ze allemaal de villa in moeten...
Wat natuurlijk ontzettend logisch is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
Palma heeft alle kabels van de pc 's meegenomen.
Eric vindt dat Brian Amanda als zijn bezit beschouwt en dat dat niet moet kunnen. Aanleiding tot dit gesprek I dunno.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef noekje het volgende:
Wat spoort niet volgens Eric?
Thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eric vindt dat Brian Amanda als zijn bezit beschouwt en dat dat niet moet kunnen. Aanleiding tot dit gesprek I dunno.
Dat is toch ook verschrikkelijk goor zegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk. Palma roept HH op te vertrekken. HIJ heeft zijn kots over haar heen gegooit !
[afbeelding]
Moet van Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Amanda neemt Huub vanavond mee op een 'date'.
ja dit is waarlijk een ranzig hoogtepunt in de jaapdgkhistoriequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is toch ook verschrikkelijk goor zegDát vind ik dus veeeeel erger dan iemand een ei op zijn kop tikken.
Nou, ik kan je verzekeren dat een eitje tikken best wel leuk is. Ik heb er net weer eentje in de pan liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is toch ook verschrikkelijk goor zegDát vind ik dus veeeeel erger dan iemand een ei op zijn kop tikken.
En het feit dat Huub en Eric dat zo luidkeels vertellen aan Amada geeft wel aan hoe geweldig het plan van Brian is !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Amanda neemt Huub vanavond mee op een 'date'.
Dat jij nu kunt eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, ik kan je verzekeren dat een eitje tikken best wel leuk is. Ik heb er net weer eentje in de pan liggen
Nou ben ik niet bepaald een fan van de HH.. maar dat ze hier bij weglopen kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima actie, maar kots over iemand uitsmeren. . .zelfs als het Sonja betreft, kán niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft de kapsalon overhoop gehaald.
Dat is toch logisch ...... Japio zocht een doosje paracetamol !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
alle spullen van de cap van BSOL liggen nu dus op de grond.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima actie, maar kots over iemand uitsmeren spetten. . .zelfs als het Sonja betreft, kán niet.
Anders ik wel. Ik vind het niet eens jammer dat ik het niet heb zien gebeurenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ben ik niet bepaald een fan van de HH.. maar dat ze hier bij weglopen kan ik me heel goed voorstellen.
uuuh, oke het is smerig, maar palma wil zelf toch zo graag meespelen in het spel?? dan moet ze niet nu kwaad weglopen, maar zorgen dat ze jaap erges mee terug pakt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Psies!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima actie, maar kots over iemand uitsmeren. . .zelfs als het Sonja betreft, kán niet.
boterham met leverworst hier lekker hoor er is meer dan een ransjaap voor nodig om mijn eten te verpestenquote:
Een eitje etenquote:
Inderdaad het wordt een compleet debiel spel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een ranspartij. Is dit de manier om een spel te spelen en eventueel te winnen?
Ik weet het niet hoor, maar dat is echt over de grens wat mij betreft. . .quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef patje30 het volgende:
[..]
uuuh, oke het is smerig, maar palma wil zelf toch zo graag meespelen in het spel?? dan moet ze niet nu kwaad weglopen, maar zorgen dat ze jaap erges mee terug pakt!
Ze is zelf begonnen met voedsel over mensen heen te gooien....(over Huub)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef patje30 het volgende:
[..]
uuuh, oke het is smerig, maar palma wil zelf toch zo graag meespelen in het spel?? dan moet ze niet nu kwaad weglopen, maar zorgen dat ze jaap erges mee terug pakt!
Ze wil zelf zo graag aan het spel meedoen. Dus dan kun je ook wat terugverwachten. Had ze maar niet zo tegen Jaap moeten schreeuwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef FSR het volgende:
[..]
Ze is zelf begonnen met voedsel over mensen heen te gooien....(over Huub)
En wie de bal kaatst.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |