Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die een dekbed tijdens de sex niet kan verdragen?
Nee joh, zij ook niet, dat heeft met privacy te maken enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met kattenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een onzin.....Als je kan janken, bleren en schreeuwen voor een camera...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, zij ook niet, dat heeft met privacy te maken enzo![]()
Maar Sjon had ook geroepen : "Presenteer geweer"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:22 schreef FdW het volgende:
Lieke en Huub werken het hardst voor Sjon.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar Sjon had ook geroepen : "Presenteer geweer"
[afbeelding]
Ik denk nog wel eens aan de tijd dat ik als jonge knul bij -/- 4 graden op een bevroren stuk land lag te wippen. En prettig dat we het vonden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie denkt er nog aan de tijd van BB, waar het vermoeden van een wip al opperste sensatie was ?
Ja, noemde ik hier vanavond nog. Tijden veranderen... snel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie denkt er nog aan de tijd van BB, waar het vermoeden van een wip al opperste sensatie was ?
Niks veranderd, altijd nog panisch een dekbed erover heen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, noemde ik hier vanavond nog. Tijden veranderen... snel.
Dat is Eric in het bed naast Huub.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
God wat een eng geluid.
Volgens mij krijgt slapende Huub geen lucht omdat Lieke op hem ligt.
Zit je wel dwars hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks veranderd, altijd nog panisch een dekbed erover heen..
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is Eric in het bed naast Huub.
Huub was daarover heel duidelijk toen Joris op bezoek was. Wat hem betreft geen probleem, maar hij verwacht te veel problemen in het leven na de villa.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks veranderd, altijd nog panisch een dekbed erover heen..
Ha ha. Je hebt helemaal gelijk hoor. Als alles kan en mag, dan kan 'dat' ook wel zonder bedekking.quote:
Wie weet kijken er kinderen meequote:
Jij bent de enige echte attente nachtwacht van DVKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snurkte al terwijl Huub en Lieke nog bezig waren .......
Dank je, maar ik meld me nu wel afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij bent de enige echte attente nachtwacht van DVK![]()
Ah, dankjewel. Ik had het geluid pas weer aangezet toen jij over die kreet begonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snurkte al terwijl Huub en Lieke nog bezig waren .......
Precies. Amanda laat zich ongeneerd door 2 mannen in de jacuzzi in dr tieten knijpen, kankertje hier, aidslijertje daar, hoeren lopen in en uit, wijven worden geneukt onder de douche, maar de huishoeren doen het liefst aan wurgsex met een dekbed om hun nek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Je hebt helemaal gelijk hoor. Als alles kan en mag, dan kan 'dat' ook wel zonder bedekking.
Zo, lucht jij je hart maar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies. Amanda laat zich ongeneerd door 2 mannen in de jacuzzi in dr tieten knijpen, kankertje hier, aidslijertje daar, hoeren lopen in en uit, wijven worden geneukt onder de douche, maar de huishoeren doen het liefst aan wurgsex met een dekbed om hun nek.![]()
Nou, die heeft dus echt niet alleen cassis gedronken!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:55 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen!
Ben blij dat ik het kotsgebeuren gemist heb vannacht. Heb ook geen behoefte aan filmpjes![]()
Jaap slaapt met een pan op bed?!
Huub ligt met z'n hoofd aan het voeteneinde bij Lieke in bed.
op dit soort momenten ben ik blij dat ik op mijn werk geen streams mag/kan kijken!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:38 schreef Meganog het volgende:
We krijgen weer een 'Hoofd Huishouding is boos' showtje.
Ben je nog wakker ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar haalt dat stuk huishoud-muts het vandaan onze allerliefste Japio uit te ketteren ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zit hem te tartenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar haalt dat stuk huishoud-muts het vandaan onze allerliefste Japio uit te ketteren ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |