Tegen wie zei die dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
E: We stemmen eerst Huub eruit en daarna Jaap.
Heel triest plannetje. Ligt een beetje in het verlengde van de drugs in het ijs van Amanda wat ze laatst vertelde en waar Eric zo verbolgen op reageerde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
Het is gewoon een soort van aanranding zijn plannetje. Dus ik mag hopen dat het Niet mag doorgaan.
Zouden ze daar nou allemaal geselecteerd zijn op totaal gebrek aan introspectie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zegt de in het openbaar rukkende Nicolaas aanrandende travestiete relnicht![]()
Het begint er aardig op te lijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zouden ze daar nou allemaal geselecteerd zijn op totaal gebrek aan introspectie?
in elke geval werkt het geheugen heel selectiefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zouden ze daar nou allemaal geselecteerd zijn op totaal gebrek aan introspectie?
Maar hoe wil hij die knul daar losser mee krijgen dan? alcohol in eten verdampt, daar word je echt niet losser van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van aanranding zijn plannetje. Dus ik mag hopen dat het Niet mag doorgaan.
alleen de intentie is al zo fout.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar hoe wil hij die knul daar losser mee krijgen dan? alcohol in eten verdampt, daar word je echt niet losser van.
Hij heeft mitch geinstrueerd ook gewoon alcohol te doen in zijn coctails.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar hoe wil hij die knul daar losser mee krijgen dan? alcohol in eten verdampt, daar word je echt niet losser van.
Ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:52 schreef petraa het volgende:
GEzellig daar in de kooi, betalen we hiervoor om naar slapende mensen te kijken ?
Dat is Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef ericahysterica het volgende:
erik ligt te pitten op de bank nu ff een belletje van de febo graag
Erik ook, die ligt aan de andere kant bij de drankquote:
Palma heeft geen "kots" over zich heen gekregen, maar mogelijk wel wat spetjes toen Jaap met zijn t-shirt wapperde waarmee hij een tijdje daarvoor in de kots had liggen rollen. Nou, je weet zelf wel dat daar dan niet veel kots meer aanzit, aan zo'n t-shirt. Palma overdrijft weer eens schromelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ff gemist, maar dan nog. . .eh, kijk als Palma nou haar stront over Jaap had uitgesmeerd, en dan Jaap zijn kots over haar ok, dan denk ik redelijk gelijkwaardig. Maar ik heb 10 keer liever dat iemand een ei op mijn kop tikt dan dat ik kots over me heen krijg. Maar das heel persoonlijk![]()
![]()
True. Ik snap trouwens niet dattie om een beetje kots al naar huis wil, al die ruzies en zo dat is wel normaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alleen de intentie is al zo fout.
eric zegt dat gewoon om de boel op te jutten die is echt niet van plan om op te stappen hoor daar geloof ik niets vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
True. Ik snap trouwens niet dattie om een beetje kots al naar huis wil, al die ruzies en zo dat is wel normaal
Ik heb persoonlijk liever ruzie dan kots over me heenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
True. Ik snap trouwens niet dattie om een beetje kots al naar huis wil, al die ruzies en zo dat is wel normaal
Gewoon een grote bek dus, maar als het op dit soort daden uitkomt...ho maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eric zegt dat gewoon om de boel op te jutten die is echt niet van plan om op te stappen hoor daar geloof ik niets van![]()
Palma drijft over en af .........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef demins het volgende:
[..]
Palma heeft geen "kots" over zich heen gekregen, maar mogelijk wel wat spetjes toen Jaap met zijn t-shirt wapperde waarmee hij een tijdje daarvoor in de kots had lopen rollen. Nou, je weet zelf wel dat daar dan niet veel kots meer aanzit, aan zo'n t-shirt. Palma overdrijft weer een schromelijk!
Hij vroeg Mitch ook om het, gemaskeerd, door drankjes te doen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik liever allebei niet, maar welkom in DGKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever ruzie dan kots over me heen![]()
Dankuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik liever allebei niet, maar welkom in DGK
is iemand drogeren niet strafbaar baaiduwee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef demins het volgende:
[..]
Hij vroeg Mitch ook om het, gemaskeerd, door drankjes te doen!![]()
eric is raarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef demins het volgende:
[..]
Hij vroeg Mitch ook om het, gemaskeerd, door drankjes te doen!![]()
heb je inmiddels al streams?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Danku![]()
Ik denk laat ik ook eens gaan kijken waar het over gaat![]()
Huub snurkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef ericahysterica het volgende:
van wie zijn die rare geluiden die ik nu hoor?![]()
Die moet ik niet.quote:
Huubje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef ericahysterica het volgende:
van wie zijn die rare geluiden die ik nu hoor?![]()
Hij kan net zo goed wat door dat drankje gooien zodat die jongen buiten wetsen raakt en Eric zijn gang kan gaan. Dat is toch het enige waar het om te doen is...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is iemand drogeren niet strafbaar baaiduwee?![]()
ik denk dat de redactie momenteel erg druk is met de boze poetsvrouwen, misschien zijn ze wel op de vuist gegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
en waarom mogen ze überhaupt slapen?
HAHAHAHAHAHAH wij allemaal hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef getl0st het volgende:
Ow GADVERDAMME!
Denk je gister alles gehad te hebben met Jaap zijn kots-rol-actie..
Gaat het nu nog even verder met over iemand anders gooien (wel juiste persoon) en stukjes gooien..
Ik wordt er serieus zwaar misselijk van!
En Jaap loopt weer schitterend met zijn hoedje opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH wij allemaal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |