'Ze' is vast niet de HH.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
E|ric geeft door : "We moeten aankleden en buiten gaan zitten zodat 'ze' hier even kunnen werken"
De kaboutersquote:
Huub antwoordde: "Dat is niet een vraag waarvan je ooit dacht, dat je die nog zou gaan stellen"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:07 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Jaap wat heb je met die beha gedaan waar je je kont mee hebt afgeveegd?
Ach, ik ben op hakken weleens een berg op gegaan dus golfen moet helemaal wel lukken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef Charmian het volgende:
Amanda ging toch golfen, hoe doet ze dat op die hakjes?
een van opzet nobel spel is verworden tot een ranzige klucht ...........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er met de streamers gebeurd? Een huis onderkotsen wordt tegenwoordig als "humor" gezien?![]()
![]()
8 maanden DGK heeft de hersentjes van vele streamers door elkaar geklutst blijkbaar...
Dat heeft DGK gedaan door voortdurend in het spel in te grijpen, situatie's voortdurend te sturen, regels te veranderen en bepaalde mensen nadrukkelijk de hand boven het hoofd te houden. Ik denk dat veel streamers dat zat zijn en het wel best vinden als de zaak uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er met de streamers gebeurd? Een huis onderkotsen wordt tegenwoordig als "humor" gezien?![]()
![]()
8 maanden DGK heeft de hersentjes van vele streamers door elkaar geklutst blijkbaar...
Hij is nog heel druk bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat zich niet douchen of omkleden.
Niet alleen de hersentjes zijn vannacht door elkaar geschut.. ik denk dat velen maagjes ook in de war waren vannachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Mika25 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef Charmian het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, Lieke de FEBO krijgt Jaap wel in beweging.
en ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Japio is teruggefloten door de FEBO.
Huub hoopt dat het een nog grotere zooi is als Natasja thuiskomt.![]()
![]()
Heeft die zwabberhoer het toch weer voor elkaar.. dit lacht zich achter nu de tering..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik gok zo maar dat de FEBO er alles aan doet om Natasia in een schoon huis te laten revalideren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een van opzet nobel spel is verworden tot een ranzige klucht ...........![]()
De beste plek voor kots imho.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De kots ligt zelfs onder het bed van Natasia
Wanneer komt dat terug dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat de FEBO er alles aan doet om Natasia in een schoon huis te laten revalideren.
Wel knap van Japio dat hij zelf 'achter' kan overteffen !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is teruggefloten door achter.....
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een van opzet nobel spel is verworden tot een ranzige klucht ...........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |