Wat een laffe actie weer.quote:Marokkanen gooien homo in het water
door Gijsbert Termaat
AMSTERDAM - Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer gisternacht in elkaar geslagen en daarna onder dwang urenlang in het water van het Rembrandtpark in de hoofdstad laten zwemmen, terwijl ze stokken en takken naar hem gooiden.
"We waren bij mijn moeder eten en ik ging vast naar huis. Mijn partner Alexander bleef nog even en toen hij rond half één naar huis liep, werd hij bij het park tegen de grond gewerkt door drie Marokkaanse jongens", vertelt Jeroen Bulterman.
Vervolgens werd Alexander het park ingesleurd, waarbij zijn bovenkleding van zijn lijf werd gerukt en hij in één van de grote vijvers werd gegooid. "De jongens bleven aan de kant staan en gooiden takken en wat ze voor handen hadden naar hem toe. Mijn vriend moest in het pikdonker proberen alles te ontwijken en wonder boven wonder is hij niet geraakt."
Doodsangst
Het slachtoffer is volledig ingestort. " Hij heeft echt doodsangsten uitgestaan, want hij hoorde het trio in het Arabisch praten en dacht dat ze het ergste nog met hem voor hadden. In zijn beleving heeft Alexander twee uur rondgezwommen, tot een auto met groot licht dicht bij de plek arriveerde. De jongens schrokken daar zo van dat ze op de vlucht sloegen", aldus Jeroen.
Politiewoordvoerster Sita Koenders bevestigt het verhaal. "Het is een laffe actie en we zijn een diepgaand onderzoek gestart. We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie."
Jeroen zegt niet te weten of het incident te maken heeft met het feit dat Alexander homo is. "Misschien zijn er meer mensen die de afgelopen tijd iets soortgelijks hebben meegemaakt en geen aangifte hebben durven doen. Ik roep hen op dat alsnog te doen, zodat de politie over nog meer informatie beschikt in hun speurtocht naar de daders."
Die reden lijkt me duidelijk, dit is gewoon discriminatie, en dat terwijl die marokaantjes normaal het hardst schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden. Bah hypocriete ventjes, hoop dat ze gepakt worden en een heftige celstraf krijgen maar dat zal hooguit 10 uur schoffelen wordenquote:We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie.
discriminatie van wat ? weten we zeker dat die marokkanen wisten dat het om een homo ging ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die reden lijkt me duidelijk, dit is gewoon discriminatie,
Klopt gisteren ook me rot gelachen om het keffertje van m'n schoonzus waar een zooitje Murken doodsbang voor warenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee en ze zijn ook nog bang voor honden.
Was het geen Utrechtenaar? Jammer.quote:Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer
Spoor jij wel helemaal?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef osho het volgende:
[..]
discriminatie van wat ? weten we zeker dat die marokkanen wisten dat het om een homo ging ?
en dan nog...als ik als hetero door marokkanen in het water gegooid wordt, kan het net zo goed discriminatie zijn...van de kaaskop, of de kleine man...en al is het geen discriminatie...ik heb wel twee uur in het water gelegen onder begeleiding van drie medelanders
Die gasten sporen niet joh. één grote kankerinteelbende is het. Weet je waar ze ook als de dood voor zijn die mongolen. Voor Voodoo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt gisteren ook me rot gelachen om het keffertje van m'n schoonzus waar een zooitje Murken doodsbang voor waren![]()
![]()
Boehoe ik maak je dood met mijn toverspreukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet joh. één grote kankerinteelbende is het. Weet je waar ze ook als de dood voor zijn die mongolen. Voor Voodoo.
Die kunnen niet zwemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:44 schreef EricT het volgende:
Het is pas nieuws als de homo de Marokkanen in het water had gegooid![]()
Dat opent perspectieven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Weet je waar ze ook als de dood voor zijn die mongolen. Voor Voodoo.
Dan moeten de kranten op zoek naar ander nieuws, want dit vult vele kranten en tv-uitzendingen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:50 schreef BossFight het volgende:
Wat zou het toch rustig worden in het nieuws als al die lijers gewoon het land uit geflikkerd zouden worden.
Je bent het dus met me eens, het was discriminatiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef osho het volgende:
[..]
discriminatie van wat ? weten we zeker dat die marokkanen wisten dat het om een homo ging ?
en dan nog...als ik als hetero door marokkanen in het water gegooid wordt, kan het net zo goed discriminatie zijn...van de kaaskop, of de kleine man...en al is het geen discriminatie...ik heb wel twee uur in het water gelegen onder begeleiding van drie medelanders
Dan laten we er toch 10 blijvenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:54 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dan moeten de kranten op zoek naar ander nieuws, want dit vult vele kranten en tv-uitzendingen.![]()
hoe dan ook boeit de reden van het te water laten me niet zo eigenlijk. het te water laten en de aktiviteiten eromheen vind ik al irritant genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens, het was discriminatie, ook al wiste ze niet dat hij homo was. Je geeft zelf al de alternatieven
.
Maar ze wisten het wel. Kan niet anders.
Hij droeg een roze overhemd en probeerde die Marokkanen te versieren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Disorder het volgende:
[..]
Omdat hij wellicht is belaagd omdat hij homo is?
Een blind paard kan sommige homo's nog van een kilometer afstand herkennen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij droeg een roze overhemd en probeerde die Marokkanen te versieren?
Hij liep met zijn vriend he? En dat is natuurlijk walgelijk en moet worden bestraft!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij droeg een roze overhemd en probeerde die Marokkanen te versieren?
Tja, dan vragen ze er ook omquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Een blind paard kan sommige homo's nog van een kilometer afstand herkennen.
die vriend was eerder weggegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij liep met zijn vriend he? En dat is natuurlijk walgelijk en moet worden bestraft!!!!
Hand in hand lopende mannen!.
Geintje manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef osho het volgende:
[..]
jaals je gewoon aangeeft waar je het niet met me eens bent
nee, ma Tokkie woont niet meer in Amsterdamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:08 schreef Bart_NL het volgende:
Hmm, was er niemand in de buurt die kon helpen? Meestal gaan Marrokaantjes ook rennen als je diegene met de grootste bek en flinke tik verkoopt.
Omdat rasechte moslimmetjes niet zo goed om kunnen gaan met homosexuelen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang dat de homosexuelen met al hun "chickies" flirten(zonder er iets bij te bedoelen).quote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef osho het volgende:
[..]
hoe dan ook boeit de reden van het te water laten me niet zo eigenlijk. het te water laten en de aktiviteiten eromheen vind ik al irritant genoeg
soort herkend soort hehquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef moussie het volgende:
pff, dus elk arabisch sprekend iemand is Marokkaan als ik het goed begrijp, en die kunnen nog ruiken ook of iemand een homo is ?
Nee je hebt gelijk, het waren vast die Duitsers weer!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef moussie het volgende:
pff, dus elk arabisch sprekend iemand is Marokkaan als ik het goed begrijp, en die kunnen nog ruiken ook of iemand een homo is ?
Waarom komen ze dan zo vaak in zwembaden? Oh ja om meisjes aan te randenquote:
Pfff eh... pffff eh... ehh... pfff... nee het waren Zweden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef moussie het volgende:
Dat zijn van die tropische baden, daar zitten ze dan vaak alleen in het wildwatergedeelte en das vaak maar 1 meter diep of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan zo vaak in zwembaden? Oh ja om meisjes aan te randen
Ze gaan ook alleen naar zwembaden waar je kan staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan zo vaak in zwembaden? Oh ja om meisjes aan te randen
De enige mensen die er om vragen hebben een bord om hun nek hangen waarop staat: "Gooi mij in het water en bekogel me met stokken."quote:
Waarschijnlijk reageren Marokkanen zo agressief omdat ze overal bang voor zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Omdat rasechte moslimmetjes niet zo goed om kunnen gaan met homosexuelen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang dat de homosexuelen met al hun "chickies" flirten(zonder er iets bij te bedoelen).
Die Hagenezen weten tenminste hoe de shizzle werkt in NL!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze gaan ook alleen naar zwembaden waar je kan staan.
Die gaat nadat zijn termijn voorbij is naar Maastricht, hij wilt namelijk niet in zijn gemaakte multikulchaos wonen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:21 schreef TranceAction het volgende:
En ik vraag me ook af; wanneer wordt cohen die marokkaantjes nou beu?
Ik denk eerder aan een baantje in New York. Dat zie je vaker gebeuren bij links Nederland, die vertrekken naar de "slechte" verenigde staten als ze hier de boel verprutst hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef boombaard het volgende:
[..]
Die gaat nadat zijn termijn voorbij is naar Maastricht, hij wilt namelijk niet in zijn gemaakte multikulchaos wonen.
hmmm, veel Joden aan de top daar in New York, kan hij gelijk bij ze werken, zal me dan niks verbazen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een baantje in New York. Dat zie je vaker gebeuren bij links Nederland, die vertrekken naar de "slechte" verenigde staten als ze hier de boel verprutst hebben.
Dat zie je verkeerd.. Het is een statement.quote:
idd dom van me. Deze zielige jongetjes werden buitengesloten door de Nederlanders. Dan is dit een logische reactie. Allach zal vanmiddag wel een verklaring geven waarin hij deze jongetjes in de slachtofferrol duwt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.. Het is een statement.
Als je dat artikel over dat "statement" wat beter had gelezen, had je geweten dat die gene die dat zei zich gruwelijk ergerde aan de Marokkaanse relschoppers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als iemand al zegt dat het een "statement" is dan zeg ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als je dat artikel over dat "statement" wat beter had gelezen, had je geweten dat die gene die dat zei zich gruwelijk ergerde aan de Marokkaanse relschoppers.
En terecht want net zulke relschoppers dwingen hem het water in. Alsof je keihard schreeuwt:"IK BEN NIET BOOSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als je dat artikel over dat "statement" wat beter had gelezen, had je geweten dat die gene die dat zei zich gruwelijk ergerde aan de Marokkaanse relschoppers.
Een politiek statement!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie roel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die Hagenezen weten tenminste hoe de shizzle werkt in NL!
Marokkanen gooien homo in het water
je bedoelt , hij keurt het af, maar begrijpt het welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zei hij niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef milagro het volgende:
[..]
je bedoelt , hij keurt het af, maar begrijpt het wel
nee, Marokkaanse hooligans maken een statement, alle anderen zijn gewoon gestoord en aso bezigquote:
als je het zo bekijkt is het idd een vooruitgangquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:04 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/887211.html
![]()
Slachtofferrol.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef denka het volgende:
Ik zal maar niks zeggen want anders generaliseer ik en ben ik discriminerend..![]()
ja, rightquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Slachtofferrol.
Het is 2007. De nieuwe poltieke correctheid is het kankeren op buitenlanders.
Als Wilders een rechts-extremistisch windje laat, knielen de grote partijen tegenwoordig voor hem neer, snuiven de geur op en zeggen: "Mmmm, lekker geurtje."
Je hoeft geen illegale acties te ondernemen, met iets "doen" versta ik gewoon iets anders doen dan het achter je computer zitten en roepen dat het allemaal zo'n schande is. Want dat is waar Nederland, inclusief moiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben anders best bereid om een ondergrondse te beginnen. Leest u mee AIVD?
Waar heb je het over.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef LXIV het volgende:
Wat druk uitoefenen op de slachtoffers:'Je naam wordt bekend, jullie zijn toch geen racisten'.
quote:Maar een volk als het Nederlandse, wat laf, bang en passief dit soort terreur jarenlang blijft tolereren, verdient ook niet anders dan om na enkele decennia ten onder te gaan. Er wordt wel wat anoniem geblaat, maar ieder jaar weer neemt het aantal Marrokanen toe, en daarmee ook hun dominante gedrag. Ze voelen zich nu al de koning in Nederland, en dat wordt enkel erger. En iedereen piept wel, maar durft niets. Zolang er in het rijtjeshuisje nog kwissen op tv zijn, en chipjes op tafel, zodat lekker gemakkelijk alle problemen vergeten kunnen worden, trekt de Nederlander zich terug. Tot het moment dat er aangebeld wordt, en ook een berber met een roestig knipmes voor zijn deur staat. Maar dan is het te laat.
Ja, dus kap er mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Want dat is waar Nederland, inclusief moi, enkel nu mee bezig is.
Laf en bang zijn in feite betekenisloze woorden in dit kader. Als je het goed hebt (geld, leuke woning, toekomstperspectief) doe je geen al te extreme dingen want dan kan het alleen maar slechter gaan. Als je toch niks hebt (kansloze, niet gemotiveerde, slecht geïntegreerde allochtoon) kan je net zo goed rotzooi trappen en crimineel worden want je hebt toch niets te verliezen. Als TE veel nederlanders zich in hun bestaan bedreigd voelen door grote groepen kanslozen, zullen ze vanzelf gaan vechten (hoe dat er precies uit ziet weet ik niet).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef LXIV het volgende:
Ach, het is slechts een enkele gebeurtenis in een hele lange reeks van incidenten. Meestal lukt het wel om dit soort nieuws zorgvuldig buiten de media te houden. Wat druk uitoefenen op de slachtoffers:'Je naam wordt bekend, jullie zijn toch geen racisten'. Pas na vele jaren zijn er wat scheurtjes in het deksel op de beerput gekomen waardoor wat stank naar buiten komt.
Maar een volk als het Nederlandse, wat laf, bang en passief dit soort terreur jarenlang blijft tolereren, verdient ook niet anders dan om na enkele decennia ten onder te gaan. Er wordt wel wat anoniem geblaat, maar ieder jaar weer neemt het aantal Marrokanen toe, en daarmee ook hun dominante gedrag. Ze voelen zich nu al de koning in Nederland, en dat wordt enkel erger. En iedereen piept wel, maar durft niets. Zolang er in het rijtjeshuisje nog kwissen op tv zijn, en chipjes op tafel, zodat lekker gemakkelijk alle problemen vergeten kunnen worden, trekt de Nederlander zich terug. Tot het moment dat er aangebeld wordt, en ook een berber met een roestig knipmes voor zijn deur staat. Maar dan is het te laat.
En is dat nou zo erg dan?, bevestigt het je vermoeden... nou dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De volkskrant heeft het bericht ook op de website maar , hoe voorspelbaar, heel politiek correct het Marokkaan zijn weggelaten.....
http://www.volkskrant.nl/(...)n_water_in_Amsterdam
Dat is niet politiek correct. Dat is dapper.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De volkskrant heeft het bericht ook op de website maar , hoe voorspelbaar, heel politiek correct het Marokkaan zijn weggelaten.....
Dat wil iedere Wildersfan. Zulke eenzame rancuneuze figuren waarbij alleen een burgeroorlog hen nog iets van emotionele prikkels geeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb wel zin in een burgeroorlog. Kan eindelijk m'n desert eagle uit het vet.
Dat is niet dapper maar makkelijk en laf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat is niet politiek correct. Dat is dapper.
Kijk, daar heb je het weer. Laffe walgeljke mediaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik kan ook erg genieten van lekker eten hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat wil iedere Wildersfan. Zulke eenzame rancuneuze figuren waarbij alleen een burgeroorlog hen nog iets van emotionele prikkels geeft.
joh huillie..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het weer. Laffe walgeljke media
je hebt wel een erg grote bek he tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb wel zin in een burgeroorlog. Kan eindelijk m'n desert eagle uit het vet.
Tegenwoordig? Vroeger ook hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt wel een erg grote bek he tegenwoordig
Je hebt gelijk. Zoals in het nieuwsbericht staat, onderzoekt de politie of hier sprake is van discriminatie. Kortom: wat is het motief van de daders geweest om deze man in het water te gooien. Ik acht het trouwens wel zeer denkbaar dat daar uitrolt dat het homo-zijn van die man daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef osho het volgende:
en dan nog...als ik als hetero door marokkanen in het water gegooid wordt, kan het net zo goed discriminatie zijn...van de kaaskop, of de kleine man...en al is het geen discriminatie...ik heb wel twee uur in het water gelegen onder begeleiding van drie medelanders![]()
Hij klinkt een beetje als de labiele JohnDope.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt wel een erg grote bek he tegenwoordig
Ja, het waren er vast 6 i.p.v. 3, want anders zouden die lafbekken nog eens het risico lopen die man niet aan te kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Meki het volgende:
Dit zijn leugens
Schaamtecultuurtje hè. Ontkennen om maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Meki het volgende:
Dit zijn leugens
Sinds wanneer geloven een krant die in jaren 40 en 45 Joden hebben verraden aan Hitler ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Schaamtecultuurtje hè. Ontkennen om maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.
Wat is de meerwaarde van het bericht als het een Marrokaan of een Jood of een roodharig pubertje zou zijn ? Het is en blijft gewoon een klotestreek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je helpt het topic niet hoor Meki...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven een krant die in jaren 40 en 45 Joden hebben verraden aan Hitler ??
Jah maar hoe weet de domme homo dat het Marokkanen zijnquote:
Dat voorbibsberbers bovengemiddeld vaak crimineel zijn, dat is een maatschappelijk probleem wat de Kutkrant en de Hannekes niet willen wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van het bericht als het een Marrokaan of een Jood of een roodharig pubertje zou zijn ? Het is en blijft gewoon een klotestreek.
Hoe weet jij dat het niet het geval was?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah maar hoe weet de domme homo dat het Marokkanen zijn
zulk soort opmerkingen moet ik altijd een beetje om lachen... het geeft je in ieder geval voeding voor je gedachtengoedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat voorbibsberbers bovengemiddeld vaak crimineel zijn, dat is een maatschappelijk probleem wat de Kutkrant en de Hannekes niet willen weten
Och, vanwege dit soort uitspraken gok ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die in een Bijbel of Koran geloven. Dan vind het geloven van een foute krant niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven een krant die in jaren 40 en 45 Joden hebben verraden aan Hitler ??
En dat is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
zulk soort opmerkingen moet ik altijd een beetje om lachen... het geeft je in ieder geval voeding voor je gedachtengoed
Net zo makkelijk als dat die domme Mocro's weten dat het een homo is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Volkskrant zegt jongeren en Hitlerkrant Telegraaf zegt Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet het geval was?
Conclusie, jongere marokanenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Volkskrant zegt jongeren en Hitlerkrant Telegraaf zegt Marokkanen.
van Telegraaf weet ik dat ze graag Marokkanen in een zwart daglicht zetten.
de homo heeft zeker gevraagd wat voor afkomst ze hebben
Die zijn elke dag op TV.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Meki het volgende:
Hoe wist die gast dat het Marokkanen zijn.
Het zijn wel Wilders-aanhangers die alle schuld geven aan Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Conclusie, jongere marokanen
Het zijn overginds vooral maroklaanse jongeren die de marokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht stellen, en zolang jij en anderen dat niet inzien, heeft de marokaanse gemeenschap een probleem.
Er zijn mensen die het anders intepreteren. Links nederland (Volkskrant) is TE politiek correct en is te bang om alle feiten te vermelden omdat dat zou betekenen dat er allemaal moeilijke problemen zijn die opgelost moeten worden. Rechts Nederland (Telegraaf) merkt dat er allemaal dingen gebeuren die niet gezegd worden en vermeld wel alle details omdat de problemen eerst duidelijk moeten zijn voor je ze op kan lossen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Worden er wel erg veel dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn wel Wilders-aanhangers die alle schuld geven aan Marokkanen.
Je weet toch zeker zelf wel wat je eigen gedachtengoed is?quote:
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het anders intepreteren. Links nederland (Volkskrant) is TE politiek correct en is te bang om alle feiten te vermelden omdat dat zou betekenen dat er allemaal moeilijke problemen zijn die opgelost moeten worden. Rechts Nederland (Telegraaf) merkt dat er allemaal dingen gebeuren die niet gezegd worden en vermeld wel alle details omdat de problemen eerst duidelijk moeten zijn voor je ze op kan lossen.
Vraag 1:Vind jij het o.k. om iemand het water in te dwingen en troep naar hem te gooien?
Zegt de mini-Hitler van Fok!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het kwaakt als een eend, en het loopt als een eend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Meki het volgende:
Hoe wist die gast dat het Marokkanen zijn.
Mja, ze waren blijkbaar met zijn tweetjes dus zullen wel hand in hand hebben gelopen door de reguliersdwarsstraat of zo...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Soul79 het volgende:
Is wel een raar verhaal, en ook totaal niet te verifiëren.
Ken die omgeving niet zo goed, maar is het daar om die tijd al werkelijk zo uitgestorven dat er niemand langs liep/fietste, anders dan die auto (midden in een park?) die na 2 uur met groot licht langs kwam en daarna kennelijk gelijk wegreed?
Zou me niet verbazen als het een broodje aap blijkt te zijn. Hoewel het me eerlijk gezegd ook niet zou verbazen als het wel echt gebeurd is. Maar van homohaat is geen sprake lijkt me, want hoe wisten die gasten dat hij homo was?
Joh flikker toch eens op man. Imbeciel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Vindt jij het terecht dat de Rechtse krant Telegraaf in jaren 1940 . 1945 Joden hebben verraden aan Hitler
en zo Telegraaf een massamoord pleegde ??.
Meki, ga eens weg ofzo...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Vindt jij het terecht dat de Rechtse krant Telegraaf in jaren 1940 . 1945 Joden hebben verraden aan Hitler
Ik wel, maar ik twijfel aan jou kennis daarvanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Re het volgende:
[..]
Je weet toch zeker zelf wel wat je eigen gedachtengoed is?
Leg me eens uit wat 60 jaar geleden het beleid van een krant was, te maken heeft met de gedragingen van Marokkaans tuig vandaag de dag?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Je uitvluchtjes worden steeds grappigerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:23 schreef Meki het volgende:
Dit is gewoon een mediacampagne van de Wilders en Telegraaf.
Dus afgaande op dit verhaal was het dus de homo zijn schuld en de marokkanen treft geen blaam.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ontken lekker verder, als er iemand wilders aan stemmen helpt zijn het wel mensen als jijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet correct. Maar dat is geen excuus voor een stelletje kinderen om in 2007 homo's en kleine meisjes te terrosriseren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Waarom gooiden ze hem in het water denk je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef Aventura het volgende:
Hoe wisten ze dat het slachtoffer homo was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |