De enige mensen die er om vragen hebben een bord om hun nek hangen waarop staat: "Gooi mij in het water en bekogel me met stokken."quote:
Waarschijnlijk reageren Marokkanen zo agressief omdat ze overal bang voor zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Omdat rasechte moslimmetjes niet zo goed om kunnen gaan met homosexuelen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang dat de homosexuelen met al hun "chickies" flirten(zonder er iets bij te bedoelen).
Die Hagenezen weten tenminste hoe de shizzle werkt in NL!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze gaan ook alleen naar zwembaden waar je kan staan.
Die gaat nadat zijn termijn voorbij is naar Maastricht, hij wilt namelijk niet in zijn gemaakte multikulchaos wonen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:21 schreef TranceAction het volgende:
En ik vraag me ook af; wanneer wordt cohen die marokkaantjes nou beu?
Ik denk eerder aan een baantje in New York. Dat zie je vaker gebeuren bij links Nederland, die vertrekken naar de "slechte" verenigde staten als ze hier de boel verprutst hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef boombaard het volgende:
[..]
Die gaat nadat zijn termijn voorbij is naar Maastricht, hij wilt namelijk niet in zijn gemaakte multikulchaos wonen.
hmmm, veel Joden aan de top daar in New York, kan hij gelijk bij ze werken, zal me dan niks verbazen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een baantje in New York. Dat zie je vaker gebeuren bij links Nederland, die vertrekken naar de "slechte" verenigde staten als ze hier de boel verprutst hebben.
Dat zie je verkeerd.. Het is een statement.quote:
idd dom van me. Deze zielige jongetjes werden buitengesloten door de Nederlanders. Dan is dit een logische reactie. Allach zal vanmiddag wel een verklaring geven waarin hij deze jongetjes in de slachtofferrol duwt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.. Het is een statement.
Als je dat artikel over dat "statement" wat beter had gelezen, had je geweten dat die gene die dat zei zich gruwelijk ergerde aan de Marokkaanse relschoppers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als iemand al zegt dat het een "statement" is dan zeg ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als je dat artikel over dat "statement" wat beter had gelezen, had je geweten dat die gene die dat zei zich gruwelijk ergerde aan de Marokkaanse relschoppers.
En terecht want net zulke relschoppers dwingen hem het water in. Alsof je keihard schreeuwt:"IK BEN NIET BOOSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als je dat artikel over dat "statement" wat beter had gelezen, had je geweten dat die gene die dat zei zich gruwelijk ergerde aan de Marokkaanse relschoppers.
Een politiek statement!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie roel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die Hagenezen weten tenminste hoe de shizzle werkt in NL!
Marokkanen gooien homo in het water
je bedoelt , hij keurt het af, maar begrijpt het welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zei hij niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef milagro het volgende:
[..]
je bedoelt , hij keurt het af, maar begrijpt het wel
nee, Marokkaanse hooligans maken een statement, alle anderen zijn gewoon gestoord en aso bezigquote:
als je het zo bekijkt is het idd een vooruitgangquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:04 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/887211.html
![]()
Slachtofferrol.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef denka het volgende:
Ik zal maar niks zeggen want anders generaliseer ik en ben ik discriminerend..![]()
ja, rightquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Slachtofferrol.
Het is 2007. De nieuwe poltieke correctheid is het kankeren op buitenlanders.
Als Wilders een rechts-extremistisch windje laat, knielen de grote partijen tegenwoordig voor hem neer, snuiven de geur op en zeggen: "Mmmm, lekker geurtje."
Je hoeft geen illegale acties te ondernemen, met iets "doen" versta ik gewoon iets anders doen dan het achter je computer zitten en roepen dat het allemaal zo'n schande is. Want dat is waar Nederland, inclusief moiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben anders best bereid om een ondergrondse te beginnen. Leest u mee AIVD?
Waar heb je het over.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef LXIV het volgende:
Wat druk uitoefenen op de slachtoffers:'Je naam wordt bekend, jullie zijn toch geen racisten'.
quote:Maar een volk als het Nederlandse, wat laf, bang en passief dit soort terreur jarenlang blijft tolereren, verdient ook niet anders dan om na enkele decennia ten onder te gaan. Er wordt wel wat anoniem geblaat, maar ieder jaar weer neemt het aantal Marrokanen toe, en daarmee ook hun dominante gedrag. Ze voelen zich nu al de koning in Nederland, en dat wordt enkel erger. En iedereen piept wel, maar durft niets. Zolang er in het rijtjeshuisje nog kwissen op tv zijn, en chipjes op tafel, zodat lekker gemakkelijk alle problemen vergeten kunnen worden, trekt de Nederlander zich terug. Tot het moment dat er aangebeld wordt, en ook een berber met een roestig knipmes voor zijn deur staat. Maar dan is het te laat.
Ja, dus kap er mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Want dat is waar Nederland, inclusief moi, enkel nu mee bezig is.
Laf en bang zijn in feite betekenisloze woorden in dit kader. Als je het goed hebt (geld, leuke woning, toekomstperspectief) doe je geen al te extreme dingen want dan kan het alleen maar slechter gaan. Als je toch niks hebt (kansloze, niet gemotiveerde, slecht geïntegreerde allochtoon) kan je net zo goed rotzooi trappen en crimineel worden want je hebt toch niets te verliezen. Als TE veel nederlanders zich in hun bestaan bedreigd voelen door grote groepen kanslozen, zullen ze vanzelf gaan vechten (hoe dat er precies uit ziet weet ik niet).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef LXIV het volgende:
Ach, het is slechts een enkele gebeurtenis in een hele lange reeks van incidenten. Meestal lukt het wel om dit soort nieuws zorgvuldig buiten de media te houden. Wat druk uitoefenen op de slachtoffers:'Je naam wordt bekend, jullie zijn toch geen racisten'. Pas na vele jaren zijn er wat scheurtjes in het deksel op de beerput gekomen waardoor wat stank naar buiten komt.
Maar een volk als het Nederlandse, wat laf, bang en passief dit soort terreur jarenlang blijft tolereren, verdient ook niet anders dan om na enkele decennia ten onder te gaan. Er wordt wel wat anoniem geblaat, maar ieder jaar weer neemt het aantal Marrokanen toe, en daarmee ook hun dominante gedrag. Ze voelen zich nu al de koning in Nederland, en dat wordt enkel erger. En iedereen piept wel, maar durft niets. Zolang er in het rijtjeshuisje nog kwissen op tv zijn, en chipjes op tafel, zodat lekker gemakkelijk alle problemen vergeten kunnen worden, trekt de Nederlander zich terug. Tot het moment dat er aangebeld wordt, en ook een berber met een roestig knipmes voor zijn deur staat. Maar dan is het te laat.
En is dat nou zo erg dan?, bevestigt het je vermoeden... nou dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De volkskrant heeft het bericht ook op de website maar , hoe voorspelbaar, heel politiek correct het Marokkaan zijn weggelaten.....
http://www.volkskrant.nl/(...)n_water_in_Amsterdam
Dat is niet politiek correct. Dat is dapper.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De volkskrant heeft het bericht ook op de website maar , hoe voorspelbaar, heel politiek correct het Marokkaan zijn weggelaten.....
Dat wil iedere Wildersfan. Zulke eenzame rancuneuze figuren waarbij alleen een burgeroorlog hen nog iets van emotionele prikkels geeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb wel zin in een burgeroorlog. Kan eindelijk m'n desert eagle uit het vet.
Dat is niet dapper maar makkelijk en laf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat is niet politiek correct. Dat is dapper.
Kijk, daar heb je het weer. Laffe walgeljke mediaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik kan ook erg genieten van lekker eten hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat wil iedere Wildersfan. Zulke eenzame rancuneuze figuren waarbij alleen een burgeroorlog hen nog iets van emotionele prikkels geeft.
joh huillie..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het weer. Laffe walgeljke media
je hebt wel een erg grote bek he tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb wel zin in een burgeroorlog. Kan eindelijk m'n desert eagle uit het vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |