hoe dan ook boeit de reden van het te water laten me niet zo eigenlijk. het te water laten en de aktiviteiten eromheen vind ik al irritant genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens, het was discriminatie, ook al wiste ze niet dat hij homo was. Je geeft zelf al de alternatieven
.
Maar ze wisten het wel. Kan niet anders.
Hij droeg een roze overhemd en probeerde die Marokkanen te versieren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Disorder het volgende:
[..]
Omdat hij wellicht is belaagd omdat hij homo is?
Een blind paard kan sommige homo's nog van een kilometer afstand herkennen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij droeg een roze overhemd en probeerde die Marokkanen te versieren?
Hij liep met zijn vriend he? En dat is natuurlijk walgelijk en moet worden bestraft!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij droeg een roze overhemd en probeerde die Marokkanen te versieren?
Tja, dan vragen ze er ook omquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Een blind paard kan sommige homo's nog van een kilometer afstand herkennen.
die vriend was eerder weggegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij liep met zijn vriend he? En dat is natuurlijk walgelijk en moet worden bestraft!!!!
Hand in hand lopende mannen!.
Geintje manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef osho het volgende:
[..]
jaals je gewoon aangeeft waar je het niet met me eens bent
nee, ma Tokkie woont niet meer in Amsterdamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:08 schreef Bart_NL het volgende:
Hmm, was er niemand in de buurt die kon helpen? Meestal gaan Marrokaantjes ook rennen als je diegene met de grootste bek en flinke tik verkoopt.
Omdat rasechte moslimmetjes niet zo goed om kunnen gaan met homosexuelen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang dat de homosexuelen met al hun "chickies" flirten(zonder er iets bij te bedoelen).quote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef osho het volgende:
[..]
hoe dan ook boeit de reden van het te water laten me niet zo eigenlijk. het te water laten en de aktiviteiten eromheen vind ik al irritant genoeg
soort herkend soort hehquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef moussie het volgende:
pff, dus elk arabisch sprekend iemand is Marokkaan als ik het goed begrijp, en die kunnen nog ruiken ook of iemand een homo is ?
Nee je hebt gelijk, het waren vast die Duitsers weer!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef moussie het volgende:
pff, dus elk arabisch sprekend iemand is Marokkaan als ik het goed begrijp, en die kunnen nog ruiken ook of iemand een homo is ?
Waarom komen ze dan zo vaak in zwembaden? Oh ja om meisjes aan te randenquote:
Pfff eh... pffff eh... ehh... pfff... nee het waren Zweden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef moussie het volgende:
Dat zijn van die tropische baden, daar zitten ze dan vaak alleen in het wildwatergedeelte en das vaak maar 1 meter diep of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan zo vaak in zwembaden? Oh ja om meisjes aan te randen
Ze gaan ook alleen naar zwembaden waar je kan staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan zo vaak in zwembaden? Oh ja om meisjes aan te randen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |