Tegenwoordig? Vroeger ook hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt wel een erg grote bek he tegenwoordig
Je hebt gelijk. Zoals in het nieuwsbericht staat, onderzoekt de politie of hier sprake is van discriminatie. Kortom: wat is het motief van de daders geweest om deze man in het water te gooien. Ik acht het trouwens wel zeer denkbaar dat daar uitrolt dat het homo-zijn van die man daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef osho het volgende:
discriminatie van wat ? weten we zeker dat die marokkanen wisten dat het om een homo ging ?
en dan nog...als ik als hetero door marokkanen in het water gegooid wordt, kan het net zo goed discriminatie zijn...van de kaaskop, of de kleine man...en al is het geen discriminatie...ik heb wel twee uur in het water gelegen onder begeleiding van drie medelanders![]()
Hij klinkt een beetje als de labiele JohnDope.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt wel een erg grote bek he tegenwoordig
Ja, het waren er vast 6 i.p.v. 3, want anders zouden die lafbekken nog eens het risico lopen die man niet aan te kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Meki het volgende:
Dit zijn leugens
Schaamtecultuurtje hè. Ontkennen om maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Meki het volgende:
Dit zijn leugens
Sinds wanneer geloven een krant die in jaren 40 en 45 Joden hebben verraden aan Hitler ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Schaamtecultuurtje hè. Ontkennen om maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.
Wat is de meerwaarde van het bericht als het een Marrokaan of een Jood of een roodharig pubertje zou zijn ? Het is en blijft gewoon een klotestreek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De volkskrant heeft het bericht ook op de website maar , hoe voorspelbaar, heel politiek correct het Marokkaan zijn weggelaten.....
http://www.volkskrant.nl/(...)n_water_in_Amsterdam
Je helpt het topic niet hoor Meki...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven een krant die in jaren 40 en 45 Joden hebben verraden aan Hitler ??
Jah maar hoe weet de domme homo dat het Marokkanen zijnquote:
Dat voorbibsberbers bovengemiddeld vaak crimineel zijn, dat is een maatschappelijk probleem wat de Kutkrant en de Hannekes niet willen wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van het bericht als het een Marrokaan of een Jood of een roodharig pubertje zou zijn ? Het is en blijft gewoon een klotestreek.
Hoe weet jij dat het niet het geval was?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah maar hoe weet de domme homo dat het Marokkanen zijn
zulk soort opmerkingen moet ik altijd een beetje om lachen... het geeft je in ieder geval voeding voor je gedachtengoedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat voorbibsberbers bovengemiddeld vaak crimineel zijn, dat is een maatschappelijk probleem wat de Kutkrant en de Hannekes niet willen weten
Och, vanwege dit soort uitspraken gok ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die in een Bijbel of Koran geloven. Dan vind het geloven van een foute krant niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven een krant die in jaren 40 en 45 Joden hebben verraden aan Hitler ??
En dat is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
zulk soort opmerkingen moet ik altijd een beetje om lachen... het geeft je in ieder geval voeding voor je gedachtengoed
Net zo makkelijk als dat die domme Mocro's weten dat het een homo is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Volkskrant zegt jongeren en Hitlerkrant Telegraaf zegt Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet het geval was?
Conclusie, jongere marokanenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Volkskrant zegt jongeren en Hitlerkrant Telegraaf zegt Marokkanen.
van Telegraaf weet ik dat ze graag Marokkanen in een zwart daglicht zetten.
de homo heeft zeker gevraagd wat voor afkomst ze hebben
Die zijn elke dag op TV.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Meki het volgende:
Hoe wist die gast dat het Marokkanen zijn.
Het zijn wel Wilders-aanhangers die alle schuld geven aan Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Conclusie, jongere marokanen
Het zijn overginds vooral maroklaanse jongeren die de marokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht stellen, en zolang jij en anderen dat niet inzien, heeft de marokaanse gemeenschap een probleem.
Er zijn mensen die het anders intepreteren. Links nederland (Volkskrant) is TE politiek correct en is te bang om alle feiten te vermelden omdat dat zou betekenen dat er allemaal moeilijke problemen zijn die opgelost moeten worden. Rechts Nederland (Telegraaf) merkt dat er allemaal dingen gebeuren die niet gezegd worden en vermeld wel alle details omdat de problemen eerst duidelijk moeten zijn voor je ze op kan lossen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Worden er wel erg veel dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn wel Wilders-aanhangers die alle schuld geven aan Marokkanen.
Je weet toch zeker zelf wel wat je eigen gedachtengoed is?quote:
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het anders intepreteren. Links nederland (Volkskrant) is TE politiek correct en is te bang om alle feiten te vermelden omdat dat zou betekenen dat er allemaal moeilijke problemen zijn die opgelost moeten worden. Rechts Nederland (Telegraaf) merkt dat er allemaal dingen gebeuren die niet gezegd worden en vermeld wel alle details omdat de problemen eerst duidelijk moeten zijn voor je ze op kan lossen.
Vraag 1:Vind jij het o.k. om iemand het water in te dwingen en troep naar hem te gooien?
Zegt de mini-Hitler van Fok!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het kwaakt als een eend, en het loopt als een eend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Meki het volgende:
Hoe wist die gast dat het Marokkanen zijn.
Mja, ze waren blijkbaar met zijn tweetjes dus zullen wel hand in hand hebben gelopen door de reguliersdwarsstraat of zo...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Soul79 het volgende:
Is wel een raar verhaal, en ook totaal niet te verifiëren.
Ken die omgeving niet zo goed, maar is het daar om die tijd al werkelijk zo uitgestorven dat er niemand langs liep/fietste, anders dan die auto (midden in een park?) die na 2 uur met groot licht langs kwam en daarna kennelijk gelijk wegreed?
Zou me niet verbazen als het een broodje aap blijkt te zijn. Hoewel het me eerlijk gezegd ook niet zou verbazen als het wel echt gebeurd is. Maar van homohaat is geen sprake lijkt me, want hoe wisten die gasten dat hij homo was?
Joh flikker toch eens op man. Imbeciel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Vindt jij het terecht dat de Rechtse krant Telegraaf in jaren 1940 . 1945 Joden hebben verraden aan Hitler
en zo Telegraaf een massamoord pleegde ??.
Meki, ga eens weg ofzo...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Vindt jij het terecht dat de Rechtse krant Telegraaf in jaren 1940 . 1945 Joden hebben verraden aan Hitler
Ik wel, maar ik twijfel aan jou kennis daarvanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Re het volgende:
[..]
Je weet toch zeker zelf wel wat je eigen gedachtengoed is?
Leg me eens uit wat 60 jaar geleden het beleid van een krant was, te maken heeft met de gedragingen van Marokkaans tuig vandaag de dag?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Je uitvluchtjes worden steeds grappigerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:23 schreef Meki het volgende:
Dit is gewoon een mediacampagne van de Wilders en Telegraaf.
Dus afgaande op dit verhaal was het dus de homo zijn schuld en de marokkanen treft geen blaam.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ontken lekker verder, als er iemand wilders aan stemmen helpt zijn het wel mensen als jijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet correct. Maar dat is geen excuus voor een stelletje kinderen om in 2007 homo's en kleine meisjes te terrosriseren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Vraag 2.
Waarom gooiden ze hem in het water denk je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef Aventura het volgende:
Hoe wisten ze dat het slachtoffer homo was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |