Hij is niet helemaal stomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft zin om alle wereldproblemen op te lossen. En om een gefrituurd vliegje te eten.
Bezopenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:43 schreef FuTilE het volgende:
Aandachtstekort...
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie nieuwe cossen, hier verder dan maar.![]()
Dan kan ik gelukkig slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:37 schreef FdW het volgende:
Ik vermoed dat Huppeltje weer een van zijn hufterige opmerkingen heeft gemaakt in de trant van, ik vind je een leuke meid, maar ik moet het spel spelen en neuken met Delley of Melissa.
helemaal niet
hij zie juist dat tie heel veel van der hield.... echt waar!!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Ik heb een baan aangeboden gekregen voor de nationale rekenbank..
Brian: Dat is een groot compliment.
Jaap: Ik heb nee gezegd, ik wil alleen m&m's
Djeez, wat een horror-capquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n praatje met Huub doet wonderen
[afbeelding]
Oh, wat lief.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n praatje met Huub doet wonderen
[afbeelding]
quote:1. Het kind zegt "ja" tegen de groep, gaat met de groepscode meedoen. Voor het hoogbegaafde kind houdt dit in dat het zich kinderlijker probeert te gedragen dan het is, of dat het zich voegt in een gewoonte om middelmatige prestaties te laten zien.Eerst heeft die keuze nog weinig gevolgen, maar later komen er steeds duidelijker signalen uit het kind zelf en uit z'n omgeving dat het kind zich niet goed manifesteert: het verliest z'n eigen waardigheid. We spreken dan van intra-persoonlijke problematiek: het kind moet zich anders manifesteren dan het is. Deze situatie leidt vaak tot verwijzingen naar psychologische hulpverlening (RIAGG).
Zeg dan gelijk dat je bezopen bentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik tochMaar ik zwaaide omdat je de hoogbegaafden opriep
![]()
Dronken mensen zijn toch juist meestal de mensen die altijd eerlijk zijn? Daar weet ik namelijk alles vanquote:
Huub wil liever weer wippen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Huub gaat slapen? En de terror dan?
Hij verliest het echt wel van Jaapquote:
Hij spoort ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat is nou de lol van het rollen door de kots.
Oké. Af en toe een beetje gekkigheid. Prima, maar hij is nu aan het zoeken lijkt het wel.
Hij moet door gaan voor intelligente man, maar soms???
Ik blijf bij mijn mening. Die jongens SPOORT niet.
Dat begreep ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub met Brian alleen.
De telefoon gaat en gelijk zegt Huub... ja ik ga slapen.
Ja, heel knap van Huub. Brian zat al een kwartier bij Japio en bereikte niets. Huub komt en binnen 1 minuut weet hij Japio boven de heup te pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Jaap heeft even geen weerwoord.
Hun weten niet dat Japio weer gekotst heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
GAtver de gatver, Lieke loopt op blote voeten, overal op de vloer ligt nog kots! En dan ook nog een laten op de grond leggen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub met Brian alleen.
Hij kan ook beter gaan slapen. Zijn kompanen zijn te bezopen om 'm te helpenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub met Brian alleen.
natuurlijk....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:00 schreef FuTilE het volgende:
Ze geloven hem ook nog. Jaap kan ze op dit moment nog wijsmaken dat hij de koning van Micronesië is...
Intelligente mensen kunnen niet stomdronken wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Oké. Af en toe een beetje gekkigheid. Prima, maar hij is nu aan het zoeken lijkt het wel.
Ik in elk geval nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen niet stomdronken worden
Kijk dan, ze slikken het allemaal als zoete koek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:02 schreef Desii het volgende:
[..]
natuurlijk....jij misschien, voor de rest niemand!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jaapvanderkooijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
Hehe, check de entries voor Rob Brunia in WIki:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Rob_Brunia&action=history
(huidig) (vorige) 12 sep 2005 11:57 Jaapvanderkooij (Overleg | bijdragen
'ik ben van 1930, geboren in Rotterdam, heb bij het onderwijs gewerkt maar ben nu dus met pensioen.'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaapvanderkooij
Volgens mij heeft hij dat net zelf bijgewerkt, zie je wel dat ie slim is![]()
![]()
Ja, dat dacht ik al. Het leek me geen goed idee om verder te zoeken en afbreuk te doen aan deze magische toevalligheid.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'ik ben van 1930, geboren in Rotterdam, heb bij het onderwijs gewerkt maar ben nu dus met pensioen.'
Het moet niet te doorzichtig worden hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'ik ben van 1930, geboren in Rotterdam, heb bij het onderwijs gewerkt maar ben nu dus met pensioen.'
Slim, daar had ik niet aan gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het moet niet te doorzichtig worden he![]()
Helemaal NIKS. Hij roept kreten en namen, die nergens op slaan. Sillie Saglam die sigaren rookte tijdens het vissen, Piet Agoras met z'n konijnen in Afrika, nu roept hij de naam van een schaker alsof het een professor van de Erasmus is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er nou wel en niet waar is van de verhalen van Jaap.
Ik twijfel aan de delen over zijn miskende intelligentie. Zou best eens kunnen kloppen, op z'n minst in zijn thuisomgeving.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal NIKS. Hij roept kreten en namen, die nergens op slaan. Sillie Saglam die sigaren rookte tijdens het vissen, Piet Agoras met z'n konijnen in Afrika, nu roept hij de naam van een schaker alsof het een professor van de Erasmus is.
Dat idee krijg ik ook als ik hem nu hoor praten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef riri het volgende:
hij zit in de manische periode..,,,die onheroepelijk gevolgd wordt door een inzinking...je kan er op wachten
Die worden slimdronken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen niet stomdronken worden
is iemand andersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
Hehe, check de entries voor Rob Brunia in WIki:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Rob_Brunia&action=history
(huidig) (vorige) 12 sep 2005 11:57 Jaapvanderkooij (Overleg | bijdragen
Hij heeft een heel hoog IQ denk ik, maar hij is aan het overdrijven om ze te fuckenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de delen over zijn miskende intelligentie. Zou best eens kunnen kloppen, op z'n minst in zijn thuisomgeving.
Zeker, die thuis-situatie kopt best wel. En hij is echt intelligent en heeft een waanzinnig geheugen. En hij weet dat zelfs te gebruiken om de grootste onzin te plekke te verzinnen. Kijk maar hoe hij nu Brian alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de delen over zijn miskende intelligentie. Zou best eens kunnen kloppen, op z'n minst in zijn thuisomgeving.
Wij hebben dat doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft een heel hoog IQ denk ik, maar hij is aan het overdrijven om ze te fucken
Hij zegt ook net dat hij is opgevoed door idioten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker, die thuis-situatie kopt best wel. En hij is echt intelligent en heeft een waanzinnig geheugen. En hij weet dat zelfs te gebruiken om de grootste onzin te plekke te verzinnen. Kijk maar hoe hij nu Brian alle hoeken van de kamer laat zien.
Welterusten, wij zullen over de streams wakenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Terwijl Lieke nog in de observatiemodus is ga ik over tot de slaapmodus
[afbeelding]
![]()
Het enige wat hij kan is kennis opslaan. Voor de rest stelt hij echt helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft een heel hoog IQ denk ik, maar hij is aan het overdrijven om ze te fucken
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten, wij zullen over de streams waken![]()
Smokescreens, smokescreens...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef avonne het volgende:
http://members.chello.nl/j.vanderkooij1/
héél ander iemand
Volgens mij kan ze gewoon niet geloven wat er allemaal uit Jaap's komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Zie ik het nou verkeerd als ik zeg dat Lieke staat af te luisteren of zich om een andere reden verdekt opstelt?
Niet echt afluisteren. Meer verveling en wachten tot Huub terug is van 'achter'. Ze heeft alleen geen zin er bij te gaan zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Zie ik het nou verkeerd als ik zeg dat Lieke staat af te luisteren of zich om een andere reden verdekt opstelt?
die gozer zuigt alles uit z'n duim, ook z'n vermeende hoogbegaafdheid (175!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef avonne het volgende:
http://members.chello.nl/j.vanderkooij1/
héél ander iemand
Hmm, zou kunnen. En Brian, die doet gewoon of ie het snapt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze gewoon niet geloven wat er allemaal uit Jaap's komt.
En ik geloof er niks van dat Brian dit slikt, die lult gewoon mee.
veel van de dingen die jaap nu vertelt zijn echt gemeend en waar,hij vertelt nu tussen de overdreven verhalen door wat er werkelijk in hem speeltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er nou wel en niet waar is van de verhalen van Jaap.
Dan heb je net dat kleine intermezzo met Lieke niet gehoord. Daarin probeerde hij haar ervan te overtuigen dat het niet eens zo ver gezocht was dat Jaap ten onrechte geen erkenning had gekregen voor het ontdekken van een hiaat in de Keynesiaanse theorie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze gewoon niet geloven wat er allemaal uit Jaap's komt.
En ik geloof er niks van dat Brian dit slikt, die lult gewoon mee.
Ik denk dat je hem dan onderschatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan is kennis opslaan. Voor de rest stelt hij echt helemaal niets voor.
Dat laatste denk ik zeker ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:18 schreef riri het volgende:
[..]
veel van de dingen die jaap nu vertelt zijn echt gemeend en waar,hij vertelt nu tussen de overdreven verhalen door wat er werkelijk in hem speelt
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Maak eens een geile spelfout voor me, oude vriend!![]()
Als dat zijn ELO-rating is, is die niet slecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Jaap Amesz
Laatste seizoen 2004-2005
Functie
KNSB-rating 2145
Jaaps schaakrating
Oh ja, inderdaad, dat hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan heb je net dat kleine intermezzo met Lieke niet gehoord. Daarin probeerde hij haar ervan te overtuigen dat het niet eens zo ver gezocht was dat Jaap ten onrechte geen erkenning had gekregen voor het ontdekken van een hiaat in de Keynesiaanse theorie.
Geen idee wat een ELO-rating isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als dat zijn ELO-rating is, is die niet slecht.
De officiële internationale schaakrating, gemiddeld = +/- 1700, grote schakers zitten rond de 2500.quote:
Dat doet ie al weken zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's theorie is dat je een deel waarheid moet vertellen en daar onwaarheden tussendoor moet mengen. Dat brengt, volgens Japio, iedereen in verwarring. Je kunt de ander altijd op de waarheid-delen wijzen als ze jouw theorie willen weerleggen.
Er is ook zeker een deel van zijn relaas waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's theorie is dat je een deel waarheid moet vertellen en daar onwaarheden tussendoor moet mengen. Dat brengt, volgens Japio, iedereen in verwarring. Je kunt de ander altijd op de waarheid-delen wijzen als ze jouw theorie willen weerleggen.
Voorbeeld van een Japio-verhaal : Huub zit met Melissa op de bank.quote:
Ik zag het ook maar wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:27 schreef Day het volgende:
Gatverdamme Eric zit uit z'n neus te eten.
Hij heeft het alleen maar over theorieen, maar brengt er in de praktijk weinig van terecht.quote:
Hij doet het heel slim wanneer het een onderwerp betreft waar hij verstand van heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorbeeld van een Japio-verhaal : Huub zit met Melissa op de bank.
Japio verteld iedereen dat ze zoenen op de bank, allen gaan kijken en .... ja hoor, ze zitten nog op de bank ! Dus waar.
Zoals ik het zie is de heersende mening op fok veranderd in kansloze dikke sukkel, naar terror Jaap go go goquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:29 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen maar over theorieen, maar brengt er in de praktijk weinig van terecht.
Het enige waar hij goed in is, is zichzelf onderkotsen met wat voor reden??
Slim?![]()
Hij dronk achter elkaar zoveel water dat het er wel uit moest komen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af hoe Japio die hele kostpartij heeft kunnen 'forceren of faken'. Hij is niet bezopen, heeft na het kosten nog waanzinning veel gegeten en staat nu volslagen nuchter te praten.
[afbeelding]
Maar leg het dan gewoon in de wcquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is de heersende mening op fok veranderd in kansloze dikke sukkel, naar terror Jaap go go go![]()
Zo slecht doet hij het niet
Maar als je niet vaak zuipt en je zet hem op een zuipen, dan kan kotsen het resultaat zijn
Kotsen kan heel ontnuchterend werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af hoe Japio die hele kostpartij heeft kunnen 'forceren of faken'. Hij is niet bezopen, heeft na het kosten nog waanzinning veel gegeten en staat nu volslagen nuchter te praten.
[afbeelding]
Maar dat was de tweede kots-act. Bij die eerste had hij nog niet zoveel water op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij dronk achter elkaar zoveel water dat het er wel uit moest komen..
Vrachten cassis of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar dat was de tweede kots-act. Bij die eerste had hij nog niet zoveel water op.
Denk jij dat hij bezopen was ? Ik denk van niet, alles was gewoon een act.quote:
Het was een act. Misschien lag hij zo op Natasia's bed te rollen om het kotsen op te wekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk jij dat hij bezopen was ? Ik denk van niet, alles was gewoon een act.
Dat wordt dus : d'rop, d'rin, d'ruit, d'afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:40 schreef FdW het volgende:
Zo Huub, onderbroek uit en d'rop of gin vret'n! ( twents )
Zo duidelijk als het script vandaag was, is hij bijna nooit geweest, je gaat me niet vertellen dat de COS het nou niet door heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat onverstoord verder met het opdekken van het bed van Natasia. Amanda blijft smeken dat hij terug moet komen.
Nou, ik heb even iets gemist. Waarom doet Brian zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo duidelijk als het script vandaag was, is hij bijna nooit geweest, je gaat me niet vertellen dat de COS het nou niet door heeft![]()
![]()
![]()
Ja gister had Jaap ook achter kotsles gehad, zo doorgestoken kaart dit!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo duidelijk als het script vandaag was, is hij bijna nooit geweest, je gaat me niet vertellen dat de COS het nou niet door heeft![]()
![]()
![]()
Geen streams hier...hoe reageerde Brian?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
Brian verkast, Mitch is besproken?
Toch even Scan bellen voor alle zekerheidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal het zachtjes zeggen, zodat scanman het niet hoort : Heel veel script vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij gaat naar een ander bed, maar Amanda huppelt er achteraan. Brian wil niet praten...... we horen wat vaag gefluister.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Geen streams hier...hoe reageerde Brian?
ik had het meer over de interactie met het personeelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja gister had Jaap ook achter kotsles gehad, zo doorgestoken kaart dit!![]()
Ik ben het op dit punt geloof ik vaak met scan eensquote:
De laatste fase van de verhaallijn : Amanda heeft met Mitch geflirt, Huub heeft gezegd dat ze Mitch heeft afgetrokken in de jacuzzi en nu is Brian boos .......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik heb even iets gemist. Waarom doet Brian zo?
Hij staat voorlopig niet meer in het script, helaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het op dit punt geloof ik vaak met scan eens
Ik zie hem alleen niet veel meer?
Denk je? Of is hij boos dat ze zijn plan niet heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste fase van de verhaallijn : Amanda heeft met Mitch geflirt, Huub heeft gezegd dat ze Mitch heeft afgetrokken in de jacuzzi en nu is Brian boos .......
Helaas kunnen we de discussie niet volgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Of is hij boos dat ze zijn plan niet heeft uitgevoerd.
Er valt weinig te tieten de laatste tijd. Van Delley is al voldoende gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar toen amanda op de versiertoer ging, ging brian ff buitenstaan.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms zien we hem nog wel eens in de weer met zijn windmolentjes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zuipschuitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar toen amanda op de versiertoer ging, ging brian ff buitenstaan.....
Later vroeg hij subtiel heb jij nog hard gewerkt vandaag?
En hij zei dat zij hem had afgetrokken, zonder er een groot probleem mee te maken......
Maar misschien ben ik PARA door de drank
Morgen komt Bokita weer terug! Met nieuwe tieten...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Er valt weinig te tieten de laatste tijd. Van Delley is al voldoende gezien.
Sinds Sancho Panza met pensioen is wordt het flink minder.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:49 schreef demins het volgende:
[..]
Soms zien we hem nog wel eens in de weer met zijn windmolentjes!
Is een beetje verwarrend... ik hoor nu Huub en Tweetie fluisteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
En ze fluisteren verder.
Volgens mij is hij juist blij met de troefkaart die hij nu met mellisa in handen heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
ZuipschuitDie dingen heb ik ook gezien. Gecombineerd zou je denken dat hij er de pest over in heeft dat ze zijn opdracht niet heeft uitgevoerd om Huub te versieren.
Nadat 'zijn' prinses de lakei heeft afgelebberd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En het mooie einde van het verhaal is dat de edele ridder weer bij zijn prinses in bed kroop
[afbeelding]
Of Scan daar een harde plasser van krijgt?........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen komt Bokita weer terug! Met nieuwe tieten...
Dat onduidelijke gesprek werd abrupt afgebroken omdat Huub aan kwam snellen, om triomfantelijk te vertellen dat Jaap de bende aan het onderkubatzen was..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
ZuipschuitDie dingen heb ik ook gezien. Gecombineerd zou je denken dat hij er de pest over in heeft dat ze zijn opdracht niet heeft uitgevoerd om Huub te versieren.
Heeft ze 1 lakei 2x afgelebbert of 2 lakeien 1xquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nadat 'zijn' prinses de lakei de lakei heeft afgelebberd.![]()
Scan? Die kan hem al járen niet meer omlaag krijgen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Of Scan daar een harde plasser van krijgt?........![]()
Aha. Vaag was het wel, en Amanda begreep volgens mij niet wat hij bedoelde. Hij was vast vals geworden als het niet was verstoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat onduidelijke gesprekt werd abrupt afgebroken omdat Huub aan kwam snellen, om triomfantelijk te vertellen dat Jaap de bende aan het onderkubatzen was..
Foutje...bedankt! Is al aangepast....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft ze 1 lakei 2x afgelebbert of 2 lakeien 1x![]()
![]()
Ik hoop na DGK. Helaas zal het eerder zijn...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
Hoe laat wordt vislip met d'r opgepompte koffiefilters weer terug verwacht?
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:56 schreef Day het volgende:
Mensen, hebben jullie de mooie preek van Huub net niet gehoord?
Nu, in bed? Ik hoor alleen het einde 'Ik hou gewoon van je, tot het einde [onverstaanbaar]'. Ik heb geen zin om die ruis zo hard te zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:56 schreef Day het volgende:
Ik begreep het ook niet....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Vaag was het wel, en Amanda begreep volgens mij niet wat hij bedoelde. Hij was vast vals geworden als het niet was verstoord.
Waarschijnlijk heeft ze verteld dat ze weer met Mitch gezoend heeft. Hoezo kan ze dan niet begrijpen dat ze vlak daarna niet tegen Brian aan moet kruipen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helaas!!! Ik hoorde alleen dat hij van haar houdtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:56 schreef Day het volgende:
Vertel ......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:56 schreef Day het volgende:
Och, of het een minuut of een paar dagen duurt, vozen doen ze uiteindelijk toch wel weer wat er ook gebeurd mag zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:58 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze verteld dat ze weer met Mitch gezoend heeft. Hoezo kan ze dan niet begrijpen dat ze vlak daarna niet tegen Brian aan moet kruipen.
Nee, ik bedoelde zijn preek in de keuken over het niet meer overgaan tot fysiek geweld omdat te simpel is en omdat hij gemerkt heeft dat de rest zulke lange tenen om uitlokking tot fysiek geweld bij toe te passen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu, in bed? Ik hoor alleen het einde 'Ik hou gewoon van je, tot het einde [onverstaanbaar]'. Ik heb geen zin om die ruis zo hard te zetten![]()
Ja die was wel lachen iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zijn preek in de keuken over het niet meer overgaan tot fysiek geweld omdat te simpel is en omdat hij gemerkt heeft dat de rest zulke lange tenen om uitlokking tot fysiek geweld bij toe te passen.
Ja, die heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zijn preek in de keuken over het niet meer overgaan tot fysiek geweld omdat te simpel is en omdat hij gemerkt heeft dat de rest zulke lange tenen om uitlokking tot fysiek geweld bij toe te passen.
Ah. Nee, gemist. Als de rest lange tenen heeft, kan hij toch juist wel uitlokken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij huichelt mee met de instructiesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nee, gemist. Als de rest lange tenen heeft, kan hij toch juist wel uitlokken?
Oh wacht, misschien dacht hij daarbij aan Eric.
Tuurlijk, maar niet een paar uur nadat ze met een ander heeft staan zoenen (op de trap).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, of het een minuut of een paar dagen duurt, vozen doen ze uiteindelijk toch wel weer wat er ook gebeurd mag zijn.
Ja, die had ik ook gehoord. En op het allerlaatst in het gesprek met Japio herhaalde hij dat nog een keer. Toen in relatie tot de aanvaring met Eric.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Who cares, over Amanda heen gaan doet hij toch wel, wat ze ook heeft uitgespookt. Hij is dus ook een vies mannetje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:04 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet een paar uur nadat ze met een ander heeft staan zoenen (op de trap).
En Brian houdt het tenminste nog bij buitenstaanders, niet met medebewoners en personeel.....
Wiens brood men eet, diens woord men spreektquote:
S2 heeft heel vaak het geluid van S1. Idem voor S4 en S3.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Waarom geen geluid bij Aman en Brain
Zo herinner ik me nog een pratend paard.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
S2 heeft heel vaak het geluid van S1. Idem voor S4 en S3.
Je bent nu zo geniaal dat ik je niet meer kan volgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Nu nog omzetten in daden
Ik hoor op geen enkele stream het gesprek tussen Brain en Amanda. Tis toch FOCKING NIET NORMAAL MEER!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
S2 heeft heel vaak het geluid van S1. Idem voor S4 en S3.
Lieke is een gezonde meid, die lust nog wel watquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Nu nog omzetten in daden
Tering teringlijers!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoor op geen enkele stream het gesprek tussen Brain en Amanda. Tis toch FOCKING NIET NORMAAL MEER!
Ik ga de wereld reddenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent nu zo geniaal dat ik je niet meer kan volgen![]()
Kom maar verslag doen als je klaar bent. Hier gaat trouwens het geluid uit, dat gehijg elke nachtquote:
Ik wil het geluid van stream 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Je ziet dat ze nog steeds aan het praten zijn.
Waar haal je dat vandaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In populariteit scoort Huub 45%, voor neuken is het deze week 98%, Brian krijgt 2% voor de moeite
[afbeelding]
Was je al opgevallen dat brian er niks van kan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom maar verslag doen als je klaar bent. Hier gaat trouwens het geluid uit, dat gehijg elke nacht![]()
Brian bewerkstelligt verbaal, fysiek lukt het hem niet, terwijl ernaast Huub Lieke te beffenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wil het geluid van stream 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!![]()
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian bewerkstelligt verbaal, fysiek lukt het hem niet, terwijl ernaast Huub Lieke te beffen![]()
Die is met zijn vriendje aan het handwerken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
Zal Mitch nu ook naar de streams kijken, of ligt ie een andere goedkope snol te naaien?
Kijk daar hou ik vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is weer een heuse echt wip ........
Als een echtpaar echt paart, hebben de echtgenoten echt genoten.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was je al opgevallen dat brian er niks van kan?![]()
Onee amanda heeft pikstraf geloof ik?![]()
Die pikstraf bestaat uit zijn pik proberen stijf te krijgen, wat na een half uurtje misschien gaat lukken, maar voordat hij hem erin weet te krijgen hangt'ie alweer halfstokquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was je al opgevallen dat brian er niks van kan?![]()
Onee amanda heeft pikstraf geloof ik?![]()
Ik ben zeker de enige die een dekbed tijdens de sex niet kan verdragen?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die een dekbed tijdens de sex niet kan verdragen?
Nee joh, zij ook niet, dat heeft met privacy te maken enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met kattenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een onzin.....Als je kan janken, bleren en schreeuwen voor een camera...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, zij ook niet, dat heeft met privacy te maken enzo![]()
Maar Sjon had ook geroepen : "Presenteer geweer"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:22 schreef FdW het volgende:
Lieke en Huub werken het hardst voor Sjon.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar Sjon had ook geroepen : "Presenteer geweer"
[afbeelding]
Ik denk nog wel eens aan de tijd dat ik als jonge knul bij -/- 4 graden op een bevroren stuk land lag te wippen. En prettig dat we het vonden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie denkt er nog aan de tijd van BB, waar het vermoeden van een wip al opperste sensatie was ?
Ja, noemde ik hier vanavond nog. Tijden veranderen... snel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie denkt er nog aan de tijd van BB, waar het vermoeden van een wip al opperste sensatie was ?
Niks veranderd, altijd nog panisch een dekbed erover heen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, noemde ik hier vanavond nog. Tijden veranderen... snel.
Dat is Eric in het bed naast Huub.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
God wat een eng geluid.
Volgens mij krijgt slapende Huub geen lucht omdat Lieke op hem ligt.
Zit je wel dwars hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks veranderd, altijd nog panisch een dekbed erover heen..
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is Eric in het bed naast Huub.
Huub was daarover heel duidelijk toen Joris op bezoek was. Wat hem betreft geen probleem, maar hij verwacht te veel problemen in het leven na de villa.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks veranderd, altijd nog panisch een dekbed erover heen..
Ha ha. Je hebt helemaal gelijk hoor. Als alles kan en mag, dan kan 'dat' ook wel zonder bedekking.quote:
Wie weet kijken er kinderen meequote:
Jij bent de enige echte attente nachtwacht van DVKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snurkte al terwijl Huub en Lieke nog bezig waren .......
Dank je, maar ik meld me nu wel afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij bent de enige echte attente nachtwacht van DVK![]()
Ah, dankjewel. Ik had het geluid pas weer aangezet toen jij over die kreet begonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snurkte al terwijl Huub en Lieke nog bezig waren .......
Precies. Amanda laat zich ongeneerd door 2 mannen in de jacuzzi in dr tieten knijpen, kankertje hier, aidslijertje daar, hoeren lopen in en uit, wijven worden geneukt onder de douche, maar de huishoeren doen het liefst aan wurgsex met een dekbed om hun nek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Je hebt helemaal gelijk hoor. Als alles kan en mag, dan kan 'dat' ook wel zonder bedekking.
Zo, lucht jij je hart maar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies. Amanda laat zich ongeneerd door 2 mannen in de jacuzzi in dr tieten knijpen, kankertje hier, aidslijertje daar, hoeren lopen in en uit, wijven worden geneukt onder de douche, maar de huishoeren doen het liefst aan wurgsex met een dekbed om hun nek.![]()
Nou, die heeft dus echt niet alleen cassis gedronken!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:55 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen!
Ben blij dat ik het kotsgebeuren gemist heb vannacht. Heb ook geen behoefte aan filmpjes![]()
Jaap slaapt met een pan op bed?!
Huub ligt met z'n hoofd aan het voeteneinde bij Lieke in bed.
op dit soort momenten ben ik blij dat ik op mijn werk geen streams mag/kan kijken!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:38 schreef Meganog het volgende:
We krijgen weer een 'Hoofd Huishouding is boos' showtje.
Ben je nog wakker ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar haalt dat stuk huishoud-muts het vandaan onze allerliefste Japio uit te ketteren ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zit hem te tartenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar haalt dat stuk huishoud-muts het vandaan onze allerliefste Japio uit te ketteren ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |