Huub wil liever weer wippen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Huub gaat slapen? En de terror dan?
Hij verliest het echt wel van Jaapquote:
Hij spoort ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat is nou de lol van het rollen door de kots.
Oké. Af en toe een beetje gekkigheid. Prima, maar hij is nu aan het zoeken lijkt het wel.
Hij moet door gaan voor intelligente man, maar soms???
Ik blijf bij mijn mening. Die jongens SPOORT niet.
Dat begreep ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub met Brian alleen.
De telefoon gaat en gelijk zegt Huub... ja ik ga slapen.
Ja, heel knap van Huub. Brian zat al een kwartier bij Japio en bereikte niets. Huub komt en binnen 1 minuut weet hij Japio boven de heup te pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Jaap heeft even geen weerwoord.
Hun weten niet dat Japio weer gekotst heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
GAtver de gatver, Lieke loopt op blote voeten, overal op de vloer ligt nog kots! En dan ook nog een laten op de grond leggen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub met Brian alleen.
Hij kan ook beter gaan slapen. Zijn kompanen zijn te bezopen om 'm te helpenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub met Brian alleen.
natuurlijk....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:00 schreef FuTilE het volgende:
Ze geloven hem ook nog. Jaap kan ze op dit moment nog wijsmaken dat hij de koning van Micronesië is...
Intelligente mensen kunnen niet stomdronken wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Oké. Af en toe een beetje gekkigheid. Prima, maar hij is nu aan het zoeken lijkt het wel.
Ik in elk geval nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen niet stomdronken worden
Kijk dan, ze slikken het allemaal als zoete koek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:02 schreef Desii het volgende:
[..]
natuurlijk....jij misschien, voor de rest niemand!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jaapvanderkooijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
Hehe, check de entries voor Rob Brunia in WIki:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Rob_Brunia&action=history
(huidig) (vorige) 12 sep 2005 11:57 Jaapvanderkooij (Overleg | bijdragen
'ik ben van 1930, geboren in Rotterdam, heb bij het onderwijs gewerkt maar ben nu dus met pensioen.'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaapvanderkooij
Volgens mij heeft hij dat net zelf bijgewerkt, zie je wel dat ie slim is![]()
![]()
Ja, dat dacht ik al. Het leek me geen goed idee om verder te zoeken en afbreuk te doen aan deze magische toevalligheid.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'ik ben van 1930, geboren in Rotterdam, heb bij het onderwijs gewerkt maar ben nu dus met pensioen.'
Het moet niet te doorzichtig worden hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'ik ben van 1930, geboren in Rotterdam, heb bij het onderwijs gewerkt maar ben nu dus met pensioen.'
Slim, daar had ik niet aan gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het moet niet te doorzichtig worden he![]()
Helemaal NIKS. Hij roept kreten en namen, die nergens op slaan. Sillie Saglam die sigaren rookte tijdens het vissen, Piet Agoras met z'n konijnen in Afrika, nu roept hij de naam van een schaker alsof het een professor van de Erasmus is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er nou wel en niet waar is van de verhalen van Jaap.
Ik twijfel aan de delen over zijn miskende intelligentie. Zou best eens kunnen kloppen, op z'n minst in zijn thuisomgeving.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal NIKS. Hij roept kreten en namen, die nergens op slaan. Sillie Saglam die sigaren rookte tijdens het vissen, Piet Agoras met z'n konijnen in Afrika, nu roept hij de naam van een schaker alsof het een professor van de Erasmus is.
Dat idee krijg ik ook als ik hem nu hoor praten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef riri het volgende:
hij zit in de manische periode..,,,die onheroepelijk gevolgd wordt door een inzinking...je kan er op wachten
Die worden slimdronken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen niet stomdronken worden
is iemand andersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
Hehe, check de entries voor Rob Brunia in WIki:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Rob_Brunia&action=history
(huidig) (vorige) 12 sep 2005 11:57 Jaapvanderkooij (Overleg | bijdragen
Hij heeft een heel hoog IQ denk ik, maar hij is aan het overdrijven om ze te fuckenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de delen over zijn miskende intelligentie. Zou best eens kunnen kloppen, op z'n minst in zijn thuisomgeving.
Zeker, die thuis-situatie kopt best wel. En hij is echt intelligent en heeft een waanzinnig geheugen. En hij weet dat zelfs te gebruiken om de grootste onzin te plekke te verzinnen. Kijk maar hoe hij nu Brian alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de delen over zijn miskende intelligentie. Zou best eens kunnen kloppen, op z'n minst in zijn thuisomgeving.
Wij hebben dat doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft een heel hoog IQ denk ik, maar hij is aan het overdrijven om ze te fucken
Hij zegt ook net dat hij is opgevoed door idioten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker, die thuis-situatie kopt best wel. En hij is echt intelligent en heeft een waanzinnig geheugen. En hij weet dat zelfs te gebruiken om de grootste onzin te plekke te verzinnen. Kijk maar hoe hij nu Brian alle hoeken van de kamer laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |