Hij is niet helemaal stomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft zin om alle wereldproblemen op te lossen. En om een gefrituurd vliegje te eten.
Bezopenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:43 schreef FuTilE het volgende:
Aandachtstekort...
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie nieuwe cossen, hier verder dan maar.![]()
Dan kan ik gelukkig slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:37 schreef FdW het volgende:
Ik vermoed dat Huppeltje weer een van zijn hufterige opmerkingen heeft gemaakt in de trant van, ik vind je een leuke meid, maar ik moet het spel spelen en neuken met Delley of Melissa.
helemaal niet
hij zie juist dat tie heel veel van der hield.... echt waar!!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Ik heb een baan aangeboden gekregen voor de nationale rekenbank..
Brian: Dat is een groot compliment.
Jaap: Ik heb nee gezegd, ik wil alleen m&m's
Djeez, wat een horror-capquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n praatje met Huub doet wonderen
[afbeelding]
Oh, wat lief.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n praatje met Huub doet wonderen
[afbeelding]
quote:1. Het kind zegt "ja" tegen de groep, gaat met de groepscode meedoen. Voor het hoogbegaafde kind houdt dit in dat het zich kinderlijker probeert te gedragen dan het is, of dat het zich voegt in een gewoonte om middelmatige prestaties te laten zien.Eerst heeft die keuze nog weinig gevolgen, maar later komen er steeds duidelijker signalen uit het kind zelf en uit z'n omgeving dat het kind zich niet goed manifesteert: het verliest z'n eigen waardigheid. We spreken dan van intra-persoonlijke problematiek: het kind moet zich anders manifesteren dan het is. Deze situatie leidt vaak tot verwijzingen naar psychologische hulpverlening (RIAGG).
Zeg dan gelijk dat je bezopen bentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik tochMaar ik zwaaide omdat je de hoogbegaafden opriep
![]()
Dronken mensen zijn toch juist meestal de mensen die altijd eerlijk zijn? Daar weet ik namelijk alles vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |