Welterusten, wij zullen over de streams wakenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Terwijl Lieke nog in de observatiemodus is ga ik over tot de slaapmodus
[afbeelding]
![]()
Het enige wat hij kan is kennis opslaan. Voor de rest stelt hij echt helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft een heel hoog IQ denk ik, maar hij is aan het overdrijven om ze te fucken
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten, wij zullen over de streams waken![]()
Smokescreens, smokescreens...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef avonne het volgende:
http://members.chello.nl/j.vanderkooij1/
héél ander iemand
Volgens mij kan ze gewoon niet geloven wat er allemaal uit Jaap's komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Zie ik het nou verkeerd als ik zeg dat Lieke staat af te luisteren of zich om een andere reden verdekt opstelt?
Niet echt afluisteren. Meer verveling en wachten tot Huub terug is van 'achter'. Ze heeft alleen geen zin er bij te gaan zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Zie ik het nou verkeerd als ik zeg dat Lieke staat af te luisteren of zich om een andere reden verdekt opstelt?
die gozer zuigt alles uit z'n duim, ook z'n vermeende hoogbegaafdheid (175!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef avonne het volgende:
http://members.chello.nl/j.vanderkooij1/
héél ander iemand
Hmm, zou kunnen. En Brian, die doet gewoon of ie het snapt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze gewoon niet geloven wat er allemaal uit Jaap's komt.
En ik geloof er niks van dat Brian dit slikt, die lult gewoon mee.
veel van de dingen die jaap nu vertelt zijn echt gemeend en waar,hij vertelt nu tussen de overdreven verhalen door wat er werkelijk in hem speeltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er nou wel en niet waar is van de verhalen van Jaap.
Dan heb je net dat kleine intermezzo met Lieke niet gehoord. Daarin probeerde hij haar ervan te overtuigen dat het niet eens zo ver gezocht was dat Jaap ten onrechte geen erkenning had gekregen voor het ontdekken van een hiaat in de Keynesiaanse theorie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze gewoon niet geloven wat er allemaal uit Jaap's komt.
En ik geloof er niks van dat Brian dit slikt, die lult gewoon mee.
Ik denk dat je hem dan onderschatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan is kennis opslaan. Voor de rest stelt hij echt helemaal niets voor.
Dat laatste denk ik zeker ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:18 schreef riri het volgende:
[..]
veel van de dingen die jaap nu vertelt zijn echt gemeend en waar,hij vertelt nu tussen de overdreven verhalen door wat er werkelijk in hem speelt
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Maak eens een geile spelfout voor me, oude vriend!![]()
Als dat zijn ELO-rating is, is die niet slecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Jaap Amesz
Laatste seizoen 2004-2005
Functie
KNSB-rating 2145
Jaaps schaakrating
Oh ja, inderdaad, dat hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan heb je net dat kleine intermezzo met Lieke niet gehoord. Daarin probeerde hij haar ervan te overtuigen dat het niet eens zo ver gezocht was dat Jaap ten onrechte geen erkenning had gekregen voor het ontdekken van een hiaat in de Keynesiaanse theorie.
Geen idee wat een ELO-rating isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als dat zijn ELO-rating is, is die niet slecht.
De officiële internationale schaakrating, gemiddeld = +/- 1700, grote schakers zitten rond de 2500.quote:
Dat doet ie al weken zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's theorie is dat je een deel waarheid moet vertellen en daar onwaarheden tussendoor moet mengen. Dat brengt, volgens Japio, iedereen in verwarring. Je kunt de ander altijd op de waarheid-delen wijzen als ze jouw theorie willen weerleggen.
Er is ook zeker een deel van zijn relaas waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's theorie is dat je een deel waarheid moet vertellen en daar onwaarheden tussendoor moet mengen. Dat brengt, volgens Japio, iedereen in verwarring. Je kunt de ander altijd op de waarheid-delen wijzen als ze jouw theorie willen weerleggen.
Voorbeeld van een Japio-verhaal : Huub zit met Melissa op de bank.quote:
Ik zag het ook maar wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:27 schreef Day het volgende:
Gatverdamme Eric zit uit z'n neus te eten.
Hij heeft het alleen maar over theorieen, maar brengt er in de praktijk weinig van terecht.quote:
Hij doet het heel slim wanneer het een onderwerp betreft waar hij verstand van heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorbeeld van een Japio-verhaal : Huub zit met Melissa op de bank.
Japio verteld iedereen dat ze zoenen op de bank, allen gaan kijken en .... ja hoor, ze zitten nog op de bank ! Dus waar.
Zoals ik het zie is de heersende mening op fok veranderd in kansloze dikke sukkel, naar terror Jaap go go goquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:29 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen maar over theorieen, maar brengt er in de praktijk weinig van terecht.
Het enige waar hij goed in is, is zichzelf onderkotsen met wat voor reden??
Slim?![]()
Hij dronk achter elkaar zoveel water dat het er wel uit moest komen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af hoe Japio die hele kostpartij heeft kunnen 'forceren of faken'. Hij is niet bezopen, heeft na het kosten nog waanzinning veel gegeten en staat nu volslagen nuchter te praten.
[afbeelding]
Maar leg het dan gewoon in de wcquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is de heersende mening op fok veranderd in kansloze dikke sukkel, naar terror Jaap go go go![]()
Zo slecht doet hij het niet
Maar als je niet vaak zuipt en je zet hem op een zuipen, dan kan kotsen het resultaat zijn
Kotsen kan heel ontnuchterend werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af hoe Japio die hele kostpartij heeft kunnen 'forceren of faken'. Hij is niet bezopen, heeft na het kosten nog waanzinning veel gegeten en staat nu volslagen nuchter te praten.
[afbeelding]
Maar dat was de tweede kots-act. Bij die eerste had hij nog niet zoveel water op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij dronk achter elkaar zoveel water dat het er wel uit moest komen..
Vrachten cassis of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar dat was de tweede kots-act. Bij die eerste had hij nog niet zoveel water op.
Denk jij dat hij bezopen was ? Ik denk van niet, alles was gewoon een act.quote:
Het was een act. Misschien lag hij zo op Natasia's bed te rollen om het kotsen op te wekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk jij dat hij bezopen was ? Ik denk van niet, alles was gewoon een act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |