Het zou mij dus nix verbazen als ie wel blijft..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:38 schreef Sonique het volgende:
Amanda: 'Hoelang blijf je'
NL 'Tot ik jullie helemaal zat ben'
Geen blijvertje dus...
Ach... Dan weet hij dat, maar kan er dan niks mee... Huub weet meer dingen dan Brain ooit zal weten. Daar komt bij dat NL zeker niet een pro-Brian gast was...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij weet dan wel dat bijvoorbeeld de ruzietjes tussen Huub en Eric nep zijn.
"Zeggen ze" !!! ( je kunt verder dromenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:50 schreef SiRojK het volgende:
Pfff, slechte TT, daarmee word ik liever niet geconfronteerd! Laat mij in mijn droom
Jammer alleen van die wallen onder der ogen en die verbitterde naar beneden getrokken boze juf van Frans smoel...quote:
Arme Mitchquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
Aman en Mitch gaan lekker samen in de jacuzi!
Iemand van 19 zou er toch een stuk frisser en fruitiger uit moeten zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef product het volgende:
[..]
Jammer alleen van die wallen onder der ogen en die verbitterde naar beneden getrokken boze juf van Frans smoel...
Handig voor de bikinilijn van Natasia als ze er weer isquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Brian heeft zijn speeltje gevonden.. Een 'bermmaaier'
Ze heeft (er) al veel over zich heen laten gaan voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iemand van 19 zou er toch een stuk frisser en fruitiger uit moeten zien.
* Sonique visualiseert...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Handig voor de bikinilijn van Natasia als ze er weer is
Snelle capquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef SiRojK het volgende:
Jaap wil ook in de Jacuzi, dus die heeft zijn kleren maar even uit getrokken en die klimt er zo naakt bij in! :
[afbeelding]
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef product het volgende:
[..]
Jammer alleen van die wallen onder der ogen en die verbitterde naar beneden getrokken boze juf van Frans smoel...
Ik gun hem gewoon helemaal NIETS!!!! Ik snap niet dat Huub hem dit heeft gegeven!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach... Dan weet hij dat, maar kan er dan niks mee... Huub weet meer dingen dan Brain ooit zal weten. Daar komt bij dat NL zeker niet een pro-Brian gast was...
Best een mooie foto van zo'n lelijke doorgeneukte delquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft (er) al veel over zich heen laten gaan voor haar leeftijd.
Jawel, jij en ik gunnen hem het allerergste...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik gun hem gewoon helemaal NIETS!!!! Ik snap niet dat Huub hem dit heeft gegeven!!!![]()
Skip (voor de foto) mijn laatste post. Is best wel een mooi plaatje.quote:
Natasia is errug opgeknaptquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bij Amanda en Mitch in het badje
[afbeelding]
Toen Jaap net in de jacuzzi stapte leek het toch echt dat er iets tussen zijn benen hing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
das nog es een OP!
En mag ie niet lachen op die pasfotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft is een grote lul...1.90m??
Op tijd ge-edit. Ik wilde het net voor je gaan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft is een grote lul...1.90m??
BEter een kleine die stijgert, dan een grote die weigert..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft gisteren Brian gezien onder de douche en zijn piemel was zo ENORM, dat hij er meteen een minderwaardigheidscomplex van over heeft gehouden.
Jaap wil nu een penisvergroting, hij wil dat zijn jonge heer in slappe toestand groter is.
Aman zegt dat hij zich niet moet vergelijken met Brian, die is buiten normaal, normale mannen hebben een kleinere penis.
Waar komt die ongekende compensatiedrang dan vandaag?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft gisteren Brian gezien onder de douche en zijn piemel was zo ENORM, dat hij er meteen een minderwaardigheidscomplex van over heeft gehouden.
Jaap wil nu een penisvergroting, hij wil dat zijn jonge heer in slappe toestand groter is.
Aman zegt dat hij zich niet moet vergelijken met Brian, die is buiten normaal, normale mannen hebben een kleinere penis.
Zijn wij de enige?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jawel, jij en ik gunnen hem het allerergste...
Hoezoquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef ruby het volgende:
Huub dreigt Lieke af te maken.
Daarom loopt Brian altijd licht met de benen wijd!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Gezellig dat feestje met Brian en Natanael
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
Wat een slet is Amanda toch zeg...
Echt, die heeft een kut waar je een auto in kan keren volgens mij...
Ja duhhh, maar een hummer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
Wat voor lul heeft Huub dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
omgquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
Dat heeft de redaktie mooi ondervangen, door Brian naar Natas te sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef itsme het volgende:
Nou de beloofde terror tegen Brian blijft weer uit.![]()
Jaap zit toch ook in de jacuzi?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef paraquat het volgende:
Mitch is toch hartstikke gay???
Is DVK gescriptquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef paraquat het volgende:
Ik snap het ook niet, maar je kunt moeilijk alleen Huub de schuld geven. Het was een unanieme beslissing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik gun hem gewoon helemaal NIETS!!!! Ik snap niet dat Huub hem dit heeft gegeven!!!![]()
Jaap weg te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Mitch zit er weer als een lulletje rozenwater bij.
Je vergeet de komma.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft nu een stijve zegt hij. Nou laat zien die 17cm
Zo is het ook, wat nu gebeurt, dit script, is daarom alweer zo fucking onbegrijpelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef paraquat het volgende:
Dat die jongens dat doen dan? Net zo weinig zelfrespect?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Mitch voelt Amanda's tiet.
damn wat een zelfrespect.. top hoor amanda
Je bent scherp vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een normale lijkt me...
MAar nu begrijp ik wel waarom Brian Amanda in d'r reet neukt...
Hij zei zelf 17cm in stijve toestant. Dat had hij een keer gemeten. Dit was de kans om het te bewijzenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Judah het volgende:
[..]
Je vergeet de komma.
1,7 cm. Met koud weer 1,6.
Die jongens lachen zich suf, zij staat weer eens voor hoer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat die jongens dat doen dan? Net zo weinig zelfrespect?
Als zij het toelaat...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, Amanda maakt ook wel een probleem van dat echt-niet echt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mitch wel ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twijfelde je daar aan dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:16 schreef fredfik het volgende:
volgens huub blijft nl niet
Ongetwijfeld gaat Jaap dit niet voor zich houdenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
Maar...Brian kan er niet tegen als 'anderen' aan Amanda's boobs zitten.
Dus dit moet Jaap hem maar als de wiedeweerga onder zijn ratteneus wrijven...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik heb je topless gewassen. Elke man van nederland zou willen dat ik dat had gedaan."
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha, hij zegt: als ik een wijnglas met half 7-up, half jenever doe, dan ben ik lam...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gaat Jaap dit niet voor zich houden![]()
Dat tieten voelen vind ik nogal dubieus @@quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Straks gaat Brian weer flippen omdat Amanda Mitch een kusje gaf.
Komt straks weer een boze brief van mama netty.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
Maar...Brian kan er niet tegen als 'anderen' aan Amanda's boobs zitten.
Dus dit moet Jaap hem maar als de wiedeweerga onder zijn ratteneus wrijven...
Leg uit...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die reactie verbaast me niet eens.
Zal wel traditie zijn ofzo bij Amanda.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat tieten voelen vind ik nogal dubieus @@
Ach nou ja bij Teasers had ze er ook geen moeite mee dat mannen haar borsten aflikken bij de shotjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat tieten voelen vind ik nogal dubieus @@
Ik vind het wel meevallen hoor. Ze zit gewoon wat te teasen. Niks mis mee.quote:
Penis vergroting ???quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het gaat hier al daaaaaaaaaaaaagggggggggggggennnnnnnnnnn over tieten...![]()
geen andere onderwerpen meer?
![]()
Ik vind haar wel leuk nu samen met Jaap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor. Ze zit gewoon wat te teasen. Niks mis mee.
Als jou dochter het zou doen, zou je het dan ook vinden meevallen ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoog 'eng' gehalte zullen we maar zeggen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het gaat hier al daaaaaaaaaaaaagggggggggggggennnnnnnnnnn over tieten...![]()
geen andere onderwerpen meer?
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Mag Nathanael weg?
Typisch mannen opmerking.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft ie al gehuilt ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Mag Nathanael weg?
Ergens heb ik het idee dat ik hier beter niet 'daar zou ik me echt niet zo druk om maken' op kan antwoorden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jou dochter het zou doen, zou je het dan ook vinden meevallen ?
Zeer gewaardeerde streamer,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
DGK_redactie,
Waar blijft de beloofde anti-Brian-terror?
Waarom zijn de streams al 2 dagen zo slecht? Zonder geluid, plaatjes van gras, danwel regelrecht op zwart?
hij moet eerst nog geschopt wordenquote:
Dit vind ik een goed antwoord !!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat ik hier beter niet 'daar zou ik me echt niet zo druk om maken' op kan antwoorden.
Tuurlijk. Want wat Amanda het afgelopen uur heeft gedaan is echt wel heel slecht en getuigt wel van slettengedrag.quote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of is het veeeel leuker zonder Natasia?
Dat haar lijkt wel van wol ofzo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
OW, een fönende Amanda...
What else is new...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of is het veeeel leuker zonder Natasia?
De labels zitten er nog in, zag nou niemand dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Oh amanda heeft het truitje van gisteren weer aan, waar haar tieten steeds uitvielen.
Wat ik me wél afvraag is hoe Cora zal reageren dat haar toekomstige man op Amanda loopt te geilen en haar uitgebreid aan haar boobies heeft zitten voelen. Maar dat is hier door niemand gemeld, dus ik zal wel weer vreemd zijn. Amanda is wel heel slecht, maar Jaap is prima bezig.quote:
Aman heeft dit met Brian afgesproken, of eigenlijk andersom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Amanda wil op date met Huub
jaap is ook heel moeilijk serieus te nemen het komt allemaal geforceerd over .......bij amanda lijkt deze rol haar wel op het lijf geschreven.Laat ik het zo zeggen ze heeft de schijn wel heel erg tegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik me wél afvraag is hoe Cora zal reageren dat haar toekomstige man op Amanda loopt te geilen en haar uitgebreid aan haar boobies heeft zitten voelen. Maar dat is hier door niemand gemeld, dus ik zal wel weer vreemd zijn. Amanda is wel heel slecht, maar Jaap is prima bezig.
Zeker. Ik heb van allende het geluid al uitgezet. Maar ja, zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef ShivaArnhem het volgende:
NL, echt draaien kan ie.
Ach het is beter dan de herrie die ik hier in huis afentoe hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb van allende het geluid al uitgezet. Maar ja, zal de leeftijd wel zijn
Ben ook de jongste niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb van allende het geluid al uitgezet. Maar ja, zal de leeftijd wel zijn
Maar Amanda is vrijgezel, dus als ze niet alle mannen in het huis ligt te pijpen vind ik het allemaal nog wel meevallen. Dat Jaap dat soort dingen doet en zegt stoort mij op zich ook niet, maar het verbaast me wel dat er hier geen enkele opmerking over werd gemaakt terwijl Amanda wel werd afgemaakt zo ongeveer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaap is ook heel moeilijk serieus te nemen het komt allemaal geforceerd over .......bij amanda lijkt deze rol haar wel op het lijf geschreven.Laat ik het zo zeggen ze heeft de schijn wel heel erg tegen
Hij wil juist dat hij zijn breaks beter benut... Pakken die Amandaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Waar bemoeit Eric zich nou weer mee!!!!!
Ik word echt kots en kotsmisselijk van die gast.
mwahquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef ShivaArnhem het volgende:
NL, echt draaien kan ie.
Een feestje in DVK betekent een hoop kolere herrie, zuipen en spastisch bewegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
No offense, want ik weet wat je van dat script gelul vindt. Maar misschien omdat de meerderheid toch denkt dat het nep is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik me wél afvraag is hoe Cora zal reageren dat haar toekomstige man op Amanda loopt te geilen en haar uitgebreid aan haar boobies heeft zitten voelen. Maar dat is hier door niemand gemeld, dus ik zal wel weer vreemd zijn. Amanda is wel heel slecht, maar Jaap is prima bezig.
tjah het lijkt bijna wel gewoonte dellie af te kraken. Dit fenomeen kom je dagelijks tegen mannen die hun wilde haren moeten kwijtraken en vrouwen die sletten zijn als ze experimenteren. Je hebt gelijk wat jaap doet is natuurlijk ook belachelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Amanda is vrijgezel, dus als ze niet alle mannen in het huis ligt te pijpen vind ik het allemaal nog wel meevallen. Dat Jaap dat soort dingen doet en zegt stoort mij op zich ook niet, maar het verbaast me wel dat er hier geen enkele opmerking over werd gemaakt terwijl Amanda wel werd afgemaakt zo ongeveer.
Lieverd, neem altijd een teiltje mee tijdens het streamen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Waar bemoeit Eric zich nou weer mee!!!!!
Ik word echt kots en kotsmisselijk van die gast.
de date van eric is 1 meter 67 en weeg net over de 50 kilo, eric houdt echt van kaboutersquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:35 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorme mafkees die Eric.. Wil hij die gast alcohol geven, geef iemand een kans!!!! Wat een enorm kansloze actie!
Die jongen zegt dat hij zonder alcohol net zo gek is, laat hem dat dan even bewijzen.. Ik drink ook regelmatig niet en heb net zulke gezellige avonden als mensen die wel drinken (niet dat ik ook gay benquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
De date van Erik drinkt geen alcohol, maar Erik heeft catering besteld en gerechten met daarin alcohol verwerkt en hij vraagt Mitch toch alcohol te geven. Want Erik vindt het prettig als die jongen loskomt.![]()
Eric moet mannen dronken voeren om te kunnen seks te kunnen hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
De date van Erik drinkt geen alcohol, maar Erik heeft catering besteld en gerechten met daarin alcohol verwerkt en hij vraagt Mitch toch alcohol te geven. Want Erik vindt het prettig als die jongen loskomt.![]()
Gut, hij probeert die gozer nu al te kneden. Nou dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Is de kans niet groot dat die jongen meekijkt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, hij probeert die gozer nu al te kneden. Nou dat wordt nog wat.![]()
dit vind ik wel weer in de categorie "aanranding" vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Jaap had het eerder deze avond over het opdrinken van de ongesteldheid van Amanda...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
?? En met een raar lachje erbij
[afbeelding]
Jaap speelt een rol in de gouden kooi ja. Dat is wel duidelijk. Maar vooral omdat hij zelf doorheeft dat je dan de kijkers op je hand krijgt. Hij is geschrokken van die laatste plaats die hij de eerste keer behaalde en daarom is hij zo gek gaan doen (denk ik). De dingen die Jaap is gaan doen kon zelfs de redactie niet bedenken. Maar ik had wel het gevoel dat hij echt wel op Amanda aan het geilen was, deels om tv te maken maar toch ook wel omdat het niet erg beroerd is om haar tieten even een tijdje te voelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
No offense, want ik weet wat je van dat script gelul vindt. Maar misschien omdat de meerderheid toch denkt dat het nep is?
ik zie jaap de avond in een bestiale pose afsluiten als die zo doortettertquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich moed aan het indrinken is voor de terror die hij van plan is!![]()
Welke emmer water en naar wie ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian laat iedereen uitgebreid zien dat Huub de emmer water gooide. (Liet dat zojuist ook Japio zien)
[afbeelding]
Hij doet me zo denken aan een vieze homo die op van die halve orgie parties drugs in de drankjes van mensen gooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
dit vind ik wel weer in de categorie "aanranding" vallen.
Als hij dat niet wil, moet je het ook niet stiekem opdringen.
Zou heel goed kunnen. Gisteren toen hij met Eric aan het bellen was, zei hij ook dat hij hem aan het volgen is. Dus ja.... Hij kan nog afbellen voor het geval het een catastrophe wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is de kans niet groot dat die jongen meekijkt?
nou ben ik geen man maar zeg nou zelf als je daar genoegen mee moet nemen ..........dat zet toch geen zoden aan de dijk 10 seconden borstjes voelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap speelt een rol in de gouden kooi ja. Dat is wel duidelijk. Maar vooral omdat hij zelf doorheeft dat je dan de kijkers op je hand krijgt. Hij is geschrokken van die laatste plaats die hij de eerste keer behaalde en daarom is hij zo gek gaan doen. De dingen die Jaap is gaan doen kon zelfs de redactie niet bedenken. Maar ik had wel het gevoel dat hij echt wel op Amanda aan het geilen was, deels om tv te maken maar toch ook wel omdat het niet erg beroerd is om haar tieten even een tijdje te voelen.
Dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Zat Brian nou te snuiven ofwat?
Over topless ging hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel even Amanda's stem op de streams, is ze naar de testi?
Klopt, dacht ik ook al aan.. Ik hoop het, dat hij niets met Eric meer wil omdat hij een vieze vent is die mensen drank voertquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Gisteren toen hij met Eric aan het bellen was, zei hij ook dat hij hem aan het volgen is. Dus ja.... Hij kan nog afbellen voor het geval het een catastrophe wordt.
Geen idee... Wel moet ik zeggen dat het heel snel went.. .Hij is wat groter maar meestal zie ik het niet eens meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef agter het volgende:
Als ik Jaap naakt zie in bijv. de wirlpool, moet ik altijd aan Fokke en Sukken denken. Hoe zou dat komen?
Ach, Jaap is niet veel gewend.... En de meeste mannen zullen best wel nieuwsgierig zijn hoe het voelt en alleen al daarom zullen ze het wel even doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ben ik geen man maar zeg nou zelf als je daar genoegen mee moet nemen ..........dat zet toch geen zoden aan de dijk 10 seconden borstjes voelen?
Good question!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef grazygirl het volgende:
is jaap nu pro huub of pro rat?
Waarom doet die wifebeater het niet zelfquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
Huh? Brian en Jaap samen plannen maken voor mayhem? En daar is Brian weer met zijn jeukpoeder... Jaap gaat het in het bed van Huub en Lieke strooien. Mayhem tot en met, zegt Brian.
Dat lult Brian, heeft hij gisteren van die ene DJ gekregen. Net als de vorige keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Brian heeft jeukpoeder gemaakt met de kruiden die ze in huis hebben!
moet bijna aan doktertje spelen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, Jaap is niet veel gewend.... En de meeste mannen zullen best wel nieuwsgierig zijn hoe het voelt en alleen al daarom zullen ze het wel even doen.
Lambik? Die was toch wel iets dunnerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef agter het volgende:
Als ik Jaap naakt zie in bijv. de wirlpool, moet ik altijd aan Fokke en Sukken denken. Hoe zou dat komen?
En de telefoon zeker dat dat niet mag. O nee is alleen voor Huubquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
Huh? Brian en Jaap samen plannen maken voor mayhem? En daar is Brian weer met zijn jeukpoeder... Jaap gaat het in het bed van Huub en Lieke strooien. Mayhem tot en met, zegt Brian.
Was verleden keer ook al zo n succes.........quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Brian heeft jeukpoeder gemaakt met de kruiden die ze in huis hebben!
Toch was dat ook wel een beetje spannendquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
moet bijna aan doktertje spelen denken![]()
omdat het een broekepoeper is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom doet die wifebeater het niet zelf
Denk ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Good question!
Vraag ik me ook af.
Jaap is denk ik pro Jaap...
maar middentwintig wordt het toch wat infantiel al met al. Maar ja je zei het zelf al Japio is ws niet veel gewendquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch was dat ook wel een beetje spannend
Het is een laffe gluip, daarom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom doet die wifebeater het niet zelf
Die auto is alleen maar voor de show...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Nathanael was toch met de auto? Volgens mij blijft hij echt, of zou hij gebracht zijn door iemand en zelf die auto voor hebben gereden?
En dat van Brian wordt heel lief en koddig in de uitzending gegooidquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
[..]
En de telefoon zeker dat dat niet mag. O nee is alleen voor Huub
Toen Nicolaas terug kwam hadden ze expliciet toestemming nodig van de mede miljonairs om een ex bewoner terug te halen. Dat is nu natuurlijk weer zo als ze Nathanael terug willen halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Nathanael was toch met de auto? Volgens mij blijft hij echt, of zou hij gebracht zijn door iemand en zelf die auto voor hebben gereden?
vrouwen respecteren vergat je nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Behalve dat hij niet kan zingen, gitaarspelen, klaarkomen en ik weet niet wat ik nu nog vergeet, kan hij ook niet dansen.
Mooi he, hoe ze rat kennelijk ingelicht hebben over de plannen die Huub met hem voor had.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Brian heeft jeukpoeder gemaakt en hij wil dat Jaap Huub en Lieke onderbreekt bij het neuken.
Oefquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Nicolaas terug kwam hadden ze expliciet toestemming nodig van de mede miljonairs om een ex bewoner terug te halen. Dat is nu natuurlijk weer zo als ze Nathanael terug willen halen.
Ik al zo ver dat ik hem leuk vindquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hihihi ik ben al zo ver dat ik helemaal geen hekel meer heb aan Jaap![]()
zat ik ook al aan te denken en dat het dan wel werkt hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef SiRojK het volgende:
Het zou echt magnefiek zijn als jaap nu wat 'nepjeukpoeder' maakt en dat in de bedden gooit... Waarna hij vervolgens al het 'echte' jeukpoeder bij rat in bed kiept
Ja, ik praat mezelf ook hoop in, want Nathanael terug in het huis moet ik niet aan denken.quote:
Heb jij niet het idee dat de plaat de hele tijd blijft hangen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:50 schreef agter het volgende:
Ja, Rat, van deze muziek kun je nog iets leren.
Respect the master!!!
Maar, Nu fisiek geweld toe is gestaan...quote:
trustenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef ericahysterica het volgende:
fijne avond en goed opletten allemaal![]()
![]()
wil je geen valse info plaatsen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef Flabberguest het volgende:
Aanslag op Natas dr huis.
http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=1088106
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |