Is de kans niet groot dat die jongen meekijkt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, hij probeert die gozer nu al te kneden. Nou dat wordt nog wat.![]()
dit vind ik wel weer in de categorie "aanranding" vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
De date van Erik drinkt geen alcohol, maar Erik heeft catering besteld en gerechten met daarin alcohol verwerkt en hij vraagt Mitch toch alcohol te geven. Want Erik vindt het prettig als die jongen loskomt.![]()
Jaap had het eerder deze avond over het opdrinken van de ongesteldheid van Amanda...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
?? En met een raar lachje erbij
[afbeelding]
Jaap speelt een rol in de gouden kooi ja. Dat is wel duidelijk. Maar vooral omdat hij zelf doorheeft dat je dan de kijkers op je hand krijgt. Hij is geschrokken van die laatste plaats die hij de eerste keer behaalde en daarom is hij zo gek gaan doen (denk ik). De dingen die Jaap is gaan doen kon zelfs de redactie niet bedenken. Maar ik had wel het gevoel dat hij echt wel op Amanda aan het geilen was, deels om tv te maken maar toch ook wel omdat het niet erg beroerd is om haar tieten even een tijdje te voelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
No offense, want ik weet wat je van dat script gelul vindt. Maar misschien omdat de meerderheid toch denkt dat het nep is?
ik zie jaap de avond in een bestiale pose afsluiten als die zo doortettertquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich moed aan het indrinken is voor de terror die hij van plan is!![]()
Welke emmer water en naar wie ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian laat iedereen uitgebreid zien dat Huub de emmer water gooide. (Liet dat zojuist ook Japio zien)
[afbeelding]
Hij doet me zo denken aan een vieze homo die op van die halve orgie parties drugs in de drankjes van mensen gooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
dit vind ik wel weer in de categorie "aanranding" vallen.
Als hij dat niet wil, moet je het ook niet stiekem opdringen.
Zou heel goed kunnen. Gisteren toen hij met Eric aan het bellen was, zei hij ook dat hij hem aan het volgen is. Dus ja.... Hij kan nog afbellen voor het geval het een catastrophe wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is de kans niet groot dat die jongen meekijkt?
nou ben ik geen man maar zeg nou zelf als je daar genoegen mee moet nemen ..........dat zet toch geen zoden aan de dijk 10 seconden borstjes voelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap speelt een rol in de gouden kooi ja. Dat is wel duidelijk. Maar vooral omdat hij zelf doorheeft dat je dan de kijkers op je hand krijgt. Hij is geschrokken van die laatste plaats die hij de eerste keer behaalde en daarom is hij zo gek gaan doen. De dingen die Jaap is gaan doen kon zelfs de redactie niet bedenken. Maar ik had wel het gevoel dat hij echt wel op Amanda aan het geilen was, deels om tv te maken maar toch ook wel omdat het niet erg beroerd is om haar tieten even een tijdje te voelen.
Dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Zat Brian nou te snuiven ofwat?
Over topless ging hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel even Amanda's stem op de streams, is ze naar de testi?
Klopt, dacht ik ook al aan.. Ik hoop het, dat hij niets met Eric meer wil omdat hij een vieze vent is die mensen drank voertquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Gisteren toen hij met Eric aan het bellen was, zei hij ook dat hij hem aan het volgen is. Dus ja.... Hij kan nog afbellen voor het geval het een catastrophe wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |