Het zou mij dus nix verbazen als ie wel blijft..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:38 schreef Sonique het volgende:
Amanda: 'Hoelang blijf je'
NL 'Tot ik jullie helemaal zat ben'
Geen blijvertje dus...
Ach... Dan weet hij dat, maar kan er dan niks mee... Huub weet meer dingen dan Brain ooit zal weten. Daar komt bij dat NL zeker niet een pro-Brian gast was...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij weet dan wel dat bijvoorbeeld de ruzietjes tussen Huub en Eric nep zijn.
"Zeggen ze" !!! ( je kunt verder dromenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:50 schreef SiRojK het volgende:
Pfff, slechte TT, daarmee word ik liever niet geconfronteerd! Laat mij in mijn droom
Jammer alleen van die wallen onder der ogen en die verbitterde naar beneden getrokken boze juf van Frans smoel...quote:
Arme Mitchquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
Aman en Mitch gaan lekker samen in de jacuzi!
Iemand van 19 zou er toch een stuk frisser en fruitiger uit moeten zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef product het volgende:
[..]
Jammer alleen van die wallen onder der ogen en die verbitterde naar beneden getrokken boze juf van Frans smoel...
Handig voor de bikinilijn van Natasia als ze er weer isquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Brian heeft zijn speeltje gevonden.. Een 'bermmaaier'
Ze heeft (er) al veel over zich heen laten gaan voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iemand van 19 zou er toch een stuk frisser en fruitiger uit moeten zien.
* Sonique visualiseert...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Handig voor de bikinilijn van Natasia als ze er weer is
Snelle capquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef SiRojK het volgende:
Jaap wil ook in de Jacuzi, dus die heeft zijn kleren maar even uit getrokken en die klimt er zo naakt bij in! :
[afbeelding]
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef product het volgende:
[..]
Jammer alleen van die wallen onder der ogen en die verbitterde naar beneden getrokken boze juf van Frans smoel...
Ik gun hem gewoon helemaal NIETS!!!! Ik snap niet dat Huub hem dit heeft gegeven!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach... Dan weet hij dat, maar kan er dan niks mee... Huub weet meer dingen dan Brain ooit zal weten. Daar komt bij dat NL zeker niet een pro-Brian gast was...
Best een mooie foto van zo'n lelijke doorgeneukte delquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft (er) al veel over zich heen laten gaan voor haar leeftijd.
Jawel, jij en ik gunnen hem het allerergste...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik gun hem gewoon helemaal NIETS!!!! Ik snap niet dat Huub hem dit heeft gegeven!!!![]()
Skip (voor de foto) mijn laatste post. Is best wel een mooi plaatje.quote:
Natasia is errug opgeknaptquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bij Amanda en Mitch in het badje
[afbeelding]
Toen Jaap net in de jacuzzi stapte leek het toch echt dat er iets tussen zijn benen hing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
das nog es een OP!
En mag ie niet lachen op die pasfotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft is een grote lul...1.90m??
Op tijd ge-edit. Ik wilde het net voor je gaan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft is een grote lul...1.90m??
BEter een kleine die stijgert, dan een grote die weigert..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft gisteren Brian gezien onder de douche en zijn piemel was zo ENORM, dat hij er meteen een minderwaardigheidscomplex van over heeft gehouden.
Jaap wil nu een penisvergroting, hij wil dat zijn jonge heer in slappe toestand groter is.
Aman zegt dat hij zich niet moet vergelijken met Brian, die is buiten normaal, normale mannen hebben een kleinere penis.
Waar komt die ongekende compensatiedrang dan vandaag?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft gisteren Brian gezien onder de douche en zijn piemel was zo ENORM, dat hij er meteen een minderwaardigheidscomplex van over heeft gehouden.
Jaap wil nu een penisvergroting, hij wil dat zijn jonge heer in slappe toestand groter is.
Aman zegt dat hij zich niet moet vergelijken met Brian, die is buiten normaal, normale mannen hebben een kleinere penis.
Zijn wij de enige?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jawel, jij en ik gunnen hem het allerergste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |