Ach nou ja bij Teasers had ze er ook geen moeite mee dat mannen haar borsten aflikken bij de shotjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat tieten voelen vind ik nogal dubieus @@
Ik vind het wel meevallen hoor. Ze zit gewoon wat te teasen. Niks mis mee.quote:
Penis vergroting ???quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het gaat hier al daaaaaaaaaaaaagggggggggggggennnnnnnnnnn over tieten...![]()
geen andere onderwerpen meer?
![]()
Ik vind haar wel leuk nu samen met Jaap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor. Ze zit gewoon wat te teasen. Niks mis mee.
Als jou dochter het zou doen, zou je het dan ook vinden meevallen ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoog 'eng' gehalte zullen we maar zeggen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het gaat hier al daaaaaaaaaaaaagggggggggggggennnnnnnnnnn over tieten...![]()
geen andere onderwerpen meer?
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Mag Nathanael weg?
Typisch mannen opmerking.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft ie al gehuilt ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Mag Nathanael weg?
Ergens heb ik het idee dat ik hier beter niet 'daar zou ik me echt niet zo druk om maken' op kan antwoorden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jou dochter het zou doen, zou je het dan ook vinden meevallen ?
Zeer gewaardeerde streamer,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
DGK_redactie,
Waar blijft de beloofde anti-Brian-terror?
Waarom zijn de streams al 2 dagen zo slecht? Zonder geluid, plaatjes van gras, danwel regelrecht op zwart?
hij moet eerst nog geschopt wordenquote:
Dit vind ik een goed antwoord !!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat ik hier beter niet 'daar zou ik me echt niet zo druk om maken' op kan antwoorden.
Tuurlijk. Want wat Amanda het afgelopen uur heeft gedaan is echt wel heel slecht en getuigt wel van slettengedrag.quote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of is het veeeel leuker zonder Natasia?
Dat haar lijkt wel van wol ofzo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
OW, een fönende Amanda...
What else is new...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of is het veeeel leuker zonder Natasia?
De labels zitten er nog in, zag nou niemand dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Oh amanda heeft het truitje van gisteren weer aan, waar haar tieten steeds uitvielen.
Wat ik me wél afvraag is hoe Cora zal reageren dat haar toekomstige man op Amanda loopt te geilen en haar uitgebreid aan haar boobies heeft zitten voelen. Maar dat is hier door niemand gemeld, dus ik zal wel weer vreemd zijn. Amanda is wel heel slecht, maar Jaap is prima bezig.quote:
Aman heeft dit met Brian afgesproken, of eigenlijk andersom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Amanda wil op date met Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |