Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland,
die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is
afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Is er ook een volkslied?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost werd geproduceerd door NL Film & TV. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP),
Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in
het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005
trok 300.000 kijkers. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden.
Vanaf september 2007 wordt de serie ook op Nederland 1 uitgezonden. In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden.
De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke Fok!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
verdikkeme... *klaagt Fok! aan...*quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah haha. altijd leuk dat soort dingen
op zomerfeesten-hoeve.nl staan foto's. ik sta er zondag (gelukkig) niet op
edit: mooie titel van onze kleine princes was te lang![]()
aaaahquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
verdikkeme... *klaagt Fok! aan...*
misschien zondagavond en misschien maandagavondquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
beckum ga ik nog wel heen (denk ik)
moeten nog kaarten halen enzo
quote:
quote:
bornerbroek probablyquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
beckum ga ik nog wel heen (denk ik)
moeten nog kaarten halen enzo
Ik wel. zondag nog. Was er een handbal toernooi, liep genoeg leuks rond..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nog nooit in bornebroek geweest. wij gaan altijd standaard naar beckum heen
Handbalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik wel. zondag nog. Was er een handbal toernooi, liep genoeg leuks rond..
quote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef Stienn het volgende:
Weet je wat ook lekker is,
en dorumdunner ofzo bij Yam Yam!![]()
Wat een uitvinding die tent!
Weet wat je bedoeld maar geen idee hoe je t schrijftquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Stienn het volgende:
het kan ook zijn dat ik een lamacouen ofzo bedoel.. Zo'n opgerolde wrap!
En zo is t! En neat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansquote:
Geen idee, zal wel tering druk wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef Stienn het volgende:
Is er zondag nog iets in Bruins te doen? iets speciaals?
Inderdaad, 't geet mooi verdan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Dos37 het volgende:
heheuuey wat get rap hier
En dat dut ut!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
gister gingt völle vlotter
ja dit valt me tegen van jullie hoor!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
gister gingt völle vlotter
Spam jij dit topic toch ff vol!?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dit valt me tegen van jullie hoor!!!
ok een goed begin is het halve werk... nog 4 minuten dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:00 schreef Stienn het volgende:
Ik wil anders wel helpen, ben alleen over 10 min weg!
Goede morgenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:56 schreef rulerofdeath het volgende:
goede morgen iedereen
ik vanmiddag na het werk naar de camping
goedemorgen!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:56 schreef rulerofdeath het volgende:
goede morgen iedereen
Hoe kom je er weer vanafquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goedemorgen!!
camping?hoe kom je erop zeg.... brr
alweer gewerkt joh?? jeetjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer![]()
vandaag gewerkt, drukmaar wel overleefd
op welke camping werk je dan??? toch niet het berkenven he in de pollen gemeente twenterand?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:56 schreef rulerofdeath het volgende:
goede morgen iedereen
Hij werkt er niet eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef hollander1985 het volgende:
[..]
op welke camping werk je dan??? toch niet het berkenven he in de pollen gemeente twenterand?![]()
Welke film?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb vandaag op een trekker geredenbij m'n vriendin thuis
buurtfeest was wel gezellig, soort van puzzelfietstocht en daarna chinees
gisteren nog ff naar de bios geweest, ook gezellig
en ook nog Zatox, Brennan Heart en Technoboy gezien
![]()
Remcore op de trekkerrrrrr... hehequote:Op maandag 28 mei 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb vandaag op een trekker geredenbij m'n vriendin thuis
buurtfeest was wel gezellig, soort van puzzelfietstocht en daarna chinees
gisteren nog ff naar de bios geweest, ook gezellig
en ook nog Zatox, Brennan Heart en Technoboy gezien
![]()
in de stairway nog wel... vet kewl...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
wie?
zijn er trouwens nog mensen naar de ONZ-meet (geweest)?
Whehe, naisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uiteraard, net lekker mijn bed uit komen rollen.![]()
Beste verkoopcijfersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
zo ik ben er ook weer.
het was aardig rustig op de camping omdat er weinig mensen naar het motorweekend gingen. ik heb wel 3 pakjes sigaretten en 2 witte wijn verkocht op zondagavond.
Ik heb het trouwens over camping dennenoord.
gister na het schoonmaken van de wc's heb ik thuis zooi achter de deur gesmeten en door naar beckum. ik kan het natuurlijk niet maken om daar niet te komen
en vanmorge om half 8 werken
It's A Boy/Girl Thing...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Stienn het volgende:
[..]
Welke film?
Ik ben gister naar spyder man 3 geweest, viel een beetje tegen..
wel beetje standaard plot van 'lichaamsverwisseling' maar wel leuk uitgewerkt, soms echt geniale momentenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Stienn het volgende:
leuke film?
De hoeveelheid bier die nodig waren om dit te bedenken en te maken waren niet zo goed voor de lever, de pens en de bankrekening.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
De hoeveelheid bier die nodig waren om dit te bedenken en te maken waren niet zo goed voor de lever, de pens en de bankrekening.
Ach ik zeg altijd maar, je kan niet de hele dag nuchter zijn![]()
nee das ook al zowatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
De hoeveelheid bier die nodig waren om dit te bedenken en te maken waren niet zo goed voor de lever, de pens en de bankrekening.
Ach ik zeg altijd maar, je kan niet de hele dag nuchter zijn![]()
ik bun d'r ja waquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een henige boel hier
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
dan ga je uit je nek lullen. dat kuj volges mij wel
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
dan ga je uit je nek lullen. dat kuj volges mij wel
net doen alsof je in ONZ zitquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan dat niet. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
dat lage niveau kan ik niet evenaren, moet je toch echt ff een kijkje gaan nemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik zit bijna nooit in ONZhoe gaat dat dan? doe eens voor
![]()
we doen het om en omquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog normale mensen hier?
die remco baggert het hele topic vol
Niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij werden geroepen?
jawelquote:
Hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
leuk dat jij er bent, waar is die andere draak dan??
nee, jullie moesten ff zorgen voor afwisseling tussen Wouter en mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Is het nu de bedoeling dat wij de boel volbaggeren?
Die was dr ook welquote:
jaa toggggquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog normale mensen hier?
die remco baggert het hele topic vol
gelukkig niet, daar kreeg ik al binnen 10 seconden een slotje... dus daar post ik nooooooit meerquote:
link??quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelukkig niet, daar kreeg ik al binnen 10 seconden een slotje... dus daar post ik nooooooit meer
nee, naar jouw slotje binnen 10 secondenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
'
Naar ONZ??? Onzin voor je leven!
gewoon ff benieuwdquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
was ook een topic van niks hoor.... maar we waren aan het ouwehoeren in het defqon topic en dat mocht niet van iemand daar.... dus toen ging ik naar ONZ... maar daar mocht het ook al niet.......
(het.ismij ik vin je lief)
verveel je je ofzo trouwens?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maar ik vin jou ook lief hoor....
maar jij was er toen denk ik niej...
ok genoeg gebreezah'd.... begint eng te worden
nope, moet vrijdag werken tot 21.00 en zaterdag om 10.00 weer beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gaan er nog mensen naar de nacht van hengelo vrijdag??
vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ahh... werken doe ik niet meer aan dus dat scheelt weer..
al heb ik net weer in de stad gelopen en dat kost gelijk weer geld... (nah ja het er lopen opzich niet maar dan zie je weer allemaal leuke dingetjes he)
ik zie hier wel onzinnigere topicsquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kreator het volgende:
...twente is okay hoor, maar om nou nou een topic aan te wijden...
..ik kom hier ook al een tijdje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik zie hier wel onzinnigere topics
waarom niet??quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kreator het volgende:
...twente is okay hoor, maar om nou nou een topic aan te wijden...
iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach stufi was weer binnen he
zag je diequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jij bent snel onder de indruk hoor!!!
dat blijkt... is had er dus eenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zag je dieen
niet staan??
sarcasme is moeilijk uit te drukken op FOK!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat blijkt... is had er dus eenen
bij moeten zetten??
![]()
je hebt er ook 1 waarbij de rechter de linker op het achterhoofd likt, daar strooit Houniet altijd meequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat een maffe smiley trouwens... die linker vind het nog leuk ook
![]()
hmm... dat lijkt me ook niks....quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt er ook 1 waarbij de rechter de linker op het achterhoofd likt, daar strooit Houniet altijd mee
ik zal Houniet even vragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm... dat lijkt me ook niks....
nee hoor, PPM Band is erg populairquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
PPM en Dries Roelvink?? juck
zal toch nog wel meevallen met de drukte?
hmm volgens mij heb ik ze een keer in bruins gezien... niet echt boeiendquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, PPM Band is erg populairen het is dichtbij voor iedereen uit Haaksbergen, dus denk dat het erg gezellig gaat worden
*gaat op het puntje van haar stoel zitten*quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat gaat deze player dit weekend doen dan??
Wat wilde je dan horen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja beetje teleurstellend dit...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat wilde je dan horen?
*gaat op het puntje van zijn stoel zitten
Dat je naar één of ander wild feest gaat ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat wilde je dan horen?
Niet iedereen kan zo'n wild feestbeest zijn als jij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je naar één of ander wild feest gaat ofzo![]()
amzkieee gaat nooit uit dus dat gaat niet werken
![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n wild feestbeest zijn als jij.![]()
Yupz, maar PC'tje vlak naast de TV neergezet. Lekker afwisselend fokken en op de bank liggen. Straks ff Giro en koffer inpakken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens![]()
![]()
Tennis aan t kijken?
Ook leuk inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik heb een scriptie om af te maken
Beters!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
11 juni inleveren, als het goed gaat 25 juni al vakantie
laatste (zware) loodjes, wel even flink aan de bak nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beters!![]()
Het aftellen is dus al begonnen? Al bijna klaar met scriptie of te verslaafd aan Fok?
Nog even aan de bak, maar dan hej ook wat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laatste (zware) loodjes, wel even flink aan de bak nog
een HBO-diplomaquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog even aan de bak, maar dan hej ook wat.
Je mag zeker niet klagen inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een HBO-diplomaen dan heb ik in 9 jaar HAVO + HBO doorgelopen
en een baan voor na de HBO heb ik ook al, goed voor elkaar dacht ik
senk joequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je mag zeker niet klagen inderdaad.Gefeliciteerd trouwens met de baan na je afstuderen.
ik gun jij de vakantie ook welquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
You're welcome. Ik ben de beroerdste niet, gun de medemens het allerbeste.![]()
Dan zal ik tijdens mijn vakantie maar niet op Fok komen om jullie hier een beetje lekker jaloers te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gun jij de vakantie ook wel
een klein beetje dan, want ik baal, ik wil ook (op) vakantie
moet jij wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan zal ik tijdens mijn vakantie maar niet op Fok komen om jullie hier een beetje lekker jaloers te maken.![]()
Bassie, waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan zal ik tijdens mijn vakantie maar niet op Fok komen om jullie hier een beetje lekker jaloers te maken.![]()
Peking. Vakantie combineren met beurs voor mijn vader.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bassie, waar ga je heen op vakantie?
Joh?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Peking. Vakantie combineren met beurs voor mijn vader.![]()
Morgen vliegen en ben 9 dagen weg. Vrees alleen dat ik veel op bed lig in het hotel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joh?![]()
Hoelang ga je en wanneer?
Lijkt me altijd nog een keer tof om een snuifje op te snuiven van een compleet andere cultuur![]()
Zou ik mij daar ff over heen zetten en het toch proberen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Morgen vliegen en ben 9 dagen weg. Vrees alleen dat ik veel op bed lig in het hotel.![]()
Ik ga het zeker proberen ja, maar denk dat ik het vooral in de avonden zwaar krijg. Maar het wordt vast en zeker wel mooi ja en ga er wel van genieten. Nu hopen dat het weer daar een beetje meewerkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou ik mij daar ff over heen zetten en het toch proberen!![]()
Dit maak je niet zo vaak mee denk ik![]()
Zou ik zeker doen jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ga het zeker proberen ja, maar denk dat ik het vooral in de avonden zwaar krijg. Maar het wordt vast en zeker wel mooi ja en ga er wel van genieten. Nu hopen dat het weer daar een beetje meewerkt.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=weer+in+peking&meta=
Hoop toch op een zonnetje erbij, de temperatuur is in ieder geval dik in orde.![]()
Nog niks gepland nee. Afgelopen maandag pas geregeld dat we erheen zouden gaan. Welk hotel? weet ik nog niet precies meer, vader heeft dat geregeld. Zie ik daar wel, hoop niet zoveel in het hotel te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen ja! Nog wat gepland of zie je t wel?
iig beter dan hier t weer! Welk hotel zit je?
ooh, dacht dat je al een tijdje geleden dit al gepland had. Meende er iets van te herinneren dat je een keer zei dat je pa naar China ging...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog niks gepland nee. Afgelopen maandag pas geregeld dat we erheen zouden gaan. Welk hotel? weet ik nog niet precies meer, vader heeft dat geregeld. Zie ik daar wel, hoop niet zoveel in het hotel te zijn.![]()
Dat was afgelopen Oktober denk ik dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Meende er iets van te herinneren dat je een keer zei dat je pa naar China ging...
Zou maar zo kunnen ja, heb t iig al een keer gehoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was afgelopen Oktober denk ik dan.
En inderdaad, ziet er naar uit dat er genoeg te doen/ zien is in Peking.
Nop, moeder moet hier nog aantal zaakjes regelen en mijn zus moet 'gewoon' werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen ja, heb t iig al een keer gehoord!
Idd, genoeg te doen, hele fam. present?
Aah, ben je dan altijd met je pa op de beurs dan of is die beurs maar een paar dagen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nop, moeder moet hier nog aantal zaakjes regelen en mijn zus moet 'gewoon' werken.
Heanigquote:
Welkom terugquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
okeej, ik ging verdan en ben nu thuis![]()
Nah ja royco Remcore noemde je een player... ik denk nu krijgen we een mooi verhaal over hoeveel wijven je gaat versieren dit weekend....quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat wilde je dan horen?
IK noemde hem een playerquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en ik ben ook weer wakker... phoe...
[..]
Nah ja royco noemde je een player... ik denk nu krijgen we een mooi verhaal over hoeveel wijven je gaat versieren dit weekend....
sorryyyyyyyy ik zeg toch ben net weer wakkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
e
[..]
IK noemde hem een player
ReMcOrE, niet Roycoooooo
pokeren met de hele groep van school bij 1 van ons... 1 van de laatste mogelijkheden om bij elkaar te zitten voordat we verdedigingen hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog plannen voor vanavond? Of hele avond beetje lamlendig thuis rondhangen?
Goede morgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sorryyyyyyyy ik zeg toch ben net weer wakker![]()
![]()
Pokeren, altijd gezellig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pokeren met de hele groep van school bij 1 van ons... 1 van de laatste mogelijkheden om bij elkaar te zitten voordat we verdedigingen hebbenwordt wel gezellig
![]()
ja, maar niet door mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pokeren, altijd gezellig.Zullen vast ook wel een respectabel aantal biertjes geopend worden.
vanmorgen was ik ook gewoon wakker hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goede morgen
[..]
Pokeren, altijd gezellig.Zullen vast ook wel een respectabel aantal biertjes geopend worden.
Oke, my bad. Goedenavondquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vanmorgen was ik ook gewoon wakker hoor...half tenminste
kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vanmorgen was ik ook gewoon wakker hoor...half tenminste
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedenavond!!
ik ben niet gek op koken, dus zo aanschuiven is ideaal, en het meeste lust ik ook welquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
handig toch
maar vind het ook altijd wel leuk om te kiezen wat ik ga eten
Visquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb al aardappels + vis + wortels naar binnen gewerkt
nu ook zo even toetje doen
Misschien de diepvries al vol met ander (ongezond) voedsel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
waarom heb ik nou geen pizza in huis dom dom..
neuh niet zo ongezond...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien de diepvries al vol met ander (ongezond) voedsel?
geen patat enzo??quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuh niet zo ongezond...
kip, kipburgers, snitzels, kebap, varkenshaas, kip cordonbleu, visburger, loempia, brood.........
dan schuif je ook lekker makkelijk aan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee mijn ouders doen al zondag patat dag.. 1x patat in de week is genoeg
tuurlijk... en soms krijg ik mam zover dat ze iets speciaals voor me maakt ;Pquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan schuif je ook lekker makkelijk aan??
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tuurlijk... en soms krijg ik mam zover dat ze iets speciaals voor me maakt ;P
Goed bezig inderdaad. Met de inhoud van je diepvries is ook niets mis, nouja, buiten die pizza die er niet inligt dan.quote:
ik houd niet van boodschappen doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goed bezig inderdaad. Met de inhoud van je diepvries is ook niets mis, nouja, buiten die pizza die er niet inligt dan.
Type liever lui dan moe dus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik houd niet van boodschappen doen
1x in de week en niet vaker... en bovendien, ik wil niet telkens hetzelfde eten
Vulle wille!quote:
Valt me mee, vrees dat ik het wel wat vaker zal gaan eten als ik uit huis ga.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
mwah 1x in de twee weken ofzo??
veel plezier Rem!
daarvoor moet ik ook al naar mama...quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vulle wille!
[..]
Valt me mee, vrees dat ik het wel wat vaker zal gaan eten als ik uit huis ga.
Maar ik duik even in een lekker warm bad.![]()
Je kunt niet alles hebben he. Tegenover het niet kunnen badderen heb jij meer dan genoeg voordelen staan die ik niet heb als nog steeds bij ouders wonend iemand, dus dit mag je me wel gunnen vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daarvoor moet ik ook al naar mama...
tuurlijk gun ik je dat.. ben blij dat dat ik niet meer thuis woonquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben he. Tegenover het niet kunnen badderen heb jij meer dan genoeg voordelen staan die ik niet heb als nog steeds bij ouders wonend iemand, dus dit mag je me wel gunnen vind ik.Maar ik duik er nu echt in voordat het water koud is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef The_S het volgende:
* The_S luistert nog even de livesets van defqon.1 2006![]()
* ruler houdt zich wijselijk stilquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:20 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, komt genoeg onzin voorbij hier.
Edit: Ik wil muziek geen onzin noemen hoor!
Goed goed, jij ziet er ook weer keurig uit vandaagquote:
Dankje Damzkie. En een asprientje helpt niet echt, maar ik zal niet eerder op bed liggen voordat ze me dood kunnen aanvegenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Veel plezier hé Blawh! Vergeet er niet van te genieten
Anders neem je maar effe een extra asprientje!
Top, je kunt genoeg slapen in t vliegtuigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk het wel, misschien zo nog een uurtje slapen, maar verder ben ik er klaar voor ja.
Volgens mij vlieg ik rond 17.30 en kom ik tegen 8.30 plaatselijke tijd aan. Dat zit ik dus als het goed is een uur of 9 in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, je kunt genoeg slapen in t vliegtuig!
Hoelaat vertrek je? Hoelang duurt die reis eigenlijk?![]()
Op zich wel fijn, heb je geen jetlag. Sluit mooi aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij vlieg ik rond 17.30 en kom ik tegen 8.30 plaatselijke tijd aan. Dat zit ik dus als het goed is een uur of 9 in het vliegtuig.
Yupz, heb kaartje optijd verlengd. Jij ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles seasonticket al verlengd?
Ik slaap wel eerst een paar uur als ik daar aankom denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op zich wel fijn, heb je geen jetlag. Sluit mooi aan![]()
en hoe was het?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond PPM Band () en Dries Roelvink (
) bij Landjuweel in Haaksbergen
mooi gezellig, mooi bier drinken
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
jow met de banjo. goedemorge mensen van het goede leven
nog naar Veldmaat Bruist / Hengevelde komend weekend dan??quote:Op maandag 4 juni 2007 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
ben bij mn vriendin in drenthe geweest. zijn uitgeweest in assen. dikke 30 km gefietst. stelletje gekken daar.
voor mij wordt het waarschijnlijk Veldmaat Bruist, is vorig jaar erg goed bevallenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
@ remco:
ik weet niet wat ik zaterdag ga doen. hengevelde waarschijnlijk niet, tenminste ik heb daar niet zoveel zin aan.
Noem me maar Roy, anders moet je ook zoveel typenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
@Roycooooooooooo
ga je vaker wielrennen kijken? lijkt mij eigelijk niet zoveel aan maja.
vanmorgen wel, nu ff wat rustiger aanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hallooo Tukkers!! Allemaal weer "hard" aan het werk?
Wanneer niet he, veel te veel gestressquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hallooo Tukkers!! Allemaal weer "hard" aan het werk?
Westerhaar is welkom, vlakbij Vriezenveen toch??quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef IkWilbert het volgende:
Is Westerhaar ook Tukkerland?![]()
fap fap fap
ik niet... mijn piratenpak ligt nog bij de stomerij.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef The_S het volgende:
whehehe lol dat filmpje
btw wie gaat er vrijdag naar piratenfeest in reutum?
Lollersquote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef IkWilbert het volgende:
Is Westerhaar ook Tukkerland?![]()
fap fap fap
In Duitsland.. maar Köttelpeer by birth...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
waar woon je dan?
Denekamp dus, woont nog familie van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef charon het volgende:
[..]
In Duitsland.. maar Köttelpeer by birth...
ie neult hier moar een end wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef charon het volgende:
[..]
In Duitsland.. maar Köttelpeer by birth...
Ho, dat nich he, ik bin genne Pruus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
duitsers? OMG OMG OMG....
nahja vooruit... denekamp is twente
Niks was mooier as in '88 met de Marechaussee (omdat die ORANJE zwaailichtn haddn) veurop naor de grens ..quote:
mooi betje provoceer'nquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef charon het volgende:
[..]
Niks was mooier as in '88 met de Marechaussee (omdat die ORANJE zwaailichtn haddn) veurop naor de grens ..
ik heb wel een abraham voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn ouders worden deze maand allebei 50 en willen er niks aan doen! Oftewel geen party/leuke geintjes...
We zijn dus druk aan het brainstormen en een abraham/sarah aan het regelen
Heeft iemand hier nog leuke ideeen/goede adressen voor leuke dingetjes????![]()
![]()
GEEN leuke geintjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:26 schreef rulerofdeath het volgende:
als ze wieldoppen op de auto hebben: ander setje kopen en gifgroen spuitenen die dag op de auto zetten
die bood ik haar net aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
GEEN leuke geintjes!
Ze zoekt een Abraham/Sarah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |