nee hoor, PPM Band is erg populairquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
PPM en Dries Roelvink?? juck
zal toch nog wel meevallen met de drukte?
hmm volgens mij heb ik ze een keer in bruins gezien... niet echt boeiendquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, PPM Band is erg populairen het is dichtbij voor iedereen uit Haaksbergen, dus denk dat het erg gezellig gaat worden
*gaat op het puntje van haar stoel zitten*quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat gaat deze player dit weekend doen dan??
Wat wilde je dan horen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja beetje teleurstellend dit...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat wilde je dan horen?
*gaat op het puntje van zijn stoel zitten
Dat je naar één of ander wild feest gaat ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat wilde je dan horen?
*gaat op het puntje van zijn stoel zitten
Niet iedereen kan zo'n wild feestbeest zijn als jij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je naar één of ander wild feest gaat ofzo![]()
amzkieee gaat nooit uit dus dat gaat niet werken
![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n wild feestbeest zijn als jij.![]()
Yupz, maar PC'tje vlak naast de TV neergezet. Lekker afwisselend fokken en op de bank liggen. Straks ff Giro en koffer inpakken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens![]()
![]()
Tennis aan t kijken?
Ook leuk inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik heb een scriptie om af te maken
Beters!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
11 juni inleveren, als het goed gaat 25 juni al vakantie
laatste (zware) loodjes, wel even flink aan de bak nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beters!![]()
Het aftellen is dus al begonnen? Al bijna klaar met scriptie of te verslaafd aan Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |