geen patat enzo??quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuh niet zo ongezond...
kip, kipburgers, snitzels, kebap, varkenshaas, kip cordonbleu, visburger, loempia, brood.........
dan schuif je ook lekker makkelijk aan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee mijn ouders doen al zondag patat dag.. 1x patat in de week is genoeg
tuurlijk... en soms krijg ik mam zover dat ze iets speciaals voor me maakt ;Pquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan schuif je ook lekker makkelijk aan??
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tuurlijk... en soms krijg ik mam zover dat ze iets speciaals voor me maakt ;P
Goed bezig inderdaad. Met de inhoud van je diepvries is ook niets mis, nouja, buiten die pizza die er niet inligt dan.quote:
ik houd niet van boodschappen doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goed bezig inderdaad. Met de inhoud van je diepvries is ook niets mis, nouja, buiten die pizza die er niet inligt dan.
Type liever lui dan moe dus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik houd niet van boodschappen doen
1x in de week en niet vaker... en bovendien, ik wil niet telkens hetzelfde eten
Vulle wille!quote:
Valt me mee, vrees dat ik het wel wat vaker zal gaan eten als ik uit huis ga.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
mwah 1x in de twee weken ofzo??
veel plezier Rem!
daarvoor moet ik ook al naar mama...quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vulle wille!
[..]
Valt me mee, vrees dat ik het wel wat vaker zal gaan eten als ik uit huis ga.
Maar ik duik even in een lekker warm bad.![]()
Je kunt niet alles hebben he. Tegenover het niet kunnen badderen heb jij meer dan genoeg voordelen staan die ik niet heb als nog steeds bij ouders wonend iemand, dus dit mag je me wel gunnen vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daarvoor moet ik ook al naar mama...
tuurlijk gun ik je dat.. ben blij dat dat ik niet meer thuis woonquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben he. Tegenover het niet kunnen badderen heb jij meer dan genoeg voordelen staan die ik niet heb als nog steeds bij ouders wonend iemand, dus dit mag je me wel gunnen vind ik.Maar ik duik er nu echt in voordat het water koud is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef The_S het volgende:
* The_S luistert nog even de livesets van defqon.1 2006![]()
* ruler houdt zich wijselijk stilquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:20 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, komt genoeg onzin voorbij hier.
Edit: Ik wil muziek geen onzin noemen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |