dat lage niveau kan ik niet evenaren, moet je toch echt ff een kijkje gaan nemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik zit bijna nooit in ONZhoe gaat dat dan? doe eens voor
![]()
we doen het om en omquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog normale mensen hier?
die remco baggert het hele topic vol
Niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij werden geroepen?
jawelquote:
Hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
leuk dat jij er bent, waar is die andere draak dan??
nee, jullie moesten ff zorgen voor afwisseling tussen Wouter en mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Is het nu de bedoeling dat wij de boel volbaggeren?
Die was dr ook welquote:
jaa toggggquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog normale mensen hier?
die remco baggert het hele topic vol
gelukkig niet, daar kreeg ik al binnen 10 seconden een slotje... dus daar post ik nooooooit meerquote:
link??quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelukkig niet, daar kreeg ik al binnen 10 seconden een slotje... dus daar post ik nooooooit meer
nee, naar jouw slotje binnen 10 secondenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
'
Naar ONZ??? Onzin voor je leven!
gewoon ff benieuwdquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
was ook een topic van niks hoor.... maar we waren aan het ouwehoeren in het defqon topic en dat mocht niet van iemand daar.... dus toen ging ik naar ONZ... maar daar mocht het ook al niet.......
(het.ismij ik vin je lief)
verveel je je ofzo trouwens?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maar ik vin jou ook lief hoor....
maar jij was er toen denk ik niej...
ok genoeg gebreezah'd.... begint eng te worden
nope, moet vrijdag werken tot 21.00 en zaterdag om 10.00 weer beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gaan er nog mensen naar de nacht van hengelo vrijdag??
vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ahh... werken doe ik niet meer aan dus dat scheelt weer..
al heb ik net weer in de stad gelopen en dat kost gelijk weer geld... (nah ja het er lopen opzich niet maar dan zie je weer allemaal leuke dingetjes he)
ik zie hier wel onzinnigere topicsquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kreator het volgende:
...twente is okay hoor, maar om nou nou een topic aan te wijden...
..ik kom hier ook al een tijdje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik zie hier wel onzinnigere topics
waarom niet??quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kreator het volgende:
...twente is okay hoor, maar om nou nou een topic aan te wijden...
iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach stufi was weer binnen he
zag je diequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jij bent snel onder de indruk hoor!!!
dat blijkt... is had er dus eenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zag je dieen
niet staan??
sarcasme is moeilijk uit te drukken op FOK!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat blijkt... is had er dus eenen
bij moeten zetten??
![]()
je hebt er ook 1 waarbij de rechter de linker op het achterhoofd likt, daar strooit Houniet altijd meequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat een maffe smiley trouwens... die linker vind het nog leuk ook
![]()
hmm... dat lijkt me ook niks....quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt er ook 1 waarbij de rechter de linker op het achterhoofd likt, daar strooit Houniet altijd mee
ik zal Houniet even vragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm... dat lijkt me ook niks....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |