ja dat maakt niet uit he, gaat om de functiesquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, als het goed is wel.. het is allemaal vrij basic hoor..
Oh dus een lelijkerd heb je ook geen problemen mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat maakt niet uit he, gaat om de functies
ze mag dan wel knap zijn, gaat ook om het innerlijk he
Om dr nek? Dan is het een WC-brilquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme... Loop hier net een lekker wijf binnen! met een bril op!
Het krioelt er van!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet ook van die koffie afblijven
Er zijn zoveel dingen lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Het krioelt er van!
[..]Maar het is zo lekker
als ze alleen mooi kan zijn is het ook saaiquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef denB het volgende:
[..]
Oh dus een lelijkerd heb je ook geen problemen mee?
quote:
Op der hoofd! zoeen om lekker overheen te spuiten!quote:
hoe jij het noemen wilquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
een bruine speer uit je rug drukken bedoel je
of suriname terug sturen
Ik vind jullie maar eng...quote:
ik ben er nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoooo... daar valt het topic ook ineens dood...
ik denk dat ik je maar alleen laat... Vanavond nog wat posten en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaagquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ben er nog.................................................
z
........................even.
Nogalquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar alleen laat... Vanavond nog wat posten en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag
Nouquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar alleen laat... Vanavond nog wat posten en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag
Sorry...quote:
Lekker!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Moest ff ijs halen voor de hele toko hier. Voordat je dat hebt gedaan en alles hebt afgerekend ben je een uur verder! Nog 20 minuten
![]()
Dat moet veel sneller kunnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat vorige topic duurde gewoon maar minder dan 40 minuten...
vandaag niet meer...quote:
Ga je gangquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik pak mn spullen en ga naar huis! tjuuuusssss!!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik pak mn spullen en ga naar huis! tjuuuusssss!!
Spam waarschuwingen ??? waar ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
* Goover vreest voor nieuwe spam waarschuwingen....
Weekend ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef Casual-T het volgende:
Mensen allemaal gegroet, een prettig weekend en tot dinsdag! En niet spammen hier hé in het weekend..![]()
Ik weet nergens vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
Heb ik wat gemist in de tussentijd? Heeft een modje geklaagd ofzo![]()
die kregen we ooit eensquote:
nee, er is niets aan de hand. alleen het vorige topic ging iets wat te snel, en dat is niet de bedoeling he. het moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
Heb ik wat gemist in de tussentijd? Heeft een modje geklaagd ofzo![]()
Helaas wel ja ... ik geloof dat het samen met jitzzze was... of was het nou met een andere zeer actieve stage poster waarvan ik de naam vergeten benquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, er is niets aan de hand. alleen het vorige topic ging iets wat te snel, en dat is niet de bedoeling he. het moet wel leuk blijven
jij weet als geen anders wat de gevolgen zijn, ofniet Tear![]()
Nog 29 minutenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef denB het volgende:
pff nog een uur
EN dan morgen weer verder werken, als ik de juiste papieren heb
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Sehnsucht het volgende:
nou beste mensen, het was wederom gezellig. ik ga effetjes naar huis fietsen, kom vanavond vast nog wel even buurten, zo niet, tot morgen![]()
Ja dat was echt best wel ziek, dat ging echt nog zoveel harder niet normaal meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]dag
@ tear, maakt geen flikker uit wie het was, dat was niet normaal toen. ik wil deze reeks eigenlijk wel behouden. ik neem aan dat iedereen daar zo over denkt
Zolang het ergens over gaat hoeven jullie je niet in te houdenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
dag
@ tear, maakt geen flikker uit wie het was, dat was niet normaal toen. ik wil deze reeks eigenlijk wel behouden. ik neem aan dat iedereen daar zo over denkt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |