ja dat maakt niet uit he, gaat om de functiesquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, als het goed is wel.. het is allemaal vrij basic hoor..
Oh dus een lelijkerd heb je ook geen problemen mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat maakt niet uit he, gaat om de functies
ze mag dan wel knap zijn, gaat ook om het innerlijk he
Om dr nek? Dan is het een WC-brilquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme... Loop hier net een lekker wijf binnen! met een bril op!
Het krioelt er van!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet ook van die koffie afblijven
Er zijn zoveel dingen lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Het krioelt er van!
[..]Maar het is zo lekker
als ze alleen mooi kan zijn is het ook saaiquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef denB het volgende:
[..]
Oh dus een lelijkerd heb je ook geen problemen mee?
quote:
Op der hoofd! zoeen om lekker overheen te spuiten!quote:
hoe jij het noemen wilquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
een bruine speer uit je rug drukken bedoel je
of suriname terug sturen
Ik vind jullie maar eng...quote:
ik ben er nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoooo... daar valt het topic ook ineens dood...
ik denk dat ik je maar alleen laat... Vanavond nog wat posten en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaagquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ben er nog.................................................
z
........................even.
Nogalquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar alleen laat... Vanavond nog wat posten en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag
Nouquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar alleen laat... Vanavond nog wat posten en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag
Sorry...quote:
Lekker!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Moest ff ijs halen voor de hele toko hier. Voordat je dat hebt gedaan en alles hebt afgerekend ben je een uur verder! Nog 20 minuten
![]()
Dat moet veel sneller kunnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat vorige topic duurde gewoon maar minder dan 40 minuten...
vandaag niet meer...quote:
Ga je gangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |