Spam waarschuwingen ??? waar ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
* Goover vreest voor nieuwe spam waarschuwingen....
Weekend ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef Casual-T het volgende:
Mensen allemaal gegroet, een prettig weekend en tot dinsdag! En niet spammen hier hé in het weekend..![]()
Ik weet nergens vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
Heb ik wat gemist in de tussentijd? Heeft een modje geklaagd ofzo![]()
die kregen we ooit eensquote:
nee, er is niets aan de hand. alleen het vorige topic ging iets wat te snel, en dat is niet de bedoeling he. het moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
Heb ik wat gemist in de tussentijd? Heeft een modje geklaagd ofzo![]()
Helaas wel ja ... ik geloof dat het samen met jitzzze was... of was het nou met een andere zeer actieve stage poster waarvan ik de naam vergeten benquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, er is niets aan de hand. alleen het vorige topic ging iets wat te snel, en dat is niet de bedoeling he. het moet wel leuk blijven
jij weet als geen anders wat de gevolgen zijn, ofniet Tear![]()
Nog 29 minutenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef denB het volgende:
pff nog een uur
EN dan morgen weer verder werken, als ik de juiste papieren heb
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Sehnsucht het volgende:
nou beste mensen, het was wederom gezellig. ik ga effetjes naar huis fietsen, kom vanavond vast nog wel even buurten, zo niet, tot morgen![]()
Ja dat was echt best wel ziek, dat ging echt nog zoveel harder niet normaal meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]dag
@ tear, maakt geen flikker uit wie het was, dat was niet normaal toen. ik wil deze reeks eigenlijk wel behouden. ik neem aan dat iedereen daar zo over denkt
Zolang het ergens over gaat hoeven jullie je niet in te houdenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
dag
@ tear, maakt geen flikker uit wie het was, dat was niet normaal toen. ik wil deze reeks eigenlijk wel behouden. ik neem aan dat iedereen daar zo over denkt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]dag
We hebben wel een beetje zelfkennisquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang het ergens over gaat hoeven jullie je niet in te houden
Het is vandaag inderdaad wel erg hard gegaan, maar gelukkig zien jullie zelf ook dat het misschien tè hard ging
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:36 schreef teardropnl het volgende:
[..]
We hebben wel een beetje zelfkennis
Modje is oke
precies, maar mensen met topic diaree heb ik het niet zo op. of die perse bovenaan willen staan op dat dagposting gedoe. ik wil de sfeer niet verpesten ofzo maar vandaag was echt erg. straks stopt deze reeks weer en dan moet je echt gaan stage lopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang het ergens over gaat hoeven jullie je niet in te houden
Het is vandaag inderdaad wel erg hard gegaan, maar gelukkig zien jullie zelf ook dat het misschien tè hard ging
Amenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
precies, maar mensen met topic diaree heb ik het niet zo op. of die perse bovenaan willen staan op dat dagposting gedoe. ik wil de sfeer niet verpesten ofzo maar vandaag was echt erg. straks stopt deze reeks weer en dan moet je echt gaan stage lopen
Moet dat nou echt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
precies, maar mensen met topic diaree heb ik het niet zo op. of die perse bovenaan willen staan op dat dagposting gedoe. ik wil de sfeer niet verpesten ofzo maar vandaag was echt erg. straks stopt deze reeks weer en dan moet je echt gaan stage lopen
Staat jou computer naast het water apparaat dan ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:39 schreef denB het volgende:
[..]
Moet dat nou echt?![]()
1 ding is wel zeker, hoe vaker ik post hoe meer water ik zuip -_-
Waterkoeling van het toetsenbord.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Staat jou computer naast het water apparaat dan ?
Tot morgen hounietquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:42 schreef Houniet het volgende:
ik denk wel dat iedereen hier zo over denkt. lekker dom lullen over chicks, milfs, voetbal, bootjes en muziek maakt geen fuck uithet hoeft niet over stage te gaan. alleen het is niet te bedoeling dat we er per dag zoveel mogelijk topics doorheen janken
nu weer genoeg hierover
ik ga vis eten, tot morgen enzo![]()
1 kamer verder opquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Staat jou computer naast het water apparaat dan ?
Kibbelingquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:47 schreef DaFan het volgende:
Vis
Ik ga binnenkort weer s wat haring halen denk ik, hebben ze dat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |