met mij gaat het wel lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
tot een paar minuten geleden super geweldig....![]()
![]()
...maar nu....
![]()
Kenker gast ik dacht dat ik slecht was met spellingzorzquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef forestnymph het volgende:
Opzich ging het goed.. totdat je plotseling verhale nte horen krijgt die over je zijn vertelt. .waardoor je ze dan maar eens gaat lezen..
very dissapointing.. but hey.. i'll survive,, morge ntoch maar eens vrage nwelke woordne van mij hij niet begrijpt..
nou sterkte ermee..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef forestnymph het volgende:
Opzich ging het goed.. totdat je plotseling verhale nte horen krijgt die over je zijn vertelt. .waardoor je ze dan maar eens gaat lezen..
very dissapointing.. but hey.. i'll survive,, morge ntoch maar eens vrage nwelke woordne van mij hij niet begrijpt..
Je lijkt me erg labiel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
dubbel......zo ongeveer....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja probeer dat eens onder woorden te brengen...![]()
quote:
join the clubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Hmmz, ik voel me een beetje eenzaam, terwijl ik er zelf voor gekozen heb om vanavond nergens heen te gaan.
Idemquote:
tot 2x toequote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:13 schreef Burdie het volgende:
PISCHAGERIJNIG..
Enenormeenzaamenverdrietig..
ja gelukkig welquote:
*wenst je veel succes!*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn haalt nog maar eens diep adem.
Duim voor me mensen, ik moet iets groots en moeilijks gaan doen. Het zal lang duren, het zal bloed, zweet en tranen kosten, en in het ergste geval kost het me jaren. Maar ik heb gelijk, en uiteindelijk zal ik dat krijgen. Maar voor die tijd, moet er nog flink gezweet, gebloed en gehuild worden.
heel veel sterkte en ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Duim voor me mensen, ik moet iets groots en moeilijks gaan doen. Het zal lang duren, het zal bloed, zweet en tranen kosten, en in het ergste geval kost het me jaren. Maar ik heb gelijk, en uiteindelijk zal ik dat krijgen. Maar voor die tijd, moet er nog flink gezweet, gebloed en gehuild worden.
Sterkte ende succes dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Here I am, brain the size of a planet, and they ask me to take you to the bridge.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Sterkte ende succes dan.![]()
OT: Moe, maar blij dat ik naar de begrafenis ben geweest. Niet zozeer voor mezelf, maar voor m'n dierbaren die mijn aanwezigheid op prijs stelden.
Het ligt meestal aan de vrouwen..quote:
nou enofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het ligt meestal aan de vrouwen..
Maar het is dat ik een vriendin heb, anders had ik je mee uit gevraagd. Je fotoboek![]()
Het is dat ik een vriend heb, anders was ik nu aan het blozenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar het is dat ik een vriendin heb, anders had ik je mee uit gevraagd. Je fotoboek![]()
Niet slechtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
*aai over de bol*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet 't niet, m'n nabije toekomst zou wel es flink kunnen gaan veranderen en ik hou niet zo van veranderingen
ja echt balen, tijd die je zelf in mag richten en waarin je je passies en die dingen waar je het (werken) toch allemaal voor doet kunt uitvoeren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Alweer 'n tijd wakker en slecht geslapen vannacht, nu 'n vrije dag voor de boegIk verveel me nu al
Idem.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef B-FliP het volgende:
Nachtje doorgehaald
Heftige sex gehad en achteraf spijt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:25 schreef birdydontfly het volgende:
moe en bah
Was het maar waarquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heftige sex gehad en achteraf spijt?
I know the feeling...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef DesertRose het volgende:
En nu weet ik wat ze bedoelen met:
Het duurt 1 seconde om je vertrouwen die je had te breken.
Werkelijk 1 seconde. Hoe kon ik zo naief zijn...![]()
Hoezo ze wilt je jaloers makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef Tiemie het volgende:
kut.
m'n exvriendin waar ik 1,5 jaar mee liep heeft me gister verteld dat ze zondag met 4 andere jongens heeft gezoend..
tsss...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef Tiemie het volgende:
kut.
m'n exvriendin waar ik 1,5 jaar mee liep heeft me gister verteld dat ze zondag met 4 andere jongens heeft gezoend..
Jemigquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef Tiemie het volgende:
kut.
En dit heeft ze je pas verteld nadat het uit was?quote:
Nee, dit was de reden dat het uitging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
En dit heeft ze je pas verteld nadat het uit was?
Geloof me, dat was niet de reden dat het uitging....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee, dit was de reden dat het uitging.
shit happens hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |