People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
Beetje gefrustreerde wedstrijd gevoetbald met bijna 'n uitbarsting.. Nadien ging 't redelijk, alleen nu alweer thuis om naar bed te gaan en morgenvroeg te gaan werken
alweer zo vroeg wakker op n vrije dag vandaag maar eens gaan shoppen voor n zonnebril en verder voel ik me wel oke, wel bang dat ik me dit weekend stierlijk ga vervelen
Nog een beetje moe, beetje keelpijn, beetje pijn in m'n nek. Maar verder juist goed. Op m'n gemak.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
wij zijn keilief! je bezoedelt de naam van het mannelijk geslacht! smaad!!!
ow ik voel me wel ok
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Q. het volgende: Hmmz, ik voel me een beetje eenzaam, terwijl ik er zelf voor gekozen heb om vanavond nergens heen te gaan.
Voel me uhm tja wel redelijk. Jammer dat het allemaal zo moet gaan, maar het is niet anders. Vanaf dinsdag druk weekje voor de boeg, dat is altijd wel fijn als je niet zoveel wilt nadenken.
Zwaar klote.. Had uit gewild. kwamen er opeens wat andere gasten die mee gingen, maar daar had ik dus ff geen zin in. Naja, eigenlijk ook weer wel, maar ik weet dat ik er dan weer voor jan lul bij zou lopen. Daar had ik dan weer geen zin in Daar zit je dan nu weer over te denken en kom je elke keer tot de conclusie dat je gewoon een keer mee moet, maar dat je dan toch weer als lulletje erachter loopt