met mij gaat het wel lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
tot een paar minuten geleden super geweldig....![]()
![]()
...maar nu....
![]()
Kenker gast ik dacht dat ik slecht was met spellingzorzquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef forestnymph het volgende:
Opzich ging het goed.. totdat je plotseling verhale nte horen krijgt die over je zijn vertelt. .waardoor je ze dan maar eens gaat lezen..
very dissapointing.. but hey.. i'll survive,, morge ntoch maar eens vrage nwelke woordne van mij hij niet begrijpt..
nou sterkte ermee..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:12 schreef forestnymph het volgende:
Opzich ging het goed.. totdat je plotseling verhale nte horen krijgt die over je zijn vertelt. .waardoor je ze dan maar eens gaat lezen..
very dissapointing.. but hey.. i'll survive,, morge ntoch maar eens vrage nwelke woordne van mij hij niet begrijpt..
Je lijkt me erg labiel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
dubbel......zo ongeveer....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja probeer dat eens onder woorden te brengen...![]()
quote:
join the clubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Hmmz, ik voel me een beetje eenzaam, terwijl ik er zelf voor gekozen heb om vanavond nergens heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |