en welke is dat? FOK!ken?quote:
doegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
Ben even naar het strandwe worden gek hiero op het kantoor, even een biertje drinken met de zaak
en inrichtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..
Irritant, zijn die Duitsers nog een beetje uit te houden? Tonen ze beetje interesse in je of valt het nog vies tegen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat verstaan gaat wel, maar als ze allemaal doorelkaar heen gaan blaffen en ook nog in dialect enzo...![]()
ook ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en inrichtenmeubels, koelkasten, grote diepvries, alle elektronica
![]()
Succes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..
[..]
Studeren he, aan de Erasmus!![]()
Dankquote:
HOIquote:
Het gaat, ben wel gelijk door iedereen geaccepteerd, het is niet dat ik genegeerd word omdat ik NOG MAAR 20 ben en even om de hoek kom kijken. En ze spreken (tegen mij dan) rustig en vooral duidelijk duits, en ik leer ze een beetje engels! en nederlands!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Irritant, zijn die Duitsers nog een beetje uit te houden? Tonen ze beetje interesse in je of valt het nog vies tegen?
alleen je stage nog? of moest je ook nog een paar tentamens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank![]()
Eerst deze studie maar eens halen![]()
ik zou ook wel met een laptop in de tuin willen zitten, maar ik heb A) geen laptop en B) ik moet hier zittenquote:
vooral A maakt het lastig!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik zou ook wel met een laptop in de tuin willen zitten, maar ik heb A) geen laptop en B) ik moet hier zitten![]()
ZEKERquote:
Nais, nais!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het gaat, ben wel gelijk door iedereen geaccepteerd, het is niet dat ik genegeerd word omdat ik NOG MAAR 20 ben en even om de hoek kom kijken. En ze spreken (tegen mij dan) rustig en vooral duidelijk duits, en ik leer ze een beetje engels! en nederlands!
En ik ga zaterdag alweer naar een feest, veel dingen waar ze vragen of ik mee wil enzo!![]()
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Casual-T het volgende:
MyFiPo
Tering wat laat...![]()
Cadeau voor stagebegeleiders?
Hee zit ons niet op te naaien hier hè!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stage SC #177 Weekend?!!!!!!!!!!!!!!
kijk eerst hier maar naar voordat je verder oordeeltquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stage SC #177 Weekend?!!!!!!!!!!!!!!
ik ben redelijk op weg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
redt hij ook wel als hij zo doorgaat
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk eerst hier maar naar voordat je verder oordeelt![]()
Stage SC #177 Weekend?!
Ja de duitsers zij goed te doen! ik mag ze wel! weet wel dat hier niet later wil wonen doem ij maar gewoon een engels sprekend land ergens ver wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nais, nais!Duitsers zijn over het algemeen wel:
![]()
Dit nog afmaken en nog 3 tentamens, te doen denk ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen je stage nog? of moest je ook nog een paar tentamens?
Mijn ouders komen zondag, en mn baas praat altijd over dubbel vla en chocomel dus mn ouders nemen van beide even 3 pakken mee! heb ik mn kado al klaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denken
topic diaree....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensen
het was een zwak moment, sorryquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensen
hoop je!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dit nog afmaken en nog 3 tentamens, te doen denk ik!![]()
vind ik wel 1 van de slechtste smoesjes!quote:
dat is niet best hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Dokter Dokter.. Ik heb last van topic diaree..
lijkt me echt heel vervelend..quote:
okeej, lees dan maar: ik had er gewoon zin in!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind ik wel 1 van de slechtste smoesjes!
Moet je ook een cadeau geven, ondanks dat je het jaar erop ook blijft?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denken
En dan blijven plakken tot je 65equote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Moet je ook een cadeau geven, ondanks dat je het jaar erop ook blijft?
Volgend jaar ga ik weer op dezelfde school stagelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |