Ik heb geen bijbaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoef nog maximaal 3 maand en 1 week te overleven bij m'n bijbaan![]()
Als ik hier had moeten solliciteren, was ik hier niet eens gekomen man!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
mijn baas heeft gezegd, dat als ik zou solliciteren, dat hij me aan zou nemen.
en da's echt waar
![]()
ik heb al vakantiewerk hier, van 11 juni tot 27 juli. van eind mei tot ik daar begin lekker vrijquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:42 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zei de mijne ook, en daar hebben ze nu een overleg over
Dus ik zit denk ik wel gebakken voor de zomer vakantie
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]dan laten we het zo, straks kunnen ze niet meer slapen!
ik werk vrijdag en zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb geen bijbaanzonde van mn vrije zaterdag
Ik lees net dat ik een mooie 37ste positie heb behaaldquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey kerel![]()
je hebt het niet gered gisteren, omdat je ze vroeg weg was
zie [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
Is er vandaag ook weer!quote:
hoera voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo, ik heb een lekker stuk taart gegeten om et vieren dat ik de 1000 heb gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een collega op het werk is jarig!
feliquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik een mooie 37ste positie heb behaald![]()
Ik dacht al.. dat zou wel hel triest zijn als je taart ging eten omdat je 1000 post heb gepostquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo, ik heb een lekker stuk taart gegeten om et vieren dat ik de 1000 heb gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een collega op het werk is jarig!
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb geen bijbaanzonde van mn vrije zaterdag
gedeeld 15e met PC eendquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ben net 15e geworden,
en Spamcore 1ste
Nou ja, al die lui die in het duits beginnen te praten waari k nog niets van versta, dan maak ik mn eigen feestje er maar vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht al.. dat zou wel hel triest zijn als je taart ging eten omdat je 1000 post heb gepost
Spamcore had er zin in gisterenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ben net 15e geworden,
en Spamcore 1ste
Hoelang zit je daar al dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja, al die lui die in het duits beginnen te praten waari k nog niets van versta, dan maak ik mn eigen feestje er maar van
jaquote:
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ga in de zomer wel een maandje of wat werken
![]()
Eenschquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jamaar we hadden ook een goed gespreksonderwerp
3-4 weekquote:
ik doe lekker met je mee!quote:
Ik niet man, werk max tot eind juliquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...Moeti k dan het hele topic in meentje volpraten...
![]()
Ik geef les...en ik denk niet dat mijn leerlingen dehele zomer door willen gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...Moeti k dan het hele topic in meentje volpraten...
![]()
meerdere onderwerpen zelfsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jamaar we hadden ook een goed gespreksonderwerp
ben bang van welquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik als een:quote:
Midden augustus hier...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik niet man, werk max tot eind juli![]()
Daarna vakantie vieren![]()
gvd... nou ja, eens zien of ik dan wel kan werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meerdere onderwerpen zelfs
[..]
ben bang van wel
quote:
Ooh vandaar dat je t nog niet kan verstaanquote:
dat is 1 van de voordelen als lerares zijnde...!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik geef les...en ik denk niet dat mijn leerlingen dehele zomer door willen gaan
Dus ik ben lekker vrij deze zomer
nee.... Leinonlein zit hier al een tijd, ik nog niet zo lang, maar het duits komt langzaam, het spreken dan, schrijven zal nooit lukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat je t nog niet kan verstaan!
Dacht dat je t er al langer vol hield..
Spreken pik je zo op denk ik! Verstaan nog wel iets snellerquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee.... Leinonlein zit hier al een tijd, ik nog niet zo lang, maar het duits komt langzaam, het spreken dan, schrijven zal nooit lukken
wat moet er allemaal gebeuren in dat huis dan??quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
moeten ook nog wel bezig in t huis (als ik deze opleiding haal) en we gaan studeren Rotterdam! Wordt je ook niet veel vrolijker van denk ik![]()
wat moet je in hemelsnaam in Rotterdam...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
moeten ook nog wel bezig in t huis (als ik deze opleiding haal) en we gaan studeren Rotterdam! Wordt je ook niet veel vrolijker van denk ik![]()
ja dat verstaan gaat wel, maar als ze allemaal doorelkaar heen gaan blaffen en ook nog in dialect enzo...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Spreken pik je zo op denk ik! Verstaan nog wel iets sneller![]()
lekker...! veel plezier! geniet er van onder werktijd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
Ben even naar het strandwe worden gek hiero op het kantoor, even een biertje drinken met de zaak
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
Ben even naar het strandwe worden gek hiero op het kantoor, even een biertje drinken met de zaak
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet er allemaal gebeuren in dat huis dan??
Studeren he, aan de Erasmus!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet je in hemelsnaam in Rotterdam...
Wat een levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
en welke is dat? FOK!ken?quote:
doegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
en inrichtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..
Irritant, zijn die Duitsers nog een beetje uit te houden? Tonen ze beetje interesse in je of valt het nog vies tegen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat verstaan gaat wel, maar als ze allemaal doorelkaar heen gaan blaffen en ook nog in dialect enzo...![]()
ook ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en inrichtenmeubels, koelkasten, grote diepvries, alle elektronica
![]()
Succes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..
[..]
Studeren he, aan de Erasmus!![]()
Dankquote:
HOIquote:
Het gaat, ben wel gelijk door iedereen geaccepteerd, het is niet dat ik genegeerd word omdat ik NOG MAAR 20 ben en even om de hoek kom kijken. En ze spreken (tegen mij dan) rustig en vooral duidelijk duits, en ik leer ze een beetje engels! en nederlands!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Irritant, zijn die Duitsers nog een beetje uit te houden? Tonen ze beetje interesse in je of valt het nog vies tegen?
alleen je stage nog? of moest je ook nog een paar tentamens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank![]()
Eerst deze studie maar eens halen![]()
ik zou ook wel met een laptop in de tuin willen zitten, maar ik heb A) geen laptop en B) ik moet hier zittenquote:
vooral A maakt het lastig!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik zou ook wel met een laptop in de tuin willen zitten, maar ik heb A) geen laptop en B) ik moet hier zitten![]()
ZEKERquote:
Nais, nais!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het gaat, ben wel gelijk door iedereen geaccepteerd, het is niet dat ik genegeerd word omdat ik NOG MAAR 20 ben en even om de hoek kom kijken. En ze spreken (tegen mij dan) rustig en vooral duidelijk duits, en ik leer ze een beetje engels! en nederlands!
En ik ga zaterdag alweer naar een feest, veel dingen waar ze vragen of ik mee wil enzo!![]()
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Casual-T het volgende:
MyFiPo
Tering wat laat...![]()
Cadeau voor stagebegeleiders?
Hee zit ons niet op te naaien hier hè!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stage SC #177 Weekend?!!!!!!!!!!!!!!
kijk eerst hier maar naar voordat je verder oordeeltquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stage SC #177 Weekend?!!!!!!!!!!!!!!
ik ben redelijk op weg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
redt hij ook wel als hij zo doorgaat
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk eerst hier maar naar voordat je verder oordeelt![]()
Stage SC #177 Weekend?!
Ja de duitsers zij goed te doen! ik mag ze wel! weet wel dat hier niet later wil wonen doem ij maar gewoon een engels sprekend land ergens ver wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nais, nais!Duitsers zijn over het algemeen wel:
![]()
Dit nog afmaken en nog 3 tentamens, te doen denk ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen je stage nog? of moest je ook nog een paar tentamens?
Mijn ouders komen zondag, en mn baas praat altijd over dubbel vla en chocomel dus mn ouders nemen van beide even 3 pakken mee! heb ik mn kado al klaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denken
topic diaree....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensen
het was een zwak moment, sorryquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensen
hoop je!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dit nog afmaken en nog 3 tentamens, te doen denk ik!![]()
vind ik wel 1 van de slechtste smoesjes!quote:
dat is niet best hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Dokter Dokter.. Ik heb last van topic diaree..
lijkt me echt heel vervelend..quote:
okeej, lees dan maar: ik had er gewoon zin in!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind ik wel 1 van de slechtste smoesjes!
Moet je ook een cadeau geven, ondanks dat je het jaar erop ook blijft?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denken
En dan blijven plakken tot je 65equote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Moet je ook een cadeau geven, ondanks dat je het jaar erop ook blijft?
Volgend jaar ga ik weer op dezelfde school stagelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |