Delft kliekje...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bravebart, Autoreply, M-kay en McDavid![]()
Favo subsite is CUL iigquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n keukenprinses?
Oei, dat klinkt goed!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Favo subsite is CUL iigMaar ik kan idd wel een btje een knappe maaltijd in elkaar zetten
![]()
Voor morgen zelfgemaakte kipsaté, een feta-salade en ook nog een salade van witlof, mozarrella, druifjes en appel in een dressing van olijfolie,mayo,mosterd,knoflook en veul peper, gebakken aardappeltjes in de schil met cajun-kruiden, stokbrood met zelfgemaakte knoflookboter![]()
Zuid Afrika lijkt me echt mooi om eens te kijken. Hoe lang ga je en ga je met georganiseerde reis ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Ow ow Sleeeeeeeeeeecht!!
Heb ook last van een gat in mn hand hoor. In juli naar Zuid Afrika, zou moeten sparen.. maar toch maar even shoppen zaterdag
.
Hier heb je 2 euroquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag alsnog gestart worden hoor, dan drink ik een biertje extra op vakantie.
Die slaan we ff overquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Zozo!! En wat ga je koken?? Toch niet die muis die over de schutting liep?![]()
Kom ik aan met mijn "ik zou graag eens naar Schotland gaan"quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid Afrika lijkt me echt mooi om eens te kijken. Hoe lang ga je en ga je met georganiseerde reis ofzo?
Ga er voor een paar maanden heen. Mijn vader woont daar voor zaken. Ik ga bij hem wonen en ondertussen (vrijwillig) werken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid Afrika lijkt me echt mooi om eens te kijken. Hoe lang ga je en ga je met georganiseerde reis ofzo?
crematiequote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Ga er voor een paar maanden heen. Mijn vader woont daar voor zaken. Ik ga bij hem wonen en ondertussen (vrijwillig) werken...
EN genieten van die zon!!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die slaan we ff over.
@ Ludo: wat BeeDee zei...Delftkliekje![]()
Super, dus als we een meeting doen zetten we jou en Tezz in de keuken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Favo subsite is CUL iigMaar ik kan idd wel een btje een knappe maaltijd in elkaar zetten
![]()
Voor morgen zelfgemaakte kipsaté, een feta-salade en ook nog een salade van witlof, mozarrella, druifjes en appel in een dressing van olijfolie,mayo,mosterd,knoflook en veul peper, gebakken aardappeltjes in de schil met cajun-kruiden, stokbrood met zelfgemaakte knoflookboter![]()
De feta-salade lijkt me goed, wat zit daar allemaal in? Naast feta natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het primaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super, dus als we een meeting doen zetten we jou en Tezz in de keuken!![]()
Mijn schoonzusje had een hert aangereden vorige week, mijn oma was helemaal verontwaardigd dat ze het hert niet had meegenomen, hertenvlees is immers zo lekker! Ze kreeg er helemaal uitleg bij hoe je zo'n beest moet villen hahahaquote:
Goed! dan doen wij de afwas!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind het primaHeb 2 eettafels en genoeg servies
![]()
Eerst heb ik het oosten nog op mijn verlanglijstje staan, Zuid-Amerika heb ik gehad evenals een groot deel van Noord-Amerika.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Ga er voor een paar maanden heen. Mijn vader woont daar voor zaken. Ik ga bij hem wonen en ondertussen (vrijwillig) werken...
EN genieten van die zon!!![]()
Afstand maakt niet zoveel uit toch ? (voor een leuke vakantie bedoel ik, niet tussen Afrika en Schotland...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn "ik zou graag eens naar Schotland gaan"
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had een hert aangereden vorige week, mijn oma was helemaal verontwaardigd dat ze het hert niet had meegenomen, hertenvlees is immers zo lekker! Ze kreeg er helemaal uitleg bij hoe je zo'n beest moet villen hahaha
vader van een goede vriendquote:
Niet voordat ik een peukje heb gerookt. Trouwens er is toch wel een vaatwasserquote:
Afrika is groot hoor!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerst heb ik het oosten nog op mijn verlanglijstje staan, Zuid-Amerika heb ik gehad evenals een groot deel van Noord-Amerika.
Maarja mijn ouders willen nog graag naar Afrika, dus denk dat dat eerder gaat gebeuren.
Ja, volgens mij kan Tezz wel een lekker potje kokkerellen !quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super, dus als we een meeting doen zetten we jou en Tezz in de keuken!![]()
Cajun-kruiden gebruik ik btw voor het eerst, vandaag gekocht, dus ben benieuwdquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De feta-salade lijkt me goed, wat zit daar allemaal in? Naast feta natuurlijk.
Cajun-kruiden deed ik, toen ik nog werkzaam als soort van kok () in een gemoderniseerde frituur, altijd over de gebakken aardappeltjes
.
thanksquote:
Ben je aan t doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:30 schreef BeeDee het volgende:
'T is hier gewoon echt hollen of stilstaan !![]()
Die doe ik ook dan wel hoorquote:
Doen wij cheerleaden dan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die doe ik ook dan wel hoorAls er dan iets van mijn bijna 50 jaar oude servies breekt kan ik alleen maar boos op mezelf worden
![]()
ik denk dit topic proberen te volgenquote:
Ik woon 500 meter van de kust...blijf lekker hier dit jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef Stephanie09 het volgende:
Hebben er verder fokkers al vakantieplannen??
Ben wel benieuwd.
Afrika is zeker groot, maar het is mijn reis niet. Er zijn plannen gemaakt tussen me ouders en vrienden daarvan om daar naar toe te gaan. Zij hebben in Zuid-Afrika zo'n 20 jaar geleden rondgereden als ambulancepersoneel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Afrika is groot hoor!!
Zuid Afrika is LOVELY!!![]()
![]()
![]()
Tsja, als je dat weer hebt van een paar weken terug hoef je inderdaad niet weg!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik woon 500 meter van de kust...blijf lekker hier dit jaar.![]()
Net als vorig jaar en het jaar ervoor btw..![]()
![]()
Mijn keuken is veels te kein voor een vaatwasserquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet voordat ik een peukje heb gerookt. Trouwens er is toch wel een vaatwasser.
Wanneer gaan we bier drinken aan onze mooie Zeeuwse kust BD?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik woon 500 meter van de kust...blijf lekker hier dit jaar.![]()
Net als vorig jaar en het jaar ervoor btw..![]()
![]()
Natuurlijk weet ik dat! Anders had ik het niet aangeboden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet voordat ik een peukje heb gerookt. Trouwens er is toch wel een vaatwasser.
Kreta... ook leuk!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afrika is zeker groot, maar het is mijn reis niet. Er zijn plannen gemaakt tussen me ouders en vrienden daarvan om daar naar toe te gaan. Zij hebben in Zuid-Afrika zo'n 20 jaar geleden rondgereden als ambulancepersoneel.
En de zoon van hun is weer een van mijn beste vrienden waarmee ik over een maandje op Kreta zit.
Juust !! Dat is de onzekere factor in ons land, maar als 't lekker weer isquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Tsja, als je dat weer hebt van een paar weken terug hoef je inderdaad niet weg!!
Duimen maar!!![]()
Ow geen afwasmachine? hahahaa dan krijg je er eenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die doe ik ook dan wel hoorAls er dan iets van mijn bijna 50 jaar oude servies breekt kan ik alleen maar boos op mezelf worden
![]()
Bier/strand-meet bij BeeDeequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken aan onze mooie Zeeuwse kust BD?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waar ik maaike eigenlijk, zou haar helemaal vergeten.
.
2 koelkasten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn keuken is veels te kein voor een vaatwasserMaargoed er staan wel 2 koelkasten, een vriezer, oven, magnetron en senseo in gepropt....allemaal veel nuttiger dan een vaatwasser
![]()
Eind juli !!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeeland staat in de Kampioen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fuckin' hell! Mijn baas kwam dat vandaag aan me laten zien ivm ZeelandPromotie campagnequote:
Graaf hem maar weer op dan! We hebben hem vandaag grekregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt waar !!![]()
Ik flikker 'm altijd gelijk bij 't oud papier..![]()
haha ja ikwas al aan het kijken of ik jou of BeeDee ook zag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fuckin' hell! Mijn baas kwam dat vandaag aan me laten zien ivm ZeelandPromotie campagne.
Drenth heet ie toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Zeeland als mooiste plekjes van Europa. Een topfotograaf waarvan me de naam ontschoten is schoot kiekjes tijdens een fietstocht..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Graaf hem maar weer op dan! We hebben hem vandaag grekregen.
Weltrustenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Ik ga slapen. Zeeland ligt net iets te ver naast m'n bed.
Doei, slaap lekker allemaal.
Yepzzzquote:
Doegiee! Welterusten Stephanie09!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Zou kunnen, zal morgen nog eens kijken.quote:
Staat je netjes zeg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Sow, niet te geloven. Als er zoveel mensen komen wordt het echt wel chineesquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
YepzzzEn zeer nuttig, zeker als met een diner-meet als morgen. Kan veel voorbereiden en koelzetten. Heb ook wel regelmatig gehad dat ik 8 tot 14 mensen te eten heb, dan is zo'n tweede koelkast echt een uitkomst
![]()
truste xquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Neeeee koken is leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Sow, niet te geloven. Als er zoveel mensen komen wordt het echt wel chinees![]()
Wij hebben er maar 1, wel een redelijk grote. Ik zou liever een extra vriezer willen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er gek aan 2 koelkasten, wij hebben er ook 2.
1. Voer
2. Drank
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
ik hou ook van coke!
Hier in de regel ookzo, onder alle dichte flessen frisdrank en dressings sauzen, boven eten en open flessen frisdrankquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er gek aan 2 koelkasten, wij hebben er ook 2.
1. Voer
2. Drank
Mam, ben jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier in de regel ookzo, onder alle dichte flessen frisdrank en dressings sauzen, boven eten en open flessen frisdrank
Heroïne is een vloek, godverdomme !!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Heroine ftw!
Geen flauw idee...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Zit Tezz in een vergadering?
En dan morgen "Weer alles gemist".quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Zit Tezz in een vergadering?
Nu zit dat weer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heroïne is een vloek, godverdomme !!!
* Of ging ie nou anders![]()
Ik mag niet meer vloeken anders ging ik het voor je zingen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heroïne is een vloek, godverdomme !!!
* Of ging ie nou anders![]()
Wat eten we morgen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry de komende dagen sta je in mijn sig![]()
Af en toe gaat 't tijden langs mekaar idd..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan morgen "Weer alles gemist".
Joh, dat gaat al de gehele week zo.
Mijn moeder weet niet wat we mrgen eten denk ik. Ik weet het zelf nog niet eens!quote:
Mischien stemt ie nu op je om je positie veilig te stellen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry de komende dagen sta je in mijn sig![]()
Huh wiens moeder?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet wat we mrgen eten denk ik. Ik weet het zelf nog niet eens!
Ik stem niet, achterlijke verkiezingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien stemt ie nu op je om je positie veilig te stellen..![]()
ja diequote:
Likewise..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik stem niet, achterlijke verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |