Ja, volgens mij kan Tezz wel een lekker potje kokkerellen !quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super, dus als we een meeting doen zetten we jou en Tezz in de keuken!![]()
Cajun-kruiden gebruik ik btw voor het eerst, vandaag gekocht, dus ben benieuwdquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De feta-salade lijkt me goed, wat zit daar allemaal in? Naast feta natuurlijk.
Cajun-kruiden deed ik, toen ik nog werkzaam als soort van kok () in een gemoderniseerde frituur, altijd over de gebakken aardappeltjes
.
thanksquote:
Ben je aan t doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:30 schreef BeeDee het volgende:
'T is hier gewoon echt hollen of stilstaan !![]()
Die doe ik ook dan wel hoorquote:
Doen wij cheerleaden dan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die doe ik ook dan wel hoorAls er dan iets van mijn bijna 50 jaar oude servies breekt kan ik alleen maar boos op mezelf worden
![]()
ik denk dit topic proberen te volgenquote:
Ik woon 500 meter van de kust...blijf lekker hier dit jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef Stephanie09 het volgende:
Hebben er verder fokkers al vakantieplannen??
Ben wel benieuwd.
Afrika is zeker groot, maar het is mijn reis niet. Er zijn plannen gemaakt tussen me ouders en vrienden daarvan om daar naar toe te gaan. Zij hebben in Zuid-Afrika zo'n 20 jaar geleden rondgereden als ambulancepersoneel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Afrika is groot hoor!!
Zuid Afrika is LOVELY!!![]()
![]()
![]()
Tsja, als je dat weer hebt van een paar weken terug hoef je inderdaad niet weg!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik woon 500 meter van de kust...blijf lekker hier dit jaar.![]()
Net als vorig jaar en het jaar ervoor btw..![]()
![]()
Mijn keuken is veels te kein voor een vaatwasserquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet voordat ik een peukje heb gerookt. Trouwens er is toch wel een vaatwasser.
Wanneer gaan we bier drinken aan onze mooie Zeeuwse kust BD?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik woon 500 meter van de kust...blijf lekker hier dit jaar.![]()
Net als vorig jaar en het jaar ervoor btw..![]()
![]()
Natuurlijk weet ik dat! Anders had ik het niet aangeboden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet voordat ik een peukje heb gerookt. Trouwens er is toch wel een vaatwasser.
Kreta... ook leuk!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afrika is zeker groot, maar het is mijn reis niet. Er zijn plannen gemaakt tussen me ouders en vrienden daarvan om daar naar toe te gaan. Zij hebben in Zuid-Afrika zo'n 20 jaar geleden rondgereden als ambulancepersoneel.
En de zoon van hun is weer een van mijn beste vrienden waarmee ik over een maandje op Kreta zit.
Juust !! Dat is de onzekere factor in ons land, maar als 't lekker weer isquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Tsja, als je dat weer hebt van een paar weken terug hoef je inderdaad niet weg!!
Duimen maar!!![]()
Ow geen afwasmachine? hahahaa dan krijg je er eenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die doe ik ook dan wel hoorAls er dan iets van mijn bijna 50 jaar oude servies breekt kan ik alleen maar boos op mezelf worden
![]()
Bier/strand-meet bij BeeDeequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken aan onze mooie Zeeuwse kust BD?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waar ik maaike eigenlijk, zou haar helemaal vergeten.
.
2 koelkasten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn keuken is veels te kein voor een vaatwasserMaargoed er staan wel 2 koelkasten, een vriezer, oven, magnetron en senseo in gepropt....allemaal veel nuttiger dan een vaatwasser
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |