Delft kliekje...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bravebart, Autoreply, M-kay en McDavid![]()
Favo subsite is CUL iigquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n keukenprinses?
Oei, dat klinkt goed!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Favo subsite is CUL iigMaar ik kan idd wel een btje een knappe maaltijd in elkaar zetten
![]()
Voor morgen zelfgemaakte kipsaté, een feta-salade en ook nog een salade van witlof, mozarrella, druifjes en appel in een dressing van olijfolie,mayo,mosterd,knoflook en veul peper, gebakken aardappeltjes in de schil met cajun-kruiden, stokbrood met zelfgemaakte knoflookboter![]()
Zuid Afrika lijkt me echt mooi om eens te kijken. Hoe lang ga je en ga je met georganiseerde reis ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Ow ow Sleeeeeeeeeeecht!!
Heb ook last van een gat in mn hand hoor. In juli naar Zuid Afrika, zou moeten sparen.. maar toch maar even shoppen zaterdag
.
Hier heb je 2 euroquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag alsnog gestart worden hoor, dan drink ik een biertje extra op vakantie.
Die slaan we ff overquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Zozo!! En wat ga je koken?? Toch niet die muis die over de schutting liep?![]()
Kom ik aan met mijn "ik zou graag eens naar Schotland gaan"quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid Afrika lijkt me echt mooi om eens te kijken. Hoe lang ga je en ga je met georganiseerde reis ofzo?
Ga er voor een paar maanden heen. Mijn vader woont daar voor zaken. Ik ga bij hem wonen en ondertussen (vrijwillig) werken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid Afrika lijkt me echt mooi om eens te kijken. Hoe lang ga je en ga je met georganiseerde reis ofzo?
crematiequote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Ga er voor een paar maanden heen. Mijn vader woont daar voor zaken. Ik ga bij hem wonen en ondertussen (vrijwillig) werken...
EN genieten van die zon!!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die slaan we ff over.
@ Ludo: wat BeeDee zei...Delftkliekje![]()
Super, dus als we een meeting doen zetten we jou en Tezz in de keuken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Favo subsite is CUL iigMaar ik kan idd wel een btje een knappe maaltijd in elkaar zetten
![]()
Voor morgen zelfgemaakte kipsaté, een feta-salade en ook nog een salade van witlof, mozarrella, druifjes en appel in een dressing van olijfolie,mayo,mosterd,knoflook en veul peper, gebakken aardappeltjes in de schil met cajun-kruiden, stokbrood met zelfgemaakte knoflookboter![]()
De feta-salade lijkt me goed, wat zit daar allemaal in? Naast feta natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het primaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super, dus als we een meeting doen zetten we jou en Tezz in de keuken!![]()
Mijn schoonzusje had een hert aangereden vorige week, mijn oma was helemaal verontwaardigd dat ze het hert niet had meegenomen, hertenvlees is immers zo lekker! Ze kreeg er helemaal uitleg bij hoe je zo'n beest moet villen hahahaquote:
Goed! dan doen wij de afwas!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind het primaHeb 2 eettafels en genoeg servies
![]()
Eerst heb ik het oosten nog op mijn verlanglijstje staan, Zuid-Amerika heb ik gehad evenals een groot deel van Noord-Amerika.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Ga er voor een paar maanden heen. Mijn vader woont daar voor zaken. Ik ga bij hem wonen en ondertussen (vrijwillig) werken...
EN genieten van die zon!!![]()
Afstand maakt niet zoveel uit toch ? (voor een leuke vakantie bedoel ik, niet tussen Afrika en Schotland...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn "ik zou graag eens naar Schotland gaan"
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had een hert aangereden vorige week, mijn oma was helemaal verontwaardigd dat ze het hert niet had meegenomen, hertenvlees is immers zo lekker! Ze kreeg er helemaal uitleg bij hoe je zo'n beest moet villen hahaha
vader van een goede vriendquote:
Niet voordat ik een peukje heb gerookt. Trouwens er is toch wel een vaatwasserquote:
Afrika is groot hoor!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerst heb ik het oosten nog op mijn verlanglijstje staan, Zuid-Amerika heb ik gehad evenals een groot deel van Noord-Amerika.
Maarja mijn ouders willen nog graag naar Afrika, dus denk dat dat eerder gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |