Eind juli !!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken aan onze mooie Zeeuwse kust BD?
Zeeland staat in de Kampioen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken aan onze mooie Zeeuwse kust BD?
Fuckin' hell! Mijn baas kwam dat vandaag aan me laten zien ivm ZeelandPromotie campagnequote:
Graaf hem maar weer op dan! We hebben hem vandaag grekregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt waar !!![]()
Ik flikker 'm altijd gelijk bij 't oud papier..![]()
haha ja ikwas al aan het kijken of ik jou of BeeDee ook zag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fuckin' hell! Mijn baas kwam dat vandaag aan me laten zien ivm ZeelandPromotie campagne.
Drenth heet ie toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Zeeland als mooiste plekjes van Europa. Een topfotograaf waarvan me de naam ontschoten is schoot kiekjes tijdens een fietstocht..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Graaf hem maar weer op dan! We hebben hem vandaag grekregen.
Weltrustenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Ik ga slapen. Zeeland ligt net iets te ver naast m'n bed.
Doei, slaap lekker allemaal.
Yepzzzquote:
Doegiee! Welterusten Stephanie09!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Zou kunnen, zal morgen nog eens kijken.quote:
Staat je netjes zeg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Sow, niet te geloven. Als er zoveel mensen komen wordt het echt wel chineesquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
YepzzzEn zeer nuttig, zeker als met een diner-meet als morgen. Kan veel voorbereiden en koelzetten. Heb ook wel regelmatig gehad dat ik 8 tot 14 mensen te eten heb, dan is zo'n tweede koelkast echt een uitkomst
![]()
truste xquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Stephanie09 het volgende:
Neeeee koken is leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Sow, niet te geloven. Als er zoveel mensen komen wordt het echt wel chinees![]()
Wij hebben er maar 1, wel een redelijk grote. Ik zou liever een extra vriezer willen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er gek aan 2 koelkasten, wij hebben er ook 2.
1. Voer
2. Drank
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
ik hou ook van coke!
Hier in de regel ookzo, onder alle dichte flessen frisdrank en dressings sauzen, boven eten en open flessen frisdrankquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er gek aan 2 koelkasten, wij hebben er ook 2.
1. Voer
2. Drank
Mam, ben jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier in de regel ookzo, onder alle dichte flessen frisdrank en dressings sauzen, boven eten en open flessen frisdrank
Heroïne is een vloek, godverdomme !!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Heroine ftw!
Geen flauw idee...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Zit Tezz in een vergadering?
En dan morgen "Weer alles gemist".quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Zit Tezz in een vergadering?
Nu zit dat weer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heroïne is een vloek, godverdomme !!!
* Of ging ie nou anders![]()
Ik mag niet meer vloeken anders ging ik het voor je zingen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heroïne is een vloek, godverdomme !!!
* Of ging ie nou anders![]()
Wat eten we morgen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry de komende dagen sta je in mijn sig![]()
Af en toe gaat 't tijden langs mekaar idd..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan morgen "Weer alles gemist".
Joh, dat gaat al de gehele week zo.
Mijn moeder weet niet wat we mrgen eten denk ik. Ik weet het zelf nog niet eens!quote:
Mischien stemt ie nu op je om je positie veilig te stellen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry de komende dagen sta je in mijn sig![]()
Huh wiens moeder?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet wat we mrgen eten denk ik. Ik weet het zelf nog niet eens!
Ik stem niet, achterlijke verkiezingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien stemt ie nu op je om je positie veilig te stellen..![]()
ja diequote:
Likewise..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik stem niet, achterlijke verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |