en met welke club?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meee doet
Ik heb daar op het veld gestaan in 2002 - 2003quote:
Nou na het verkoop was die ring er niet bijgekomen geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef Topmaat het volgende:
Haha, best goeie verkoop dus. Voor mijn neef wordt het komend seizoen volgens mij zijn 2de seizoen daar. Hij heeft ook bij Beveren, Germinal Beerschot en AA Gent gespeeld.
Er is iig al 1 Belgische deelnemer (Heero87)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk nog enkele Belgische deelnemers erbij. Die zijn extra leuk om te verslaan.
Geef mij dan maar Charleroi. Ben eens hopeloos verdwaald in die stad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef Bos81 het volgende:
Deze ploegen zijn nog vrij:
Charleroi
Westerlo
Bergen
KSV Roeselare
Cercle Brugge
FC Brussels
BliksemSchigt heeft aangegeven mee te willen doen, maar nog niet met welke club
Darkshine doet ook mee met KV Mechelen als die promoveren. Mocht dit het geval zijn kiest Beschouw nog 1 van de anderen, anders krijgt hij de promovendus.
Nu al, of alleen als Mechelen promoveert ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Charleroi. Ben eens hopeloos verdwaald in die stad.
Nu al. Voor de duidelijkheid is dat beter, toch? Gokte op Antwerp als promovendus, maar dan heb ik straks misschien geen ploeg als Antwerp niet promoveert.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu al, of alleen als Mechelen promoveert ?
En anders Charleroi. Toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Okee, dan is bij deze Antwerp bij promotie van jou
Je houd van omkopen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Als Bergen nog openstaat, wil ik die claimen!
Ik ben van plan om tot grote hoogten te rijken, daarom Bergenquote:
Nou niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij die van mij staat Gent inplaats van Genk
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef blueangel_ het volgende:
Jeej, Club is al gekozen
Doe mij dan maar Roeselare
dit is geen hoop-topicquote:
Ik zou daar niet te veel hoop op vestigenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef misteriks het volgende:
ik ben officieel kandidaat voor KV Mechelen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef mesecina het volgende:
Cercle is nog vrij? Voila! Kandidaat!
nu kan de fokverslaving pas écht beginnen mesecinaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef mesecina het volgende:
Cercle is nog vrij? Voila! Kandidaat!
Cercle!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
nu kan de fokverslaving pas écht beginnen mesecina
't is ne keer iets anders; cybercerclesupporter zijn![]()
IRL hebben ze dan ook geen supportersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
nu kan de fokverslaving pas écht beginnen mesecina
't is ne keer iets anders; cybercerclesupporter zijn![]()
Jammer dat die Toto niet reeds in het afgelopen seizoen plaatsvond! Had ik veel gemakkelijke punten tegen Club gepakt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:31 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
IRL hebben ze dan ook geen supporters![]()
Voor de ranglijst weekwinnaars:quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wil me wel op de reservelijst zetten, Bos. Het Belgisch voetbal is leuk om te volgen.
Ook voor Kadoc banner voor ranglijst weekwinnaars:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:04 schreef Kadoc het volgende:
Ook hier ben ik reserve.
Top.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ook voor Kadoc banner voor ranglijst weekwinnaars:
[afbeelding]
quote:1 Club Brugge - Bergen
1 Racing Genk - Cercle Brugge
2 Zulte Waregem - Standard
1 Charleroi - Roeselare
1 Lokeren - Sint-Truiden
2 KV Mechelen - Anderlecht
1 Brussels - Westerlo
2 Moeskroen - AA Gent
3 Dender - G. Beerschot
Deze Belg wil wel 3de reservist zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Verder mis ik nog de bevestiging van DarkShine, RayMania, DutchGooner en The-legend-Killer.
Deze krijgen een tot 1 Augustus de tijd om nog te reageren (door gewoon te voorspellen). Anders vervallen hun positie (ik zal hun nog wel PM-en tegen die tijd)
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:21 schreef vingerplant het volgende:
KV Mechelen - Anderlecht 1
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.quote:
Ik had niet eens gekeken hoe het spelletje in z'n werk ging toen ik die voorpelling plaatste. Goed, 3e reserve dus, had ik maar eerder op dit topic moeten klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.
quote:
Ja. Ik had zelf niet verwacht dat er zoveel deelnemers zich zouden aanmelden. Maar het is nu te laat om nog te switchen, dus dit seizoen houden we dit format aan. Als het aantal deelnemers zo blijft zoals nu, kunnen we eventueel het format wijzigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind de setup zoals deze en andere buitenlandse competities-toto´s geweldig, maar ik vraag me af als de vraag stijgt, of we niet naar de manier moeten zoals bij de Eredivisie-toto.
Gaat lekker met de reservespelersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als de volgorde niet goed is, hoor ik het wel.
Ik vind deze setup juist leuker dan die van de eredivisie toto, anders zou ik wellicht dit soort toto's overslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind de setup zoals deze en andere buitenlandse competities-toto´s geweldig, maar ik vraag me af als de vraag stijgt, of we niet naar de manier moeten zoals bij de Eredivisie-toto.
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen je hebt nu te maken met een maximaal aantal deelnemeners. Dus als je aan de vraag wilt voldoen, kan dat alleen met de eredivisie-setup.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind deze setup juist leuker dan die van de eredivisie toto, anders zou ik wellicht dit soort toto's overslaan.
Inderdaad, veel leuker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind deze setup juist leuker dan die van de eredivisie toto.
Ik weet niet of Bos er zin in heeft, maar er kunnen toch twee deelnemers met bijv. Anderlecht spelen? Nu is Radegast Anderlecht, maar ChielMontagne kan dat ook zijn. Dan krijg je twee keer de wedstrijd KV Mechelen - Anderlecht, één keer tussen Darkshine en Radegast en één keer tussen DarkShine en ChielMontagne. In het begin van de competitie is er dan wel een verschil in gespeelde wedstrijden, maar gaandeweg het seizoen wordt dat wel gelijkgetrokken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen je hebt nu te maken met een maximaal aantal deelnemeners. Dus als je aan de vraag wilt voldoen, kan dat alleen met de eredivisie-setup.
Ja, maar ik denk dat er dan ook wel weer mensen zullen afhaken, omdat juist het 'competitie-element' bij deze setup veel leuker is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen je hebt nu te maken met een maximaal aantal deelnemeners. Dus als je aan de vraag wilt voldoen, kan dat alleen met de eredivisie-setup.
Op zich geen slecht idee. Maar ik vind gewoon dat we eerst moeten kijken of alle 18 deelnemers trouw blijven voorspellen. Daarna kunnen we eventueel wel verder zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bos er zin in heeft, maar er kunnen toch twee deelnemers met bijv. Anderlecht spelen? Nu is Radegast Anderlecht, maar ChielMontagne kan dat ook zijn. Dan krijg je twee keer de wedstrijd KV Mechelen - Anderlecht, één keer tussen Darkshine en Radegast en één keer tussen DarkShine en ChielMontagne. In het begin van de competitie is er dan wel een verschil in gespeelde wedstrijden, maar gaandeweg het seizoen wordt dat wel gelijkgetrokken.
Of zit ik hier maar een beetje te bazelen?
Als dit plannetje doorgaat reserveer ik alvast de 2e KVM-plekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bos er zin in heeft, maar er kunnen toch twee deelnemers met bijv. Anderlecht spelen? Nu is Radegast Anderlecht, maar ChielMontagne kan dat ook zijn. Dan krijg je twee keer de wedstrijd KV Mechelen - Anderlecht, één keer tussen Darkshine en Radegast en één keer tussen DarkShine en ChielMontagne. In het begin van de competitie is er dan wel een verschil in gespeelde wedstrijden, maar gaandeweg het seizoen wordt dat wel gelijkgetrokken.
Of zit ik hier maar een beetje te bazelen?
Zet dan meteen je voorspelling neer. Dit weekend beginnen ze al.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef RayMania het volgende:
Ik bevestig Bergen.
je hebt tot en met morgen 20.29. Om 20.30 staat de eerste wedstrijd op het programma (KV Mechelen - Anderlecht)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:43 schreef Suijk het volgende:
Tijd zat dus. Ik moet ze nog even goed bestuderen.
Alleen BrunoD als reservespeler doet het goed, maar dat is zonder waardequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef DutchGooner het volgende:
De 3 deelnemende Belgen laten het afweten zeg
De Belgische competitie moet ik nog even inkomen, veel ploegen zijn nog niet goed te peilen in het begin.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef RayMania het volgende:
Ik zie nu al de teloorgang van tototopper Vaduz.
Dat het maar lang duurt voordat je er in komt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Belgische competitie moet ik nog even inkomen, veel ploegen zijn nog niet goed te peilen in het begin.
Thxquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen BrunoD als reservespeler doet het goed, maar dat is zonder waarde
Prachtig woord dat pak, in deze context.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef BrunoD het volgende:
Deze speeldag lijkt me al een pak moeilijker worden om te voorspellen.
Heb hem wel erg simpel geklopt inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef RayMania het volgende:
Ik zie nu al de teloorgang van tototopper Vaduz.
quote:Westerlo - Charleroi 1
Anderlecht - Lokeren 1
Standard - Brussels 1
Bergen - KV Mechelen 1
Cercle Brugge - Zulte Waregem 1
AA Gent - Racing Genk 2
Roeselare - Dender 1
Sint-Truiden - Moeskroen 1
G. Beerschot - Club Brugge 2
Gokchinezen mich, gokchinezen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb hem wel erg simpel geklopt inderdaad.
BliksemSchigt![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Anderlecht - Lokeren Standard - Brussels Bergen - KV Mechelen Cercle Brugge - Zulte Waregem AA Gent - Racing Genk Roeselare - Dender Sint-Truiden - Moeskroen G. Beerschot - Club Brugge |
Ik kopieërde mijn tegenstander DarkShinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd weer anders, die GayMania.
Maar die is Limburger, die weet niet beter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kopieërde mijn tegenstander DarkShine.
quote:17-08 20:30 Club Brugge - Sint-Truiden 1
18-08 18:00 Dender - Anderlecht 2
18-08 20:00 Racing Genk - Roeselare 1
18-08 20:00 Zulte Waregem - Westerlo x
18-08 20:00 Charleroi - KV Mechelen X
18-08 20:00 Lokeren - G. Beerschot 1
18-08 20:00 Brussels - AA Gent x
18-08 20:00 Moeskroen - Bergen 1
19-08 18:00 Standard - Cercle Brugge 1
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Verloren
en dik zelfsquote:
Ik ben er blij mee tegen jouquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdikkie, weer maar 1 punt. Die buitenlandse toto's lopen nog voor geen meter.
Klopt. Je had er overigens eerst 5.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Beschouw het volgende:
Niet dat het aan de uitslag en de stand wat afdoet, maar ik had 7 juiste voorspellingen en geen 6.
Neen, kijk maar eens goedquote:
quote:25-08 18:00 G. Beerschot - Racing Genk 2
25-08 20:00 Anderlecht - Brussels 1
25-08 20:00 Bergen - Lokeren 3
25-08 20:00 Cercle Brugge - Dender 1
25-08 20:00 AA Gent - Zulte Waregem 3
25 -08 20:00 Roeselare - Standard 2
25 -08 20:00 Westerlo - Moeskroen 1
26-08 18:00 Sint-Truiden - Charleroi 1
27-08 20:30 KV Mechelen - Club Brugge 2
Ik wacht rustig af op het officiele overzicht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Suijk, je kon ook nog wel wat punten gebruiken.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"BROODROOF VOOR CLEMENT"
Philippe Clement miste de interland van
de Rode Duivels door een blessure, maar
is weer fit. Toch mocht hij in eerste
instantie niet spelen in Mechelen. De
KBVB gaf hem, net als Van Damme, geen
specifieke toestemming om te spelen.
Wie een interland mist, mag tot 5 dagen
erna niet voor zijn club spelen, meldt
het FIFA-reglement, maar de bond van
het betrokken land kan een uitzondering
maken. Maar dat deed de KBVB niet.
"Als ik Clement was, dan sta ik bij de
arbeidsrechtbank voor een kortgeding",
zegt Club-coach Mathijssen. Dit is
zuivere broodroof voor Philippe."
Hij mocht wel, want de 18 eersteklassers hadden dus toestemming gegeven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef DarkShine het volgende:
KV Mechelen - Club Brugge kan de zoveelste soap van de KBVB worden. De maker van de 0-1, Clement, mocht immers niet spelen...
[..]
Gelijk hebben ze welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:57 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hij mocht wel, want de 18 eersteklassers hadden dus toestemming gegeven.
Alleen clubs kunnen klacht indienen, de bond zelf kan niet optreden zonder klacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze wel
Maar de 1ste Klassers zijn de bond niet he.
quote:31-08-2007 20:30 Charleroi - Bergen 1
01-09-2007 20:00 Racing Genk - Westerlo 1
01-09-2007 20:00 Zulte Waregem - G. Beerschot 1
01-09-2007 20:00 Cercle Brugge - AA Gent 2
01-09-2007 20:00 Lokeren - KV Mechelen X
01-09-2007 20:00 Brussels - Roeselare X
01-09-2007 20:00 Dender - Sint-Truiden 1
02-09-2007 18:00 Moeskroen - Anderlecht 2
02-09-2007 20:30 Standard - Club Brugge X
Doe maar niet.quote:Op zondag 2 september 2007 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan enkel nog gelijkkomen.
Eerste gewin, kattengespin. We zien aan het einde van de rit wel waar we staan.quote:Op zondag 2 september 2007 16:58 schreef RayMania het volgende:
Na Duitsland vorige week nu weer van Beschouw gewonnen.
Sorry.
OKee, daar was ik niet van op de hoogte. Ik zal het in ieder geval in mijn bestand aanpassen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:45 schreef Beschouw het volgende:
Snel weer Bos. Maar je stand klopt niet. Bij gelijk aantal punten gaan in België gewonnen wedstrijden voor het doelgemiddelde. Dus legend killer staat te hoog.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |