Jammer dat die Toto niet reeds in het afgelopen seizoen plaatsvond! Had ik veel gemakkelijke punten tegen Club gepakt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:31 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
IRL hebben ze dan ook geen supporters![]()
Voor de ranglijst weekwinnaars:quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wil me wel op de reservelijst zetten, Bos. Het Belgisch voetbal is leuk om te volgen.
Ook voor Kadoc banner voor ranglijst weekwinnaars:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:04 schreef Kadoc het volgende:
Ook hier ben ik reserve.
Top.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ook voor Kadoc banner voor ranglijst weekwinnaars:
[afbeelding]
quote:1 Club Brugge - Bergen
1 Racing Genk - Cercle Brugge
2 Zulte Waregem - Standard
1 Charleroi - Roeselare
1 Lokeren - Sint-Truiden
2 KV Mechelen - Anderlecht
1 Brussels - Westerlo
2 Moeskroen - AA Gent
3 Dender - G. Beerschot
Deze Belg wil wel 3de reservist zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Verder mis ik nog de bevestiging van DarkShine, RayMania, DutchGooner en The-legend-Killer.
Deze krijgen een tot 1 Augustus de tijd om nog te reageren (door gewoon te voorspellen). Anders vervallen hun positie (ik zal hun nog wel PM-en tegen die tijd)
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:21 schreef vingerplant het volgende:
KV Mechelen - Anderlecht 1
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.quote:
Ik had niet eens gekeken hoe het spelletje in z'n werk ging toen ik die voorpelling plaatste. Goed, 3e reserve dus, had ik maar eerder op dit topic moeten klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |