Jammer dat die Toto niet reeds in het afgelopen seizoen plaatsvond! Had ik veel gemakkelijke punten tegen Club gepakt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:31 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
IRL hebben ze dan ook geen supporters![]()
Voor de ranglijst weekwinnaars:quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wil me wel op de reservelijst zetten, Bos. Het Belgisch voetbal is leuk om te volgen.
Ook voor Kadoc banner voor ranglijst weekwinnaars:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:04 schreef Kadoc het volgende:
Ook hier ben ik reserve.
Top.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ook voor Kadoc banner voor ranglijst weekwinnaars:
[afbeelding]
quote:1 Club Brugge - Bergen
1 Racing Genk - Cercle Brugge
2 Zulte Waregem - Standard
1 Charleroi - Roeselare
1 Lokeren - Sint-Truiden
2 KV Mechelen - Anderlecht
1 Brussels - Westerlo
2 Moeskroen - AA Gent
3 Dender - G. Beerschot
Deze Belg wil wel 3de reservist zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Verder mis ik nog de bevestiging van DarkShine, RayMania, DutchGooner en The-legend-Killer.
Deze krijgen een tot 1 Augustus de tijd om nog te reageren (door gewoon te voorspellen). Anders vervallen hun positie (ik zal hun nog wel PM-en tegen die tijd)
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:21 schreef vingerplant het volgende:
KV Mechelen - Anderlecht 1
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.quote:
Ik had niet eens gekeken hoe het spelletje in z'n werk ging toen ik die voorpelling plaatste. Goed, 3e reserve dus, had ik maar eerder op dit topic moeten klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordat Vingerplant een voorspelling heeft geplaatst is hij nu de derde reserve speler. Maar als je gewoon je voorspelling blijft doen, heb je meer kans om door te stromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |