en met welke club?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meee doet
Ik heb daar op het veld gestaan in 2002 - 2003quote:
Nou na het verkoop was die ring er niet bijgekomen geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef Topmaat het volgende:
Haha, best goeie verkoop dus. Voor mijn neef wordt het komend seizoen volgens mij zijn 2de seizoen daar. Hij heeft ook bij Beveren, Germinal Beerschot en AA Gent gespeeld.
Er is iig al 1 Belgische deelnemer (Heero87)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk nog enkele Belgische deelnemers erbij. Die zijn extra leuk om te verslaan.
Geef mij dan maar Charleroi. Ben eens hopeloos verdwaald in die stad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef Bos81 het volgende:
Deze ploegen zijn nog vrij:
Charleroi
Westerlo
Bergen
KSV Roeselare
Cercle Brugge
FC Brussels
BliksemSchigt heeft aangegeven mee te willen doen, maar nog niet met welke club
Darkshine doet ook mee met KV Mechelen als die promoveren. Mocht dit het geval zijn kiest Beschouw nog 1 van de anderen, anders krijgt hij de promovendus.
Nu al, of alleen als Mechelen promoveert ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Charleroi. Ben eens hopeloos verdwaald in die stad.
Nu al. Voor de duidelijkheid is dat beter, toch? Gokte op Antwerp als promovendus, maar dan heb ik straks misschien geen ploeg als Antwerp niet promoveert.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu al, of alleen als Mechelen promoveert ?
En anders Charleroi. Toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Okee, dan is bij deze Antwerp bij promotie van jou
Je houd van omkopen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Als Bergen nog openstaat, wil ik die claimen!
Ik ben van plan om tot grote hoogten te rijken, daarom Bergenquote:
Nou niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij die van mij staat Gent inplaats van Genk
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef blueangel_ het volgende:
Jeej, Club is al gekozen
Doe mij dan maar Roeselare
dit is geen hoop-topicquote:
Ik zou daar niet te veel hoop op vestigenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef misteriks het volgende:
ik ben officieel kandidaat voor KV Mechelen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef mesecina het volgende:
Cercle is nog vrij? Voila! Kandidaat!
nu kan de fokverslaving pas écht beginnen mesecinaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef mesecina het volgende:
Cercle is nog vrij? Voila! Kandidaat!
Cercle!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
nu kan de fokverslaving pas écht beginnen mesecina
't is ne keer iets anders; cybercerclesupporter zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |