quote:
Ja. Ik had zelf niet verwacht dat er zoveel deelnemers zich zouden aanmelden. Maar het is nu te laat om nog te switchen, dus dit seizoen houden we dit format aan. Als het aantal deelnemers zo blijft zoals nu, kunnen we eventueel het format wijzigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind de setup zoals deze en andere buitenlandse competities-toto´s geweldig, maar ik vraag me af als de vraag stijgt, of we niet naar de manier moeten zoals bij de Eredivisie-toto.
Gaat lekker met de reservespelersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als de volgorde niet goed is, hoor ik het wel.
Ik vind deze setup juist leuker dan die van de eredivisie toto, anders zou ik wellicht dit soort toto's overslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind de setup zoals deze en andere buitenlandse competities-toto´s geweldig, maar ik vraag me af als de vraag stijgt, of we niet naar de manier moeten zoals bij de Eredivisie-toto.
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen je hebt nu te maken met een maximaal aantal deelnemeners. Dus als je aan de vraag wilt voldoen, kan dat alleen met de eredivisie-setup.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind deze setup juist leuker dan die van de eredivisie toto, anders zou ik wellicht dit soort toto's overslaan.
Inderdaad, veel leuker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind deze setup juist leuker dan die van de eredivisie toto.
Ik weet niet of Bos er zin in heeft, maar er kunnen toch twee deelnemers met bijv. Anderlecht spelen? Nu is Radegast Anderlecht, maar ChielMontagne kan dat ook zijn. Dan krijg je twee keer de wedstrijd KV Mechelen - Anderlecht, één keer tussen Darkshine en Radegast en één keer tussen DarkShine en ChielMontagne. In het begin van de competitie is er dan wel een verschil in gespeelde wedstrijden, maar gaandeweg het seizoen wordt dat wel gelijkgetrokken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen je hebt nu te maken met een maximaal aantal deelnemeners. Dus als je aan de vraag wilt voldoen, kan dat alleen met de eredivisie-setup.
Ja, maar ik denk dat er dan ook wel weer mensen zullen afhaken, omdat juist het 'competitie-element' bij deze setup veel leuker is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen je hebt nu te maken met een maximaal aantal deelnemeners. Dus als je aan de vraag wilt voldoen, kan dat alleen met de eredivisie-setup.
Op zich geen slecht idee. Maar ik vind gewoon dat we eerst moeten kijken of alle 18 deelnemers trouw blijven voorspellen. Daarna kunnen we eventueel wel verder zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bos er zin in heeft, maar er kunnen toch twee deelnemers met bijv. Anderlecht spelen? Nu is Radegast Anderlecht, maar ChielMontagne kan dat ook zijn. Dan krijg je twee keer de wedstrijd KV Mechelen - Anderlecht, één keer tussen Darkshine en Radegast en één keer tussen DarkShine en ChielMontagne. In het begin van de competitie is er dan wel een verschil in gespeelde wedstrijden, maar gaandeweg het seizoen wordt dat wel gelijkgetrokken.
Of zit ik hier maar een beetje te bazelen?
Als dit plannetje doorgaat reserveer ik alvast de 2e KVM-plekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bos er zin in heeft, maar er kunnen toch twee deelnemers met bijv. Anderlecht spelen? Nu is Radegast Anderlecht, maar ChielMontagne kan dat ook zijn. Dan krijg je twee keer de wedstrijd KV Mechelen - Anderlecht, één keer tussen Darkshine en Radegast en één keer tussen DarkShine en ChielMontagne. In het begin van de competitie is er dan wel een verschil in gespeelde wedstrijden, maar gaandeweg het seizoen wordt dat wel gelijkgetrokken.
Of zit ik hier maar een beetje te bazelen?
Zet dan meteen je voorspelling neer. Dit weekend beginnen ze al.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef RayMania het volgende:
Ik bevestig Bergen.
je hebt tot en met morgen 20.29. Om 20.30 staat de eerste wedstrijd op het programma (KV Mechelen - Anderlecht)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:43 schreef Suijk het volgende:
Tijd zat dus. Ik moet ze nog even goed bestuderen.
Alleen BrunoD als reservespeler doet het goed, maar dat is zonder waardequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef DutchGooner het volgende:
De 3 deelnemende Belgen laten het afweten zeg
De Belgische competitie moet ik nog even inkomen, veel ploegen zijn nog niet goed te peilen in het begin.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef RayMania het volgende:
Ik zie nu al de teloorgang van tototopper Vaduz.
Dat het maar lang duurt voordat je er in komt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Belgische competitie moet ik nog even inkomen, veel ploegen zijn nog niet goed te peilen in het begin.
Thxquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen BrunoD als reservespeler doet het goed, maar dat is zonder waarde
Prachtig woord dat pak, in deze context.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef BrunoD het volgende:
Deze speeldag lijkt me al een pak moeilijker worden om te voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |