Zou graag wat meer uitleg hierover lezen in de OP, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef F04 het volgende:
Doei Frans.
Waarom een TT over iets van een maand geleden ? Slaat nergens op vind ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef F04 het volgende:
Meer info later...
Wiet snuiven ??quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef F04 het volgende:
Meer info later...
Snelle edit: Het schijnt namelijk dat Frans Warffemius, de hoofdredacteur met Huub wiet heeft gesnoven, achter waar geen camera's zijn.
Ja, dat vroeg ik me ook al af...quote:
Huub zegt wat wij ook vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:10 schreef 2live het volgende:
huub; de laatste tijd voelt het als; same shit, different day
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
K** streams happeren
Hier ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
K** streams happeren
Jahquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@F04, volg jij DGK zo slecht dat het Frans-verhaal van een maand geleden nu pas tot je doordringt ?
K** streams foetsiequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
K** streams happeren
Blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@F04, volg jij DGK zo slecht dat het Frans-verhaal van een maand geleden nu pas tot je doordringt ?
Wellicht beter de TT te (laten) wijzigen. Deze TT slaat als een lul op 15 drumstellen (uitspraak van Natasia in het vorige topic)quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah. Ik zag 't toevallig snel in 't vorige topic.
is alweer okquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef ruby het volgende:
Fuckin terror, wat nou...bufferende streams?
Hier ook en stream 2 werkt de hele dag al nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
K** streams happeren
Daar zat Jaap doorheen te bleren dat de taxichauffeur zo lelijk was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef Desii het volgende:
Kut!!!! ik heb het einde van Joris en Huub niet gezien
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
Ik hoop oprecht voor je dat er ooit licht in je vrouwen DARKness komt![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef Desii het volgende:
welke streams hebben jullie... mijne staan knotsvast
EENSCH!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Natas walgt dat Eric weer aan het likken is bij Huub. Ze snapt niet dat dat joch niet in het lijf van een wijf geboren is!
Heb je onmiddellijk in het juiste boek genoteerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Ik heb het laatste stukje nog net gezien en vond het lief!!Jaap is ook lief!!
![]()
Trouwens, ik vind Lieke ook wel leuk maar ben wel een vrouw.![]()
Hij stond ook bekend als "stokbrood." (verder heb ik geen ideequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef patist het volgende:
ok... maar wie is Frans nou?
Hoe erotisch kan het zijn met Mevr. Blank erbij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Erotische scheersessie tussen Amanda en Brian.
Een van de bazen 'achter', Frans en Stijn, de opperhoofden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij stond ook bekend als "stokbrood." (verder heb ik geen idee)
Mevr. D. Flens is hoofdproducent, Stijn en Frans medeproducenten,quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef patist het volgende:
wie is frans nouououou
Sja, dat is dan wel weer heel eng.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe erotisch kan het zijn met Mevr. Blank erbij?
ik verkies Lieke ten alle tijden boven ntaas brian en amandaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Ik heb het laatste stukje nog net gezien en vond het lief!!Jaap is ook lief!!
![]()
Trouwens, ik vind Lieke ook wel leuk maar ben wel een vrouw.![]()
Ze kijkt wel uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Huh, moet Natasia niet krijsen dat Eric een onbekende 24 in de kooi mag hebben, en zij haar kindjes niet?
Een streamlock, Natasia kletste teveelquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:25 schreef Charmian het volgende:
nog meer bezoek of weer zo'n kutstagiaire?
Hoofdredactuer (zie foto in de OP)quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr. D. Flens is hoofdproducent, Stijn en Frans medeproducenten,
Diequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe erotisch kan het zijn met Mevr. Blank erbij?
Jij staat in het goede boek met de notitie: moet daten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
ik verkies Lieke ten alle tijden boven ntaas brian en amanda![]()
Voor straf gaan Natasia haar nieuwe tieten niet door en moet ze er mee leven dat ze theezakjes heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef petraa het volgende:
Streamlock want natas heeft het over de jongens van vanvond die op het terrein wren.
maar ook veeeel relaxter, het lijkt net of huub constant peppillen of coke gebruikt, en dat geschreeuw, hij kan nu wel concurreren met natasquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Joris is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel stuk aantrekkelijker dan Hupert
Rooibosquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Voor straf gaan Natasia haar nieuwe tieten niet door en moet ze er mee leven dat ze theezakjes heeft.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij staat in het goede boek met de notitie: moet daten.![]()
Helemaal mee eens en ik verkies haar zelfs boven Eric. Ik geloof ook dat zij oprechte gevoelens heeft voor Huub. Ze heeft de tact en timing van een colafles maar zij is wel een goed mens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
ik verkies Lieke ten alle tijden boven ntaas brian en amanda![]()
Joris vertelde dat Hedda gezegd heeft dat Huppeltje het laatste telefoongesprek niet te zwaar moet opnemen. ( omdat het kind zo verdrietig was )quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is (en blijft) eerlijk. Hij verteld Lieke meteen dat Joris Hedda had gesproken en dat Hedda nog steeds van Huub houdt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik verkies haar zelfs boven Eric. Ik geloof ook dat zij oprechte gevoelens heeft voor Huub. Ze heeft de tact en timing van een colafles maar zij is wel een goed mens.
En natuurlijk staat zij mijlenver boven Sonja.
hij zei zelfs tegen Joris dat hij goed met Natas overweg kon.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Waarom heeft huub het weer goed gemaakt met Natasia.
Moest zeker ook van pannekoek.
dan zeurde de streamers natuurlijk niet meer over het bijten.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik verkies haar zelfs boven Eric. Ik geloof ook dat zij oprechte gevoelens heeft voor Huub. Ze heeft de tact en timing van een colafles maar zij is wel een goed mens.
En natuurlijk staat zij mijlenver boven Sonja.
Hij zei ook tegen Joris, dat Natas en Brian een stel hypocrieten zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:31 schreef 2live het volgende:
[..]
hij zei zelfs tegen Joris dat hij goed met Natas overweg kon.
Hedda was een beetje overvallen door het telefoontje, ze was op haar werk. Ze was te verrast Huub aan de lijn te hebben. (Volgens Joris)quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Joris vertelde dat Hedda gezegd heeft dat Huppeltje het laatste telefoongesprek niet te zwaar moet opnemen. ( omdat het kind zo verdrietig was )
Omdat Brrrie nog niet genoeg had aan de 50.000 die hij van Bolle met het blaffertje mocht verdienen. mama Slettie kwam over en brrrrie kreeg haar 24 uur lang te zien en alle andere keren! Brrrie zit er om Nasty Nakito te beschermen en ervoor te zorgen dat ze kan blijven. Toen brrie geen seks kreeg van Nena werd Nena snel weggewerkt en kwam Snollie voor Brian de kooi in.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:25 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom mocht mama Netty 24 uur blijven dan destijds?
Mijn ideequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
De ontwikkelingen van vandaag hebben mij doen besluiten er een vroegertje van te maken. Ik wil er morgenvroeg bij zijn als Natasja vertrekt, en hopelijk nooit meer terugkomt.![]()
De meeste dromennnnnnnnnnn zijn bedrog, maar als je wakker wordt dan droom je nog.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
De ontwikkelingen van vandaag hebben mij doen besluiten er een vroegertje van te maken. Ik wil er morgenvroeg bij zijn als Natasja vertrekt, en hopelijk nooit meer terugkomt.![]()
he? Joris wordt toch 25 binnenkort?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:35 schreef FdW het volgende:
Huppeltje is weer eens huilerig aangedaan, en komt dan weer met sterke verhalen om zijn kleine hartje te verbergen. Lieke vangt hem perfect op.
Wanneer Joris volwassen wordt is het een leuk stel.
Wat een armoedige vertoning als ze dat zelf moeten doen daar, zijn er geen munten genoeg voor een pedicurequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Diegatverregatverdamme
d'r hielen zit te
raspen ofzo.
Wat verzinnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef maril het volgende:
Jullie fantasien gaan mij soms te ver, dat men zoveel haat heeft en dit verzint?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef maril het volgende:
Jullie fantasien gaan mij soms te ver, dat men zoveel haat heeft en dit verzint?
zie correctie: huppeltjequote:
Nou ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe kan je een blaasopsteking oplopen vlg Aman?
Brrrrrrrrrrr ik zat met de telefoon in mijn hand om een maand streams te nemen.quote:
Bij de hoefsmid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe kan je een blaasopsteking oplopen vlg Aman?
Dat weet ik dus niet ik verstond alleen de laatste zin...quote:
volgens mij heeft Tilly vanmiddag nog aan haar voeten zitten pielemozenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een armoedige vertoning als ze dat zelf moeten doen daar, zijn er geen munten genoeg voor een pedicure![]()
Ik woon in het Oosten van het land, anders had ik het serieus gedaan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Charmian het volgende:
Voor wie dat zou willen, er staan enkele vacatures open mbt DGK, http://www.talpa.nl/web/show/id=608009/langid=43
zou toch wel grappig zijn als iemand van hier als stagiaire of runner zou infiltreren en ons alle ins en outs van 'achter' kan vertellen![]()
ons eerst blij maken dat er weer een intelligente opmerking kwam van Amandaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet ik versond alleen de laatste zin op...
Jij mag van mij het meubilair kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan wel die Jan des Bouvrie zooi eruit!![]()
Daar loopt toch geen slagader?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schiet eens ff lekker uit Amanda, dan is er tenminste weer sensatie
[afbeelding]
Toch niet Palma hequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij mag van mij het meubilair kopen.
Een paar antieke stukken wil ik wel houden als je het goed vindt.![]()
Bij Brian wel... die schreeuwt gelijk moord en brand en dan kan er een ambulance gebeld worden... en de politie om Amanda op te pakken wegens poging tot moordquote:
in de oksel loopt wel degelijk een slagader.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Brian wel... die schreeuwt gelijk moord en brand en dan kan er een ambulance gebeld worden... en de politie om Amanda op te pakken wegens poging tot moord![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Netty !!!! Ze weten niet wat ik hier doormaak.....
![]()
Nee ze hadden een leuk gesprek dit keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Blablabla als ik voorwaarden stel doe ik dat puur voor mezelf.
Ik hoor dat Lieke en Huub weer in de onderhandelmodus zitten.
ik luisterde ook mee, maar ik vond Lieke heel realistisch over hen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ze hadden een leuk gesprek dit keer.
Oh. Wel raar dan dat die zin precies klinkt als ik op het gesprek afstem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor haar inderdaad voor het eerst niet zo drammen. Ze beseft eindelijk dat ze pas 23 is en dat er nog van alles kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar eeuwig dat GEPRAAT. Loslaten en als vrienden verder gaan zou ook kunnen... zelfs met een nummertje af en toe tussendoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik luisterde ook mee, maar ik vond Lieke heel realistisch over hen.
Tis jouw dag niet, en straks komt Prospera ook nog. Ik leef met je mee..quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Wel raar dan dat die zin precies klinkt als ik op het gesprek afstem.
Genoeg toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste gesprekken,
Amanda en brian zijn nog steeds niet verder gekomen dan; Ne*ken?
Tja, in bepaalde opzichten is het hier net als met het regelboek van DGK.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Tis jouw dag niet, en straks komt Prospera ook nog. Ik leef met je mee..![]()
Bewerkstelligenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft Brian geschoren. Zou hij nou ook Amanda ......
[afbeelding]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?quote:
Ze heeft hem net ook geschoren hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste gesprekken,
Amanda en brian zijn nog steeds niet verder gekomen dan; Ne*ken?
Wie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef FdW het volgende:
[..]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?
Na 5 jaar wist hij nog steeds geen betere openingszinquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef FdW het volgende:
[..]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?
zo leer je elkaar wel goed kennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft hem net ook geschoren hoor
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat gezeik en geslijm van Huub zoo zat wat een ongelovelijke sukkel is dat BAH![]()
Ik vind ze nu ook gewoon leuk.... geen gezeur.. geen eisen... gewoon een leuk gesprekquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.![]()
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat gezeik en geslijm van Huub zoo zat wat een ongelovelijke sukkel is dat BAH![]()
Mee eens trustequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar eeuwig dat GEPRAAT. Loslaten en als vrienden verder gaan zou ook kunnen... zelfs met een nummertje af en toe tussendoor.
die hebben een relatie op een ander niveau; een sexuele relatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.
Herstel blijf nog ff (bank)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Dat laatste wel. Maar over het algemeen zie ik een Huub die met een puppy opgescheept zit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.
Sanctie voor Natasia wegens het bijten ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
23:15 op de bank
Make my dayquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sanctie voor Natasia wegens het bijten ?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Videoboodschap van haar kinderen gegijzeld ergens op locatie in het midden-oostenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een mooie bloederige instructie video van borstoperaties met de nadruk op wat er allemaal mis kan gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Ik denk een videoboodschap voor Natas, omdat ze morgen geopereerd moet worden.
Een filmpje van Dr. Clavan, die de messen aan het slijpen is .......quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Yairo ;"Lieve Mama ik hoop dat je zoveel pijn krijgt als ik heb gehad. Hopelijk besef je dan wat voor een slechte moeder je bent PATS (Deborah Flens slaat Yairo op zijn lever)...erm ik bedoel ik miss je moeder Theresa en vond het jammer dat we er in blijdorp niet bij konden zijn..ik hoor dat het een leuke opname was en dat je Ilona nog even te pakken hebt genomen.."quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Ze mogen stemmen, morgen met of zonder verdoving...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Ze mogen stemmen, morgen met of zonder verdoving...
stonden gedeeld eerste, en hierna mss hoofdklasse, meer weet ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef maril het volgende:
weet iemand waar Joris de broer van Huub speelt, welke honkbalploeg.?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Yairo ;"Lieve Mama ik hoop dat je zoveel pijn krijgt als ik heb gehad. Hopelijk besef je dan wat voor een slechte moeder je bent PATS (Deborah Flens slaat Yairo op zijn lever)...erm ik bedoel ik miss je moeder Theresa en vond het jammer dat we er in blijdorp niet bij konden zijn..ik hoor dat het een leuke opname was en dat je Ilona nog even te pakken hebt genomen.."
Cheyenne "Mama ik heb een liedje voor je "You don;t mean nothing at all to mee..you got what it takes to set me free" PATS (Deborah Flens slaat een naaldhak door Cheyenne's hoofd)..oh Mama I love you..mama I care...mama my best friend..mama who's never there PATS PATS PATS
abrupt einde videoboodschap.
Een beetje roestige messen graag dan.......quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een filmpje van Dr. Clavan, die de messen aan het slijpen is .......
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Yairo ;"Lieve Mama ik hoop dat je zoveel pijn krijgt als ik heb gehad. Hopelijk besef je dan wat voor een slechte moeder je bent PATS (Deborah Flens slaat Yairo op zijn lever)...erm ik bedoel ik miss je moeder Theresa en vond het jammer dat we er in blijdorp niet bij konden zijn..ik hoor dat het een leuke opname was en dat je Ilona nog even te pakken hebt genomen.."
Cheyenne "Mama ik heb een liedje voor je "You don;t mean nothing at all to mee..you got what it takes to set me free" PATS (Deborah Flens slaat een naaldhak door Cheyenne's hoofd)..oh Mama I love you..mama I care...mama my best friend..mama who's never there PATS PATS PATS
Ze staan op een gedeelde eerste plek eerste klasse (als ik het goed gehoord heb)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef maril het volgende:
Dan moet het Robur'58 of Alcmaria Victrix zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef 2live het volgende:
[..]
stonden gedeeld eerste, en hierna mss hoofdklasse, meer weet ik niet
Volgens mij in Rotterdamquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef maril het volgende:
woont hij niet in Alkmaar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet het Robur'58 of Alcmaria Victrix zijn.
Zie http://telegraaf.mobi/telesport/scorebord/?view=mobiel&id=hbl-lxx-1xx-hxx-xxx&type=stand
http://84.86.106.228/pls/bsm/bsm_pck_menu.startpaginaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef maril het volgende:
Aiaiaiaiaiaiii... pijnlijk brother...die moet ik onthouden...voor mama Nettyquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:
Zoooooo voorspelbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, voor Natasia.
Tieten zijn opquote:
Dat is hardstikke hip manquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef agter het volgende:
rat z'n stropdag hangt te laag.
Die hangt steeds wat rond bij de stalquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Sylvia trouwens ook al een tijd niet meer gezien.
Ja, de mama met vier huizen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
mama uit Suriname?
Alsof die ooit zichtbaar is geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Sylvia trouwens ook al een tijd niet meer gezien.
Je hebt niet goed geluisterd, het is Natasjaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Natasia niet blij?
Ik ben voor post-natale abortus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ze had haar beter meteen na de geboorte uit het raam kunnen flikkeren, had de mensheid een hoop leed bespaard.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat het beter is dat Natasia sterft.
Dat is sterk uitgedrukt, maar komt in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat het beter is dat Natasia sterft.
Ach het is geen arrogante, hoogmoedswaanzinnige Huub toch ?quote:
Hey, een banquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt mij prima, wat een egoïstische kuthoer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben voor post-natale abortus.
Wie stemt voor?
Ik denk dat wij hele andere verwachtingen haddenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ohhhhh ze gaat eindelijk janken. Daar zaten we op te wachten.
Ja, mensen bijten wordt vast vergeven door GOD.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
Jemig man.. Nu is ze ineens zo gelovig.. God weet ook wel dat Nasty zich asociaal gedraagt!
Volgens Natasia (tegen Lieke) hard gewerkt en gespaard. Twee huizen in de stad (een ervan is eigenlijk voor Natasia maar er woont een tante in), twee op het platteland met groentes enzo.quote:
Babbelbla Nieuwet ieten bababbla Dank u heer bladieblaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Blablabla de lieve heer blabla bidden blabla de kleine man.
Kon niet wachten.........quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ohhhhh ze gaat eindelijk janken. Daar zaten we op te wachten.
Ohhh sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hele andere verwachtingen hadden![]()
Bla Antonius en de heilige Maria blasnotterbla weesgegroetjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Babbelbla Nieuwet ieten bababbla Dank u heer bladiebla
Ga jezelf ff afrukken, wordt je misschien wat rustiger van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ze had haar beter meteen na de geboorte uit het raam kunnen flikkeren, had de mensheid een hoop leed bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |