Wat een armoedige vertoning als ze dat zelf moeten doen daar, zijn er geen munten genoeg voor een pedicurequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Diegatverregatverdamme
d'r hielen zit te
raspen ofzo.
Wat verzinnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef maril het volgende:
Jullie fantasien gaan mij soms te ver, dat men zoveel haat heeft en dit verzint?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef maril het volgende:
Jullie fantasien gaan mij soms te ver, dat men zoveel haat heeft en dit verzint?
zie correctie: huppeltjequote:
Nou ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe kan je een blaasopsteking oplopen vlg Aman?
Brrrrrrrrrrr ik zat met de telefoon in mijn hand om een maand streams te nemen.quote:
Bij de hoefsmid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe kan je een blaasopsteking oplopen vlg Aman?
Dat weet ik dus niet ik verstond alleen de laatste zin...quote:
volgens mij heeft Tilly vanmiddag nog aan haar voeten zitten pielemozenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een armoedige vertoning als ze dat zelf moeten doen daar, zijn er geen munten genoeg voor een pedicure![]()
Ik woon in het Oosten van het land, anders had ik het serieus gedaan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Charmian het volgende:
Voor wie dat zou willen, er staan enkele vacatures open mbt DGK, http://www.talpa.nl/web/show/id=608009/langid=43
zou toch wel grappig zijn als iemand van hier als stagiaire of runner zou infiltreren en ons alle ins en outs van 'achter' kan vertellen![]()
ons eerst blij maken dat er weer een intelligente opmerking kwam van Amandaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet ik versond alleen de laatste zin op...
Jij mag van mij het meubilair kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan wel die Jan des Bouvrie zooi eruit!![]()
Daar loopt toch geen slagader?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schiet eens ff lekker uit Amanda, dan is er tenminste weer sensatie
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |