Ze heeft hem net ook geschoren hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste gesprekken,
Amanda en brian zijn nog steeds niet verder gekomen dan; Ne*ken?
Wie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef FdW het volgende:
[..]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?
Na 5 jaar wist hij nog steeds geen betere openingszinquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef FdW het volgende:
[..]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?
zo leer je elkaar wel goed kennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft hem net ook geschoren hoor
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat gezeik en geslijm van Huub zoo zat wat een ongelovelijke sukkel is dat BAH![]()
Ik vind ze nu ook gewoon leuk.... geen gezeur.. geen eisen... gewoon een leuk gesprekquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.![]()
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat gezeik en geslijm van Huub zoo zat wat een ongelovelijke sukkel is dat BAH![]()
Mee eens trustequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar eeuwig dat GEPRAAT. Loslaten en als vrienden verder gaan zou ook kunnen... zelfs met een nummertje af en toe tussendoor.
die hebben een relatie op een ander niveau; een sexuele relatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.
Herstel blijf nog ff (bank)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Dat laatste wel. Maar over het algemeen zie ik een Huub die met een puppy opgescheept zit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.
Sanctie voor Natasia wegens het bijten ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
23:15 op de bank
Make my dayquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sanctie voor Natasia wegens het bijten ?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Videoboodschap van haar kinderen gegijzeld ergens op locatie in het midden-oostenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |