Toch niet Palma hequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij mag van mij het meubilair kopen.
Een paar antieke stukken wil ik wel houden als je het goed vindt.![]()
Bij Brian wel... die schreeuwt gelijk moord en brand en dan kan er een ambulance gebeld worden... en de politie om Amanda op te pakken wegens poging tot moordquote:
in de oksel loopt wel degelijk een slagader.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Brian wel... die schreeuwt gelijk moord en brand en dan kan er een ambulance gebeld worden... en de politie om Amanda op te pakken wegens poging tot moord![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Netty !!!! Ze weten niet wat ik hier doormaak.....
![]()
Nee ze hadden een leuk gesprek dit keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Blablabla als ik voorwaarden stel doe ik dat puur voor mezelf.
Ik hoor dat Lieke en Huub weer in de onderhandelmodus zitten.
ik luisterde ook mee, maar ik vond Lieke heel realistisch over hen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ze hadden een leuk gesprek dit keer.
Oh. Wel raar dan dat die zin precies klinkt als ik op het gesprek afstem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor haar inderdaad voor het eerst niet zo drammen. Ze beseft eindelijk dat ze pas 23 is en dat er nog van alles kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar eeuwig dat GEPRAAT. Loslaten en als vrienden verder gaan zou ook kunnen... zelfs met een nummertje af en toe tussendoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik luisterde ook mee, maar ik vond Lieke heel realistisch over hen.
Tis jouw dag niet, en straks komt Prospera ook nog. Ik leef met je mee..quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Wel raar dan dat die zin precies klinkt als ik op het gesprek afstem.
Genoeg toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste gesprekken,
Amanda en brian zijn nog steeds niet verder gekomen dan; Ne*ken?
Tja, in bepaalde opzichten is het hier net als met het regelboek van DGK.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Tis jouw dag niet, en straks komt Prospera ook nog. Ik leef met je mee..![]()
Bewerkstelligenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft Brian geschoren. Zou hij nou ook Amanda ......
[afbeelding]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?quote:
Ze heeft hem net ook geschoren hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste gesprekken,
Amanda en brian zijn nog steeds niet verder gekomen dan; Ne*ken?
Wie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef FdW het volgende:
[..]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?
Na 5 jaar wist hij nog steeds geen betere openingszinquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef FdW het volgende:
[..]
En waar is jouw huwelijk met Lilith op gestrand? Nou..?
zo leer je elkaar wel goed kennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft hem net ook geschoren hoor
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat gezeik en geslijm van Huub zoo zat wat een ongelovelijke sukkel is dat BAH![]()
Ik vind ze nu ook gewoon leuk.... geen gezeur.. geen eisen... gewoon een leuk gesprekquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik het NIET met je eens zijn. Ik vind ze voor het eerst in weken een normaal gesprek hebben.![]()
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat gezeik en geslijm van Huub zoo zat wat een ongelovelijke sukkel is dat BAH![]()
Mee eens trustequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar eeuwig dat GEPRAAT. Loslaten en als vrienden verder gaan zou ook kunnen... zelfs met een nummertje af en toe tussendoor.
die hebben een relatie op een ander niveau; een sexuele relatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.
Herstel blijf nog ff (bank)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de hoofdregel van DGK : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Dat laatste wel. Maar over het algemeen zie ik een Huub die met een puppy opgescheept zit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zie je ze ook best veel giebelen en geinen, het lijkt meer op een relatie dan B en A in elk geval.
Sanctie voor Natasia wegens het bijten ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
23:15 op de bank
Make my dayquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sanctie voor Natasia wegens het bijten ?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Videoboodschap van haar kinderen gegijzeld ergens op locatie in het midden-oostenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |